- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die Alina is nog wel een mooie vrouw inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder twijfel het mooiste celebrity schepsel. En eindelijk is ze legit om in dit topic voorbij te komen. Burlesque gaat echt geweldig worden.
Zoveel looks heeft ze gehad, en al die looks draagt ze met verve, met zoveel klasse, met zoveel sex-appeal, met zoveel cuteness. It's the overall package. Hier een collage van mijn #1 pick, en ik open gelijk met mijn favoriete photoshoot.

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Zonder twijfel het mooiste celebrity schepsel. En eindelijk is ze legit om in dit topic voorbij te komen. Zoveel looks heeft ze gehad, en al die looks draagt ze met verve, met zoveel klasse.
Klasse? wat een tramp. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Media hoer?
.
Nee hoor, hij heeft gewoon een andere mening denk ik, beste Naomi.
Overigens ben ik het wél met je eens dat dit een beeldschone dame is. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Klasse? wat een tramp.
Inderdaad
Echt een verschrikkelijk ordinair wijf. Lelijke rotkop van haar, en die uitgezakte tieten. Ja ze word er echt met de jaren mooier op 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje kansloos iemand een tramp te noemen, heeft 2 vriendjes gehad (best aardig als 29-jarige). Dan hou je haar manier van kleden over, en dat is onvoldoende basis om iemand te bestempelen als tramp.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Media hoer?
.
Ehh, een tramp en een mediahoer zijn niet hetzelfde. Patty Brard is bijvoorbeeld een mediahoer, die foto's van jou zijn erg sloerie, zonder klasse; zoals een tramp.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ach joh, als de foto zwart/wit was en 60jaar geleden werd genomen was het een heel ander verhaal
Bovenste foto is geweldig, beter dan alles wat hier de laatste paginas voorbij is gekomen, met als dieptepunt die zogenaamde 'met klasse'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ehh, een tramp en een mediahoer zijn niet hetzelfde. Patty Brard is bijvoorbeeld een mediahoer, die foto's van jou zijn erg sloerie, zonder klasse; zoals een tramp.
Had het ook over jou.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Gefrustreerd?
Je had ook mooie foto's van je #1. kunnen plaatsen, want die zijn er wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja Bartt88, ik waarschuw je, hij kan niet veel hebben als het om deze 'dame' gaat 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
@Naomi Watts: Had niet verwacht die nog hier langs te zien komen
vroeger hing me hele kamer vol met haar 
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Zonder twijfel het mooiste celebrity schepsel. En eindelijk is ze legit om in dit topic voorbij te komen. Burlesque gaat echt geweldig worden.

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ach joh, als de foto zwart/wit was en 60jaar geleden werd genomen was het een heel ander verhaal .

