- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Jolie lacht heeft ze wel opeens iets heel innemendst. Beetje 2 persoonlijkheden.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat heeft ze ook volgens mij, ze heeft ze ook niet allemaal op een rijtje.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ja als je eerst Angelina neerzet als een standaard pruillipvrouwtje(waar ik als niet tienier-jochie elke nacht nog wel warm voor zou lopen trouwens) en daarna met die lijken-figurant uit Baantjer komt aanzetten kan ik dat niet erg serieus nemen natuurlijk.
Doel je dan nu op Stewart? Zoja, dan haal je twee users door elkaar. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik combineer ze, was deels op beiden gericht dus.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Haha ik zie ze beiden al naast elkaar staan in een steegje nu.
Beetje aan het dobbelen, jointje erbij. Soort moeder en dochter afvragend waar het leven ze zal brengen.
Maar genoeg over die 2, Jolie staat ook niet in mijn top 10. Was meer om Q Jones zich hier op zijn gemak te stellen.
Ah bedankt voor je steun man
wie vinden jullie knap dan ik moet zeggen trouwens dat Angie wel kan acteren hoor zie de Changeling
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Ik vind haar inderdaad minder lelijk dan Jolie. Maar qua actrice vind ik haar sowieso al nietszeggend, en ik vergelijk haar niet voor niks met een opgegraven veenlijk. Ze kán er mooi uitzien, heb wel enkele foto's gezien waarvan ik dacht; leuke meid. Maar verder is ze niet veel soeps. Wat die vampierenfilms met haar uiterlijk te maken heeft snap ik niet goed.
Net zoals Naomi Watts al zegt, ik snap waarom mensen haar mooi vinden (Net zoals Jolie, die dan blijkbaar sex uitstraalt), maar ik zou ze alle twee niet tegen willen komen in een donker steegje.
Nou ik vind dat Angie wel een aparte uitstraling heeft hoor en ik zou haar wel in een donker steegje tegen willen komen tenzij ze met een mes komt en ze me neer steekt hahaha. Maar wie vind jij leuk dan ben gewoon benieuwd
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Let me think.. Eva Longoria, Elisha Cuthbert, Michelle Rodriguez, Megan Fox, Rachel McAdams, Rachel Bilson, Jenna Dewan, Evangeline Lilly...
Voornamelijk brunettes dus. Met een uitzondering een blondje erbij (Elisha, al is zij ondertussen ook weer donker geloof ik). En ik weet dat Megan Fox een beetje de jonge Angelina is, maar haar vind ik wél echt sex.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vergeet die Paay: Raquel Welch met 69:
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Daar zitten ook wat uurtjes operatie in.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Vrouwen die natuurlijk oud worden zijn vaak charmanter dan zo'n strak getrokken portret.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Vooral de grote variëteit aan emotieuitdrukkingen die ze erna overhouden:

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Lol. Jerney Kaagman all over again.
Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
Normaal gezien ben ik ook geen voorstander van plastische chirurgie.
M.u.v. noodzakelijke operaties na ongelukken waarbij mensen verminkt worden.
Plastische chirurgie t.b.v.' verjongingsdoeleinden' lopen trouwens heel vaak, om niet te zeggen meestal, op ' verminking' uit.
Mensen veranderen vaak in karikaturen.
Voorbeelden ten over (Vanessa, Micky Rourke etc.)
Ik denk ook niet dat de operaties die er bij Raquel Welch aan te pas zijn gekomen zó ingrijpend zijn geweest, want ze heeft dezelfde gezichtslijn behouden en ziet er helemaal niet zo veranderd uit.
Ook haar gezichtsexpressies zijn normaal.
Waarschijnlijk een kwestie van haar genen in combinatie met een gezonde levensstijl.
Sommige mensen blijven er veel langer jong uitzien dan anderen.
Mijn eigen moeder had toen ze al over de tachtig was nog nauwelijks gezichtsrimpels, om een voorbeeld te geven.
(Zware)rokers krijgen gegarandeerd eerder last van rimpels en een goor uitziende huid.
En zo is er nog veel meer te noemen dat een snellere veroudering in de hand werkt.
Dat zijn allemaal geen nieuwtjes.
Welch is al vele jaren bezig met yoga bijvoorbeeld.
Ook dat heeft zijn vruchten afgeworpen zo te zien.
Ik blijf bij mijn mening over Welch.
Een super-oma.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Linda de Mol vind ik trouwens ook best eng om naar te kijken bij Miljoenenjacht. Zo'n mooi koppie en dan een voorhoofd waar alleen de hersenactiviteit erachter het nog prima doet. Heel erg zonde die botox-troep.
Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
@riesma:
Wie is die 'uitdrukkingsloze' dame met micro?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Presley denk ik. Zonde was mooie meid.

Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
Ja, daar heb je een schoolvoorbeeld van wat er mis kan gaan. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
hahaha als julie over plastische chirugie praten check dan marijke helwegen 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Let me think.. Eva Longoria, Elisha Cuthbert, Michelle Rodriguez, Megan Fox, Rachel McAdams, Rachel Bilson, Jenna Dewan, Evangeline Lilly...
Voornamelijk brunettes dus. Met een uitzondering een blondje erbij (Elisha, al is zij ondertussen ook weer donker geloof ik). En ik weet dat Megan Fox een beetje de jonge Angelina is, maar haar vind ik wél echt sex.
het enige nadeel bij Fox is dat ze niet kan acteren
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Te vroeg om te zeggen en in JB deed ze het meer dan aardig. Met zo'n gezicht en seksuele radiatie hoef je niet te kunnen acteren om succesvol te zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze krijgt ook niet echt de rollen waarvoor ze 'goed' moet acteren, en terecht want wie ziet haar nou niet liever als eye candy rondlopen in een JB of Transformers dan dat ze pogingen gaat doet tot serieuzere zaken, nee daar heb je andere actrices voor.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik wou net zeggen, bij sommige actrices is hun acteerprestatie absoluut van secundair belang.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Megan is zo iemand die nog wel voor verrassingen zal zorgen.
Ik geef haar i.i.g. wel een goede kans om in de toekomst ook wat serieuzere rollen te spelen. Voorlopig mag ze het nog bij de ''Highschool chick' rollen houden, ik kijk er met liefde naar. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Megan is zo iemand die nog wel voor verrassingen zal zorgen.
Ik geef haar i.i.g. wel een goede kans om in de toekomst ook wat serieuzere rollen te spelen. Voorlopig mag ze het nog bij de ''Highschool chick' rollen houden, ik kijk er met liefde naar.
Wow ik heb nu iets fouts gezegd denk ik. Ik betwijfel het of we nog veel van haar gaan horen. Ik vond haar in transformers echt irritant al heeft ze wel een mooi koppie natuurlijk. Angelina Jolie heeft het naar mijn mening beide. Ze kan en acteren en ze ziet er goed uit
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Tsja daar zijn de meningen dan gemixed over. Ik denk dat Megan nog flink kan 'groeien', iets wat ik bij Angelina niet zie of zag.
Gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Angelina Jolie heeft het naar mijn mening beide. Ze kan en acteren en ze ziet er goed uit
Q-Jones 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.