- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
En dan McAdams pas op nummer 7, echt schandalig
Een week terug was het nog van oh wat is ze mooi, ja ze moet zeker in mijn top 5 blabla en moet je nou kijken wat er allemaal niet voor tuig boven staat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja inderdaad Jeroen. Echt een mooie foto van Bell (ondanks haar gesloten ogen), erg knuffelig maar tegelijkertijd zo uitdagend. God, have mercy on myself.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De zombie pics van Rianneke hebben jouw top10 weggeschoven 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij heeft zelf die zogenaamde zombie op 4.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Een van de weinige klassieke schoonheden die ik echt mooi vind:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hij heeft zelf die zogenaamde zombie op 4.
. Vind haar zo overschat hé, hoeft niet per se aan m'n leeftijd te liggen (zie 't alweer aankomen die opmerking
) maar ik zie 't niet in haar geval.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind dr ook niks hoor, maar heb niks met blond dus dan is het ook niet zo vreemd. 
Paar uitzonderingen daar gelaten, voordat ik dat naar mijn hoofd krijg.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Norma Jeane Baker 
Of niet Dogie?
Dacht ik zelf ook. Femme fatale met fatale afloop. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Vind haar zo overschat hé, hoeft niet per se aan m'n leeftijd te liggen (zie 't alweer aankomen die opmerking
Beter dan die controverse die er lag om het feit dat ik nummertje drie erg aantrekkelijk vindt
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dan speciaal voor jou jeroentjuhhhh een foto waarbij je het misschien wel ziet, en ook nog eens een foto met bewijs dat ze (al gebeurd het niet vaak) wel kan lachen 

Heerlijk hé, you're welcome 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
heerlijk, hoe kan het toch dat ik dit aan zag komen
?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Waarschijnlijk ben ik dan erg voorspelbaar 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is wel een lach die op afstand met stroomschokken tot stand wordt gebracht volgens mij. Zag laatst bij dat programma over de rode loper en zo dat die Kristen dat ook vreselijk vindt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze lacht inderdaad erg weinig, snap ook niet waarom ze heeft toch niks te klagen dacht ik zo. Misschien is het gewoon onzekerheid of gewoon toch pure arrogantie.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik vind het tijd worden voor weer wat mooie actrices!
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
(speciaal voor MM > MM
)
Toen Marilyn nog Norma Jeane was (en niet blond)

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mooie post Brix
Ik heb een tijd terug een mooie film/docu van haar gezien, ook met beelden en foto's van toen ze jong was. Wat was ze daar ook schattig, ze kwam echt heel lief en puur over.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Altijd wel een mooi fotomodel geweest. Maar die films 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vond haar in The Seven Year Itch en Some Like it Hot wel heel leuk, de rest was minder inderdaad.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Als jullie meer Norma Jeane willen zien, moeten jullie de MM contest eens doen, deze week: http://www.moviemeter.nl/fo... (Klik op de link naar Vimeo, fragment 8 )
Norma Jeane:
Moet nodig 'The misfits' nog eens opzoeken...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Marilyn, puurder kan een vrouw niet zijn. En ook nog met enorm veel personality.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2099 stemmen
Dan speciaal voor jou jeroentjuhhhh een foto waarbij je het misschien wel ziet, en ook nog eens een foto met bewijs dat ze (al gebeurd het niet vaak) wel kan lachen 
(afbeelding)
Heerlijk hé, you're welcome
Foto vind ik iets minder, maartoch... Die ogen blijven briljant.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Mooie foto's Brix!! Van de "klassiekers" vind ik Brigitte Bardot wel een hele mooie.

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die ogen blijven briljant.
Mwoah.. ze mogen nog niet in de oogschaduw staan van Zooey Deschanel .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk vrouwtje was dat. Vooral in Le Mepris een vixen. Die female westerns waar zij in schitterde vind ik ook 'visueel' wel zeer de moeite waard. En niet te vergeten wat Russ Meyer cuties: Lorna Maitland, Alaina Capri, Shari Eubank, Raven de la Croix etc. Zucht.. Wat had Meyer toch een goede smaak in vrouwen, dat konden er niet veel zeggen destijds.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Mooie foto's Brix!! Van de "klassiekers" vind ik Brigitte Bardot wel een hele mooie.
(afbeelding)
Mee eens maar hetzelfde verhaal als Marilyn, die films. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Le Mepris is één van de grootste meesterwerken van de filmgeschiedenis, geregisseerd door toch wel één van de meest briljante cineasten die ooit in filmland rondgelopen heeft. Nodig eens herzien.
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Nog een paar Europese schoonheden van weleer: Romy Schneider en Jane Birkin in La Piscine.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.