- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Wtf
? Daar kun je iemand mee dood steken

Edoch, 1 jaar garantie...

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Maar je hebt groot gelijk dat ik dit eigenlijk had moet laten varen.

Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Dan wil ik best dieper op de materie ingaan maar dan vind ik het wel frustrerend dat het wordt afgedaan met 'tramp'.
Maar je hebt groot gelijk dat ik dit eigenlijk had moet laten varen.
Wat "tramp" betreft geef ik je dan weer gelijk.
Als Sinatra zingt The lady is a tramp geloof ik niet dat hij hoer bedoelt. Maar eerlijk gezegd heb ik er verder nooit bij stilgestaan. Op dat punt kan ik wel begrijpen dat je met dat 'tramp' zit.
Ik vind haar overigens niet zo bijzonder maar ze ziet er niet hoerig uit.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik heb begrip voor je gebrekkige inzicht (want je slaat de plank weer volledig mis).
Viel me gewoon op, in meerdere topics, bij sommige films. Lijkt me gewoon dat je moeilijk kritiek kan aanvaarden. Ook nu weer, meteen over mijn gebrekkig inzicht beginnen, zonder even de hand in eigen boezem te steken (lijkt me wel toepasselijk in dit topic
).
Dat Hitler en Mussolini was dan ook om aan te geven dat zomaar wat namecalling imo ongepast is. Waar ik dus gekscherend hetzelfde deed. Had je dat gemist? Zou ik voor jouw gemoedsrust de volgende keer een emoticon plaatsen?
Gaat mij niet zozeer om de namen van Hitler en Mussolini (al blijft het wel flauw), ging me meer om het feit dat je mensen verwijt met krachttermen te gooien terwijl je zelf net hetzelfde doet. Gevalletje pot verwijt de ketel.
Ja, dat hebben we net gemerkt.
Dank je 
Kijk, er is dus toch nog hoop 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Gretchen:
Huh... Gretchen (Bleiler?)

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Viel me gewoon op, in meerdere topics, bij sommige films. Lijkt me gewoon dat je moeilijk kritiek kan aanvaarden. Nu ook weer, meteen over mijn gebrekkig inzicht beginnen, zonder even de hand in eigen boezem te steken (lijkt me wel toepasselijk in dit topic
).
Ok, je hebt gelijk. Dat over je gebrekkige inzicht was onzin, een typisch geval van overreaction. Waarvoor mijn excuses.
Gaat mij niet zozeer om de namen van Hitler en Mussolini (al blijft het wel flauw), ging me meer om het feit dat je mensen verwijt met krachttermen te gooien terwijl je zelf net hetzelfde doet. Gevalletje pot verwijt de ketel.
Maar dat bij ANOES (qua onderbouwing bij een film) had toch niets met deze opmerking van mij te maken. Ik stond bij ANOES gewoon in mijn recht imho. Ik durf best toe te geven dat ik geen passieve discussiestijl hebt maar dat ik geen kritiek kan slikken vind ik dan wel weer grote onzin. Ik heb volgens mij al vaak bewezen dat ik prima om kan gaan met kritiek t.o.v. vrouwen die ik mooi vindt of films die ik goed vind, maar soit.
Al was mijn reactie misschien wel wat overdreven, maar mijn beweegredenen waarop vind ik wel terecht. Haar nieuwe album komt uit deze week, ik heb al flink wat bashing reviews gelezen (waar de woorden slut, tramp, hoochie weer rijkelijk vloeiden). Ik zal die frustratie misschien wel meegenomen hebben.
En wat Dick zegt zit ook wel wat in, ik heb me natuurlijk best vergist in de definitie van tramp, al werd die definitie die ik voor ogen had ook wel geimpliceerd. Maar niet zo relevant ook verder.
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
De 'pointed bras actresses'...
Gloria Talbott
(afbeelding)
Gloria Grahame
(afbeelding)
Margaret Sheridan
(afbeelding)
Een van de kampioenes op dat gebied is ongetwijfeld Karen Steele (what's in a name?)

Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Wtf
? Daar kun je iemand mee dood steken
What a way to go! 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
I don't see the point(s) 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Een van de kampioenes op dat gebied is ongetwijfeld Karen Steele (what's in a name?)
(afbeelding)

Beverly Garland

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
What a way to go!
Zo kun je het ook zien

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
En wat Dick zegt zit ook wel wat in, ik heb me natuurlijk best vergist in de definitie van tramp, al werd die definitie die ik voor ogen had ook wel geimpliceerd. Maar niet zo relevant ook verder.
Kijk aan, dat kan een hoop verklaren. Voor mij betekent het, zoals Dick al eerder zei, niet letterlijk hetzelfde als hoer. Het geheel komt op mij een beetje over als sloerig, iemand die op een overdreven manier gebruik maakt van haar lichaam, make-up en sexappeal uitdraagt.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Seeing is believing. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn excuses dan, dan had ik mijn definities niet op een rij. Misschien dat dit bij jou dan ook wat die overreaction verklaard
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet in de verdediging allemaal. Er komen hier oerlelijke en bloedmooie vrouwen voorbij. Geen smaak is hetzelfde, het zijn geen films.
Wel heel sneu dat een woord als tramp niet kan. Ik vind sommige actrices er geil, sletterig, rotkoppen, heerlijk, jummiejummie uitzien en als ik dat zeg hoef je toch niet net te doen alsof je getrouwd bent met zo'n actrice?
Beetje dit gedrag.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Psycho!! Is het trouwens een man of een vrouw...?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet in de verdediging allemaal. Er komen hier oerlelijke en bloedmooie vrouwen voorbij. Geen smaak is hetzelfde, het zijn geen films.
Wel heel sneu dat een woord als tramp niet kan. Ik vind sommige actrices er geil, sletterig, rotkoppen, heerlijk, jummiejummie uitzien en als ik dat zeg hoef je toch niet net te doen alsof je getrouwd bent met zo'n actrice?
Zoals altijd mis je de essentie weer totaal
. Misschien dat de materie iets te ingewikkeld voor je was maar breek je hoofd er maar niet over. It's all good. Die video heeft voor de rest weinig te maken met de no-go discussie die we hier hadden.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Haha, toepasselijke video. *ahum*
Maar goed, iedereen heeft er nou eenmaal andere standpunten over.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Psycho!! Is het trouwens een man of een vrouw...?
een 'man'
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Nee, het is echt een man. Kwam ook nog in Southpark overigens.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Een man, echt?
Haha, dat van Southpark verbaast me minder.
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat klopt volgens mij wel, zo'n schoonheid zie je moeilijk over het hoofd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En met La Aguilera op het witte doek, gelijk even een nieuwe top 10 (dit keer krijgt kritiek geen feedback
):
1. Christina Aguilera

2. Yvonne Strahovski

3. Miley Cyrus

4. Marilyn Monroe

5. Megan Fox

6. Olivia Wilde

7. Rachel McAdams

8. Rachel Bilson

9. Kristen Bell

10. Simmone Jade MacKinnon

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Een van de weinige klassieke schoonheden die ik echt mooi vind:

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Kristen Bell is ook echt een poppetje 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.