- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
Monica is erg sexy en sensueel
Ik zie haar echt als de perfecte vrouw
Behalve dat roken dan 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Dat roken verpest het compleet
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
Voor mij ook een v.d. afknappers, die er bij voorbaat een punt achter zetten.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Rokers zijn natuurlijk ook verschrikkelijke mensen he. Het uitschot van de wereld, bah!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Rokers zijn natuurlijk ook verschrikkelijke mensen he. Het uitschot van de wereld, bah!

_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Ik vind het een vreemde opmerking van je. Roken mag dan smerig zijn, maar om iemand nou niet aantrekkelijk/ interessant te vinden omdat diegene rookt? Misschien is het wel de leukste en liefste persoon die je ooit zal ontmoeten. En je vindt het dan niet de moeite om dat uit te zoeken. Dat vind ik raar, vandaar mijn sarcastische opmerking.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Ik zal iemand er niet helemaal op afschrijven, maar het blijft een groot minpunt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik vind het een vreemde opmerking van je. Roken mag dan smerig zijn, maar om iemand nou niet aantrekkelijk/ interessant te vinden omdat diegene rookt? Misschien is het wel de leukste en liefste persoon die je ooit zal ontmoeten. En je vindt het dan niet de moeite om dat uit te zoeken. Dat vind ik raar, vandaar mijn sarcastische opmerking.
?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me toch normaal. Een onaantrekkelijke gewoonte keur je af, en lijkt me normaal dat je het dan voor gezien houdt. Eerste indrukken gaan niet om het innerlijk, die gaan om uiterlijk en andere zaken die bij een eerste impressie komen kijken. Dat hier wat mensen over vallen snap ik niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Waarom zou je iets starten met een riekende drugsverslaafde?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dat zou ik ook doen ja. Rokende vrouwen zijn vaak een beetje tja... ''lomp''.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Precies sigaret heeft niks met uiterlijk te maken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Maar wel met uitstraling. Hoe knap iemand ook is, als ze á la ma Flodder een peuk uit dr mond heeft hangen is het alles behalve charmant.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ma Flodder is de lelijkste vrouw op aarde waarbij die sigaar weinig meer uitmaakt. Monica is een prachtvrouw met of zonder peuk.
Denk de peuk maar even weg dan als je er nare associaties mee hebt.
Dan is ze opeens weer 1 van de mooiste vrouwen op aarde.
Mij maakt het in ieder geval niks uit.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een rookster kan natuurlijk best mooi, knap en aantrekkelijk zijn, maar tegelijkertijd weet je dat er een willoze verslaafde in schuilt, die stinkt en bezig is haar lichaam te verteren. Inderdaad een afknapper.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dat ook nog eens, maar dat moet ook iedereen zelf weten. Zoenen met een roker is vaak gewoon ontzettend smerig, en je ruikt het hoe dan ook altijd aan die persoon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jullie bekijken dus serieus die foto's, zien een peuk en denken gatverdamme wat een lelijke vrouw? Ik vind het maar vreemd, hoe smerig je het ook vindt. Op een foto let ik daar niet op. Kijk toch echt naar dr ogen, borsten etc.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik probeer het een beetje los van ''de foto'' te zien, praat ook meer in het algemeen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik had ook nooit zoveel op met rokende vrouwen, maar door die hele anti-rook-campagne van de overheid ben ik de rokende outcasts binnen deze maatschappij wel wat meer gaan waarderen. Dus ook de rokende vrouwen. Ik rook zelf niet, althans; geen sigaretten, maar zou er door al die heisa omtrent het roken van een peukje haast aan beginnen.
Maar om terug te keren op het basisonderwerp; mooie/leuke actrices; ik heb laatst al Sunshine Cleaning gezien en vanochtend Summer of Love en ben daardoor langzaam maar zeker fan aan het worden van de prachtige Emily Blunt, die bovendien nog een echt begenadigd actrice is ook. De manier waarop zij een sigaret rookt in Summer of Love is ronduit geil te noemen (in tegenstelling tot Mona, die sigaretten rookt alsof ze kauwgom kauwt). Om dan toch weer te vervallen in het off-topic -onderwerp 'rokende vrouwen' en daarmee de cirkel rond te maken.
Emily Blunt:

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Een rokende celeb... 
![]()

En als love-interest moet je maar wachten... 

Kate Beckinsale dus...

Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Rokende vrouwen zijn vaak een beetje tja... ''lomp''.

En had jij het laatst niet over je bloedende doos?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er zijn ook genoeg niet rokende vrouwen die lomp uit de hoek kunnen komen 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Volgens mij al eerder voorbij gekomen: Ramsey Ames

Jane Greer

Susan Hayward

Starlet Scarlet

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel apart dat juist Monica en Kate die ik de mooiste vrouwen vindt roken. Maar dat mag de pret niet drukken. 
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Waarom zijn rokende vrouwen meteen lomp en een rokende man niet?
Ik ben zelf geen roker maar als een man rookt heb ik geen probleem mee, bovendien proef ik het ook niet. Alleen als iemand een kettingroker is ofso vind ik best wel smerig.
Je ziet op die oude foto's rokende actrices van vroeger omdat roken vroeger wel ''hot'' was en nu vindt iedereen het ineens smerig mja je kan ook overdrijven vind ik, je moet naar de persoon kijken, niet naar alle slechte gewoonten.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
De een knapt af op kledingstijl, de ander op een kort kapsel, weer een ander vindt sproeten lelijk.... zo kun je allemaal wel dingen opnoemen toch? Kwestie van smaak.
Ik vind rokers in het algemeen vaak ordinair uitzien, man of vrouw. Bij vrouwen vind ik het net iets oncharmanter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.