- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste zanger/zangeres die in een film zit
Beste zanger/zangeres die in een film zit
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
In de rapwereld zijn ze overigens ook niet vies van een potje acteren/bijbeunen. Van verrassend goed (Eminem) tot heerlijk slecht (RZA) en zeer droog (Method Man & Redman).
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Helemaal juist Dick.
Ik verkeer nog in vakantiestemming, en neem het blijkbaar niet zo goed waar allemaal.
Dank voor de verbetering!
Op IMDb even op "actor" klikken , bovenaan de lijst .
Jij keek bij "composer"
Klopt, ik keek verkeerd. Flink wat. Maar ik bedoelde eigenlijk hier op site. Niks gevonden of heeft hij kleinere rollen.
Van Johnny Cash staan inderdaad films op de site.
Dan kan ik Bing Crosby ook noemen. Vind het helemaal geen goede acteur maar misschien vinden anderen dat wel. Doris Day is natuurlijk ook een bekende actrice geweest en bleef gewoon daarmee doorgaan totdat ze er haar carrière stop zette, maar was begonnen als zangeres.
En kan nog wel een tijdje doorgaan, Rudy Vallee, Al Jolson, Roy Rogers, Gene Autry, Vera Lynn, Dick Haymes, Pat Boone, Peter Alexander, Freddy Quinn, Connie Froboess, Vicco Torriani, Caterina Valente, Cliff Richard, Heintje,....en andere hebben wat kleinere rolletjes gespeeld, bijvoorbeeld Peggy Lee, Perry Como, Ella Fitzgerald, Nat King Cole, Rosemary Clooney, Adam Faith, Gilbert Bécaud om een aantal te noemen.
Bon Jovi ook o.a. Little City (1997)
mr rumson
-
- 2169 berichten
- 2806 stemmen
Elvis Presley , Johnny Cash, Waylon Jennings .
Roger Thornhill
-
- 5709 berichten
- 2273 stemmen
Tieneridool Fabian in het zeer vermakelijke Ten little Indians (1965) :
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nog een favoriet (qua muziek) van me: Natalie Imbruglia.
Verder: Chris Isaak (Twin Peaks FWWM), Meat Loaf (Fight Club), Will Smith uiteraard, Justin Timberlake (The Social Network), Tina Turner (Mad Max), Debby Harry (Videodrome) en Beyoncé (Austin Powers).
Brix
-
- 19375 berichten
- 4807 stemmen
(Kris Kristofferson)
Hier een aantal van zijn films die op MM staan.
Ik heb er voornamelijk de westerns uitgepikt, waarin hij een grote rol heeft.
Pat Garrett & Billy the Kid (1973)
The Last Days of Frank and Jesse James (1986)
The Last Rites of Ransom Pride (2010)
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Flink wat. Geen gemakkelijke naam.... heb waarschijnlijk verkeerd ingetypt.
Van Dean Martin heb ik ook behoorlijk veel films (25) gezien, o.a. met Jerry Lewis. Andere tip kan zijn "luchtige" western, Bandolero! (1968)
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Diana Ross, speelde o.a. in Lady Sings the Blues (1972) en Lena Horne o.a. in Stormy Weather (1943) Beide goede zangeressen.
Panta Rei
-
- 489 berichten
- 7 stemmen
De eerste aan wie ik dan denk is Cher. Fantastische actrice:
Diana Ross in Lady sings the blues was inderdaad een fenomenale rol, ik zie het nog steeds voor me dat ze die cold turkey kreeg (of hoe je dat dan ook noemt)
Op de middelbare school zouden alle meiden van mijn jaar naar Mahogeny gaan en wat baalden we toen bleek dat de film niet meer draaide vanwege te weinig bezoekers.
alexander038
-
- 913 berichten
- 1255 stemmen
Art Garfunkel vond ik erg goed in Bad Timing.
Is ook mijn keuze!!
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nog een paar niet in alle gevallen goede zangers/zangeressen, maar wel acterende:
- Sting in Dune
- Lenny Kravitz in Hunger Games
- Kylie Minogue in o.a. Moulin Rouge!
- Gwen Stefani in The Aviator
Roger Thornhill
-
- 5709 berichten
- 2273 stemmen
Ik vrees dat deze categorie een mer à boire is...
alexander038
-
- 913 berichten
- 1255 stemmen
Ik vrees dat deze categorie een mer à boire is...
Ik dacht dat de topic titel was best acterende zanger/zangeres)
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Heleboel van die topics zijn van wat vind je de (aller)beste/(aller)slechste. Knap waardeloos, heb deze maar weer uit het verleden naar bovengehaald. Maar waarom kan het niet gewoon, welke zanger/zangeres die ook acteert ken je.
Het is dus niet vreemd dat er in veel topics niet meer wordt gereageerd.
alexander038
-
- 913 berichten
- 1255 stemmen
Heleboel van die topics zijn van wat vind je de (aller)beste/(aller)slechste. Knap waardeloos, heb deze maar weer uit het verleden naar bovengehaald. Maar waarom kan het niet gewoon, welke zanger/zangeres die ook acteert ken je.
Het is dus niet vreemd dat er in veel topics niet meer wordt gereageerd.
De topic titel klopt ook niet met de eerste post van de topic starter.
"Beste zanger/zangeres die ook acteert" vs "Best acterende zanger/zangeres".
Misschien zou een moderator de titel kunnen veranderen in "Best acterende zanger/zangeres"?
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Diana Ross, speelde o.a. in Lady Sings the Blues (1972)
en ook nog samen met Michael Jackson in The Wiz (1978) Het was een flinke commerciële flop. Maar de film doet het gezien het gemiddelde en ook het aantal stemmen, toch niet zo slecht op de site.
Frankie Valli (van o.a. The Four Seasons) Dirty Laundry (1987)
Chris Rea Parting Shots (1999)