- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Thank you! Echt heel erg jammer wat ze met zichzelf heeft gedaan. En zo jong ook nog, heb je dat toch helemaal niet nodig? Kijk als je over de 40 bent en je carriere loopt niet meer kun je altijd nog een Demi Moortje doen!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Hoe oud is ze, 24? Beetje vreemd om dan al aan je -mooie- gezichtje te laten sleutelen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wat miljoenen met je kunnen doen.. dan is opeens niets vreemd.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Wat miljoenen met je kunnen doen.. dan is opeens niets vreemd.
Ik denk dat het vooral alle aandacht en publiciteit is die rare dingen met je doen. Geef mij die miljoenen en ik doe er hele andere dingen mee. 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ik vraag me uberhaupt wat aan haar gezicht heeft laten veranderen. Ook zij word ouder hè en veranderd daardoor ook. En zoveel verschil zit er helemaal niet in beide fotos als ze op de linker foto niet ergens op aan het zuigen zou zijn geweest...
Ze heeft wel overduidelijk siliconen borsten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raar dat veel moord en brand schreeuwen terwijl die linker foto uit 2004 komt. Die Jonah Hex premiere is gewoon een bad day, that's all. Gewoon een pracht vrouw, dat is ze al jaren en ze is nu echt niet anders dan tijdens Transformers. Heeft dus weinig met de miljoenen te maken die ze sinds Transformers verdient. Megan Fox = goddess. Niets wat dat verandert.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik vraag me uberhaupt wat aan haar gezicht heeft laten veranderen. Ook zij word ouder hè en veranderd daardoor ook. En zoveel verschil zit er helemaal niet in beide fotos als ze op de linker foto niet ergens op aan het zuigen zou zijn geweest...
Ze heeft wel overduidelijk siliconen borsten.
Klopt inderdaad. Het is absoluut niet zeker dat ze iets heeft laten doen.
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Jodie Foster (Silence of the Lambs, Panic Room), straalt veel uit, wel niet direct de mooiste.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Megan Fox is f*cking lekker. Ik heb inderdaad echt het gevoel dat iedereen nogal ongelukkige foto's op zit te speuren.
En zeggen 'ik heb Megan Fox nooit wat gevonden' is behoorlijk absurd. Elke man die haar in Transformers niet vet geil vond, moet dringend eens erg diep gaan nadenken over zijn geslachtsvoorkeuren.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Raar dat veel moord en brand schreeuwen terwijl die linker foto uit 2004 komt. Die Jonah Hex premiere is gewoon een bad day, that's all. Gewoon een pracht vrouw, dat is ze al jaren en ze is nu echt niet anders dan tijdens Transformers. Heeft dus weinig met de miljoenen te maken die ze sinds Transformers verdient. Megan Fox = goddess. Niets wat dat verandert.
Nee dat is het NIET, fijn dat je haar zo leuk vind, maar anders ben je ook altijd zo "scherp". Die vrouw lijkt niet eens meer op zichzelf!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een onzin, iedereen verandert veel van haar achttiende naar vierentwintig. Bovendien zag ze er niet tip top uit op die premiere maar dat heeft gewoon met een bad day te maken. Ze ziet er dezerdagen nog hetzelfde uit als in Transformers hoor. Je kan van elke mooie vrouw wel lelijke fotoseries vinden. Dan wil ik weten waarop jij je conclusie baseert. Het begint een beetje op afgunst te lijken. Dit heeft puur te maken met make-up en haar fysieke gesteldheid.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Misschien had ze iets gebruikt, dat dr ogen daarom zo afschuwelijk staan.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nou je kan wel duidelijk zien dat ze wat heeft laten doen de laatste tijd. Maar ja wie doet dat niet, en ze zal gerust haar goede en slechte dagen hebben.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Het is natuurlijk onzin als je niet de interesse in iemand mag verliezen.
Is ze nou pas getrouwd?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wat heeft laten doen? Ehm, de meeste 24 jarigen doen dat niet hoor.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
In Hollywood wel, normaalste zaak van de wereld.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Allemaal leugens!!! 
Ok, ze suggereren, maar ook dat is een schande natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
63% van de 23 jarige meisjes in Californië hebben een borstvergroting laten doen. Wel dus.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Schaamlipcorrecties zijn ook razend populair. Vooral onder jongeren van 14 tot 18.
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Die Heidi van the hills is een goed voorbeeld van op jonge leeftijd veel aan jezelf laten verbouwen, dat is gewoon eng 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, haar gezicht wat jammer maar haar boobs hebben een kwaliteitsimpuls gekregen. You win some, you lose some.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wie is die heerlijke dame in lingerie op de vorige pagina Naomi?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gigi Ravelli
.
edit: dat was twee pagina's terug, Megan Fox bedoel ik
.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Sleutelen aan je uiterlijk is gewoon valsspelen 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ik ga het ook maar is proberen denk ik.

En een waterpas. Heel essentieel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.