Nog steeds geen 'George Hurrell'...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefrustreerd?
Je had ook mooie foto's van je #1. kunnen plaatsen, want die zijn er wel.
Nee hoor, maar zomaar even met termen smijten als tramp is erg smakeloos, zielig, triest of whatsoever. Vraag me vooral waar dat op gebaseerd is. Niet haar boyfriend switching iig.En wat maakt dat jou dan? Hitler? Mussolini?
. Als we dan toch lekker kort-door-de-bocht gaan.
Genoeg mooie foto's inderdaad. Het is dan ook maar een quick pick voor de ruimte die ik heb in mijn lunchpauze.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Oh oh Naomi, je moet je niet zo aangevallen voelen omdat ik die foto's afkraak. Het is ook niets meer dan de foto's die ik zo benoem, over haar zelf zeg ik niks. Ik denk ook niet dat zij zo'n tramp is, zo staat ze niet bekend tenminste.
Bovendien, op forums kun je nou eenmaal kritiek krijgen op wat je post, als je daar niet tegen kunt, post dan niks.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
NW, wat loop jij tegenwoordig toch lekker gefrustreerd rond...Iedereen afbekken als ze een andere mening dan de jouwe hebben. Over krachttermpjes gesproken: Hitler, Mussolini?
Is dat dan niet smakeloos, zielig, triest...?
Laat mensen toch in hun waardigheid. So what dat ze jouw favoriete chick niet diggen. Wat maakt jou dat nu uit?
Vind haar trouwens ook maar iets ordinairs hebben. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oh oh Naomi, je moet je niet zo aangevallen voelen omdat ik die foto's afkraak. Het is ook niets meer dan de foto's die ik zo benoem, over haar zelf zeg ik niks. Ik denk ook niet dat zij zo'n tramp is, zo staat ze niet bekend tenminste.
Voel ik me niet hoor. Jij quote mij, en probeert mijn oordeel te ontkrachten. Dan mag je wel wat minder kort-door-de-bocht komen m.i.
Net als wat jij krijgt met je hokjesplaatsen. Als je niet tegen deze kritiek kan, plaats je tramp opmerking dan niet.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Net als wat jij krijgt met je hokjesplaatsen. Als je niet tegen deze kritiek kan, plaats je tramp opmerking dan niet.
Jij geeft aanleiding voor kritiek door foto's te plaatsen. Plaats dan niks.
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Als ik me niet vergis is dat Rod Stewart en volgens IMDB is ie 1.78m dus is die [s]bimbo[/s] vrouw inderdaad groot. Maar ik dacht dat Stewart een klein mannetje was misschien is dat z'n lengte met plateau-zolen.
Vertrouw nóóit klakkeloos op dat soort van informatie dat op IMDb staat !
Vooral bij de lengte van acteurs en actrices staan vaker onjuiste gegevens.
Dikwijls overdreven.
Stewart is niet zo klein als men doorgaans aanneemt.Dat is te zien op de foto's met zijn vroegere band, The Faces.
Wanneer je zijn extreem opgetoupeerde haar, en hoge hakken eraf trekt blijft hij toch wat groter dan de meeste bandleden.
Hij viel wel altijd op buitengewoon grote vrouwen, waardoor hijzelf klein lijkt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NW, wat loop jij tegenwoordig toch lekker gefrustreerd rond...Iedereen afbekken als ze een andere mening dan de jouwe hebben.
Ik heb begrip voor je gebrekkige inzicht (want je slaat de plank weer volledig mis).
Is dat dan niet smakeloos, zielig, triest...? Tsja. De krachttermen discussie ging om een review bij een film dus dat is hier totaal niet aan de orde.
Dat Hitler en Mussolini was dan ook om aan te geven dat zomaar wat namecalling imo ongepast is. Waar ik dus gekscherend hetzelfde deed. Had je dat gemist? Zou ik voor jouw gemoedsrust de volgende keer een emoticon plaatsen?
Mocht Bart88 dit als beledigend opgevat hebben, en mijn intentie niet doorzien heeft, dan zijn mijn excuses wel op zijn plaats. Maar daar heb jij voor de rest weinig van doen.
Als je de moeite nam om in dit topic te neuzen of bij knappe actrices maakt dat mij ook geen drol uit.
Dat mag.
Jij geeft aanleiding voor kritiek door foto's te plaatsen. Plaats dan niks.
Tuurlijk, en kritiek geeft ook weer aanleiding tot kritiek. So what's your point?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
De 'pointed bras actresses'...
Gloria Talbott

Gloria Grahame

Margaret Sheridan

Liz Scott

MM

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wtf
? Daar kun je iemand mee dood steken
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een klassiek voorbeeld van 'pokies'
.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Tuurlijk, en kritiek geeft ook weer aanleiding tot kritiek. So what's your point?
Ik maak er geen punt van, dat doe jij. Dan vinden ze een actrice maar niet mooi, jammer dan. Punt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb je ook gelijk in Dick, maar het ging mij om het feit dat ik gequote wordt, en iets wat ik gewoon vindt (niet iets wat ik presenteer als een feit) ontkracht wordt. Dan wil ik best dieper op de materie ingaan maar dan vind ik het wel frustrerend dat het wordt afgedaan met 'tramp'.
Maar je hebt groot gelijk dat ik dit eigenlijk had moet laten varen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.