• 12.207 nieuwsartikelen
  • 165.632 films
  • 10.690 series
  • 30.865 seizoenen
  • 623.142 acteurs
  • 194.909 gebruikers
  • 9.097.548 stemmen

Beste zanger/zangeres die in een film zit

zoeken in:

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

In de rapwereld zijn ze overigens ook niet vies van een potje acteren/bijbeunen. Van verrassend goed (Eminem) tot heerlijk slecht (RZA) en zeer droog (Method Man & Redman).

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Brix schreef:

(quote)

Helemaal juist Dick.

Ik verkeer nog in vakantiestemming, en neem het blijkbaar niet zo goed waar allemaal.

Dank voor de verbetering!

Op IMDb even op "actor" klikken , bovenaan de lijst .

Jij keek bij "composer"

Klopt, ik keek verkeerd. Flink wat. Maar ik bedoelde eigenlijk hier op site. Niks gevonden of heeft hij kleinere rollen.

Van Johnny Cash staan inderdaad films op de site.

Dan kan ik Bing Crosby ook noemen. Vind het helemaal geen goede acteur maar misschien vinden anderen dat wel. Doris Day is natuurlijk ook een bekende actrice geweest en bleef gewoon daarmee doorgaan totdat ze er haar carrière stop zette, maar was begonnen als zangeres.

En kan nog wel een tijdje doorgaan, Rudy Vallee, Al Jolson, Roy Rogers, Gene Autry, Vera Lynn, Dick Haymes, Pat Boone, Peter Alexander, Freddy Quinn, Connie Froboess, Vicco Torriani, Caterina Valente, Cliff Richard, Heintje,....en andere hebben wat kleinere rolletjes gespeeld, bijvoorbeeld Peggy Lee, Perry Como, Ella Fitzgerald, Nat King Cole, Rosemary Clooney, Adam Faith, Gilbert Bécaud om een aantal te noemen.

Bon Jovi ook o.a. Little City (1997)

mr rumson

• 2169 berichten
  • 2806 stemmen

Elvis Presley , Johnny Cash, Waylon Jennings .

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Nog een favoriet (qua muziek) van me: Natalie Imbruglia.

Verder: Chris Isaak (Twin Peaks FWWM), Meat Loaf (Fight Club), Will Smith uiteraard, Justin Timberlake (The Social Network), Tina Turner (Mad Max), Debby Harry (Videodrome) en Beyoncé (Austin Powers).

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Flink wat. Geen gemakkelijke naam.... heb waarschijnlijk verkeerd ingetypt.

Van Dean Martin heb ik ook behoorlijk veel films (25) gezien, o.a. met Jerry Lewis. Andere tip kan zijn "luchtige" western, Bandolero! (1968)

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Diana Ross, speelde o.a. in Lady Sings the Blues (1972) en Lena Horne o.a. in Stormy Weather (1943) Beide goede zangeressen.

Panta Rei

• 489 berichten
  • 7 stemmen

De eerste aan wie ik dan denk is Cher. Fantastische actrice:

Silkwood

Mask

Diana Ross in Lady sings the blues was inderdaad een fenomenale rol, ik zie het nog steeds voor me dat ze die cold turkey kreeg (of hoe je dat dan ook noemt)

Op de middelbare school zouden alle meiden van mijn jaar naar Mahogeny gaan en wat baalden we toen bleek dat de film niet meer draaide vanwege te weinig bezoekers.

alexander038

• 913 berichten
  • 1255 stemmen

Spetie schreef:

Art Garfunkel vond ik erg goed in Bad Timing.

Is ook mijn keuze!!

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Nog een paar niet in alle gevallen goede zangers/zangeressen, maar wel acterende:

- Sting in Dune

- Lenny Kravitz in Hunger Games

- Kylie Minogue in o.a. Moulin Rouge!

- Gwen Stefani in The Aviator

Roger Thornhill

• 5709 berichten
  • 2273 stemmen

Ik vrees dat deze categorie een mer à boire is...

alexander038

• 913 berichten
  • 1255 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Ik vrees dat deze categorie een mer à boire is...

Ik dacht dat de topic titel was best acterende zanger/zangeres)

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

alexander038 schreef:

(quote)

Ik dacht dat de topic titel was best acterende zanger/zangeres)

Heleboel van die topics zijn van wat vind je de (aller)beste/(aller)slechste. Knap waardeloos, heb deze maar weer uit het verleden naar bovengehaald. Maar waarom kan het niet gewoon, welke zanger/zangeres die ook acteert ken je.

Het is dus niet vreemd dat er in veel topics niet meer wordt gereageerd.

alexander038

• 913 berichten
  • 1255 stemmen

Dk2008 schreef:

(quote)

Heleboel van die topics zijn van wat vind je de (aller)beste/(aller)slechste. Knap waardeloos, heb deze maar weer uit het verleden naar bovengehaald. Maar waarom kan het niet gewoon, welke zanger/zangeres die ook acteert ken je.

Het is dus niet vreemd dat er in veel topics niet meer wordt gereageerd.

De topic titel klopt ook niet met de eerste post van de topic starter.

"Beste zanger/zangeres die ook acteert" vs "Best acterende zanger/zangeres".

Misschien zou een moderator de titel kunnen veranderen in "Best acterende zanger/zangeres"?

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Dk2008 schreef:

Diana Ross, speelde o.a. in Lady Sings the Blues (1972)

en ook nog samen met Michael Jackson in The Wiz (1978) Het was een flinke commerciële flop. Maar de film doet het gezien het gemiddelde en ook het aantal stemmen, toch niet zo slecht op de site.

Frankie Valli (van o.a. The Four Seasons) Dirty Laundry (1987)

Chris Rea Parting Shots (1999)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.