- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Evangeline Lilly is hot, net een zus van Kate Beckinsale soms. Erg fijne uiterlijk en heeft een erg fijne ontdeugende uitstraling. En Evangeline is één van de heetste vrouwen namen die er zijn.
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
(Evangeline is één van de heetste vrouwen namen die er zijn)
Ik zal het doorvertellen aan een gelijknamige vriendin van mij 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik vond Megan Fox een mooie vrouw, maar ik zie haar op foto's van haar laatste film premiere en ik herkende haar niet eens! Plastic surgery going ugly...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon een ongelukkige foto, op de premiere zag ze er gewoon goed uit. Zo'n foto kan je van iedereen wel vinden.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Wytske kenemans zie ik toch vele malen liever dan Gigi Ravelli. Liv Tyler doet t niet voor mij en Megan Fox vond ik altijd al totaal niets,
Evangeline Lilly is wel een erg lekker ding, maar die naam..... 
Een te gristelijk klinkende naam.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Nee man, de rest van die foto's zijn net zo eng! Daar heeft echt iemand te hard aan getrokken hoor!
Leland Palmer
-
- 23786 berichten
- 4902 stemmen
Ik vind haar er ook echt niet uitzien, vre-se-lijk. Jammer, in 'Two and a Half Men' was ze nog wel zo leuk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een beetje wel ja, maar botox wil ik niet echt zeggen. Vermoeidheid plus die vermoeidheid wille ncamoufleren met veel make up lijkt me de oorzaak. Om maar even van dat rot beeld af te komen van haar.

Zo.. Dat is beter
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Maar ik schrok wel van de meeste foto's, niet mooi 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben evangelie, ach we zetten er een n tussen, beetje eng wel ja.
Al betekent evangelie blijde boodschap en dat is natuurlijk wel weer leuk bij een geboorte.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Serieus, die wenkbrauwen zitten bijna achter haar oren
Na wat googelen begrijp ik dat het niet haar eerste keer was:

Echt jammer, vond haar leuk 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Er is inderdaad aardig wat aan haar gedaan, die laatste foto's zien er niet uit nee. En wil je echt zeggen dat die linker ook Fox is?
Want als dat zo is heeft ze zichzelf echt ernstig lelijk toegetakeld.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2650 stemmen
Ze kijkt een beetje sloom, maar dat is gewoon een kwestie van de foto op het verkeerde moment maken. Ik vind het nog steeds een gruwelijk lekker wijf
.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ja ik vond het ook moeilijk te geloven, maar kwam die foto links meerdere malen tegen!
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Die linker is echt geen Megan, hoor. Plastisch surgery is wat anders dan gezicht eraf en ander gezicht erop. Ik bedoel, hebben ze die ogen ook gefixt 
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Megan Fox is zeker erg sexy maar bij die bovenste foto's vind ik der eng 
Ik hoop niet dat ze iets heeft laten doen want zij is de laatste persoon die dat nodig heeft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mocht ze dat zijn, dan hebben ze haar ogen inderdaad wel erg strak getrokken 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Megan Fox kan in de jammer maar vroeger was ze knapper-kolom naast Sarah Michelle Gellar, en anderen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Misschien minder knap, al weet ik niet hoe ze d'r eerder uitzag, maar ze blijft wel leuk. Dus haar naam mag nog steeds genoemd worden in dit topic.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Duidelijk wel 2 foto's van de zelfde persoon.
Vooral goed te zien aan de neus, wangen en jukbeenderen. Op de linker foto zuigt ze alleen op een zuurtje ofzo en heeft ze haar ogen voor de verandering eens open.
Op de linker foto ziet ze er wel beter uit dan op rechts, maar ondanks datr is het nog steeds beide niks.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Het is overduidelijk geen Megan Fox die linker.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
overduidelijk wel.... vergelijk alle lijnen van haar neus maar eens en haar wangen. Die zijn op beide foto's identiek.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
OMG, what happened Megan?
Vreselijk. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
overduidelijk wel.... vergelijk alle lijnen van haar neus maar eens en haar wangen. Die zijn op beide foto's identiek.
I agree.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Jawel, zelfde meid, dat zie ik ook.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Die linker is echt geen Megan, hoor. Plastisch surgery is wat anders dan gezicht eraf en ander gezicht erop. Ik bedoel, hebben ze die ogen ook gefixt
Kwestie van sneetje hier, sneetje daar en tadaaa: mevrouw heeft ''openere'' ogen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach beide foto's zijn niet veel soeps.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.