- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit is het mooiste/leukste actrice topic, dus daarom ging het niet over mannen en terecht. Is Colin Farell ook opeens een lelijke gast omdat hij rookt denk ik dan?
Ben het met je eens wenna. Ieder mens heeft slechte gewoontes, maar daarom kunnen het nog wel gruwelijk mooie vrouwen zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De een knapt af op kledingstijl, de ander op een kort kapsel, weer een ander vindt sproeten lelijk.... zo kun je allemaal wel dingen opnoemen toch? Kwestie van smaak.
Ik vind rokers in het algemeen vaak ordinair uitzien, man of vrouw. Bij vrouwen vind ik het net iets oncharmanter.
oncharmanter klinkt al beter als lomp. Kan natuurlijk. Bij sommige mensen staat zo'n schildershoedje en bij mij totaal niet of een pet 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Haha, bij lomp maakte ik me even een voorstelling van een meid die ik ken die rookt, die is sowieso al lomp, dus dat beeld versterkte het even.. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen

Alice Eve is erg leuk in She's Out Of My League
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Laatste foto lijkt ze een beetje op Reese Witherspoon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bovenste foto lijkt Rebecca Romijn wel.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Laatste foto lijkt ze een beetje op Reese Witherspoon.
Klopt, dacht ik eerst ook.
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
De een knapt af op kledingstijl, de ander op een kort kapsel, weer een ander vindt sproeten lelijk.... zo kun je allemaal wel dingen opnoemen toch? Kwestie van smaak.
Ik vind rokers in het algemeen vaak ordinair uitzien, man of vrouw. Bij vrouwen vind ik het net iets oncharmanter.
Daar heb je wel gelijk in, het was alleen meer dat je zei dat het bij vrouwen ''lomp'' zou zijn en dan denk ik, ja waarom bij mannen niet dan en waarom is het meteen lomp. Het is wel kwestie van smaak, ik kan me alleen niet voorstellen dat je echt een mooie, leuke man of vrouw voor je hebt en dat je die afwijst omdat hij of zij rookt, vooral niet als het monica belluci of kate beckinsale is 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik pak zelfs het roken zo weer op als dat hun eis aan mij is 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nah klopt ook wel. Als mijn schatje zou roken zou ik hem daar niet plots minder leuk om vinden. Zou 'm wel proberen over te halen om te stoppen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben toen ook gestopt, maar daar stonden elke maand leuke beloningen tegenover haha. Nog leuker dan de gewone beloningen zeg maar. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Precies, jij snapt 't. 
Damn, those eyes.. -Elisha Cuthbert-
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ziet eruit als heel iemand anders met die ogen zo. Ik heb ook niet zoveel met dr, maar ja blond he ken er niks aan doen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Een van de mooiste actrices! Schitterde vrouw!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Niet de mooiste actrice die ik ken, maar heb toch altijd wel een beetje een zwak voor 'r gehad... Vooral omdat ze zo lekker apart is.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Hmmm.. nee, daar word ik niet warm van.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik daarentegen zet even een raampje open. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Vind het net een alien
Op deze foto wel idd...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat voorhoofd is idd alien-like, echt abnormaal groot
.

Vandaag voor de zoveelste keer Cloverfield gezien, dus nog maar een keer onder de aandacht brengen
Odette Yustman
!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.