- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Haha god... die scene was ik vergeten.
Lekker maan!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze is helaas nog te meisjesachtig om echt hmz geil over te komen.
Te lief uiterlijk nog steeds. Wel mooi buikje ja 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo meisjesachtig vind ik haar eigenlijk niet meer. Heeft juist een enorme dosis sex-appeal wat mij betreft. Kan nog een nasleep zijn van het kindersterretje zijn.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
inderdaad een prachtvrouw, kwam daar al achter onder het kijken van Bitch Slap 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Jessica Stroup
Daniella Alonso
Allebei van Hills Have Eyes 2
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
voor mijn blijft Angelina Jolie de mooiste vrouw op aarde 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze is mooi ja, maar niet de mooiste.

Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
En ik moet zeggen ik vond jennifer Aniston er erg lekker uitzien in de Bounty Hunter waar ze toch al 40 in is, maar Angelina blijft de mooiste heb vond het ook zo grappig dat ze in Tomb Raider puur gecast is als lust object wat ze wel goed doet 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Angelina.. daar gaat bij mij de zin van over. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Angelina wordt je niet echt vrolijk nee. Ik snap dat sexsymbol status van haar niet zo. Die blik ook
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik moet nog steeds erg wennen aan haar mond. (kwa vertoning dan)
Ik vind haar ook geen mooie vrouw. Ook niet lelijk.
Geef mij maar Kristen Stewart

Tering wat is ze toch mooi.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Pruillip trekken (hoeft ze niet veel moeite voor te doen) en wannabe geil kijken en je hebt hordes opgewonden (tiener)jochies achter je aan...
Kristen heeft iets, ze is niet lelijk... maar ze ziet er wel vaak uit alsof ze een opgegraven veenlijk is met een dito dooie blik.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Pruillip trekken (hoeft ze niet veel moeite voor te doen) en wannabe geil kijken en je hebt hordes opgewonden tienerjochies achter je aan...
Hmmm, precies. Ik snap de hele aantrekkingskracht van Katja Schuurman ook helemaal niet...
Voor mij hoeft Stewart alleen maar normaal te kijken wat dat betreft. Heerlijk die ogen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan vind je de ware wel in een coffeeshop. Succes verzekerd. Vind er weinig aan aan die Stewart. Slome blik, geen uitstraling en haar gezichtsconstructie bestaat uit teveel imperfecties. Al kan ik wel begrijpen dat er mannen en vrouwen zijn die dit wel aantrekkelijk vinden. Ik zie het alleen niet
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mensen die Angelina Jolie uitlachen om haar uiterlijk: 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja als je eerst Angelina neerzet als een standaard pruillipvrouwtje(waar ik als niet tienier-jochie elke nacht nog wel warm voor zou lopen trouwens) en daarna met die lijken-figurant uit Baantjer komt aanzetten kan ik dat niet erg serieus nemen natuurlijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik lach haar niet uit, ik vind haar gewoon way 2 much plastic without the fantastic. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ja als je eerst Angelina neerzet als een standaard pruillipvrouwtje(waar ik als niet tienier-jochie elke nacht nog wel warm voor zou lopen trouwens) en daarna met die lijken-figurant uit Baantjer komt aanzetten kan ik dat niet erg serieus nemen natuurlijk.
Ik zei het pruillipvrouwtje, en ook van de (tiener)jochies, maar ik kwam niet met Kristen hoor. Dus tegen wie heb je het nou, U-96 of tegen mij?
-
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik lach haar niet uit, ik vind haar gewoon way 2 much plastic without the fantastic.
Ik had het ook niet over jou, schat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beiden verwikkeld in 1 mening. En je vindt Stewart ook minder lelijk als Jolie toch? Misschien als je die vampierenfilms van haar leuk vindt, dat je haar dan ook meteen leuker vindt? (algemeen bedoeld, slaat niet op jou alleen dus)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik vind haar inderdaad minder lelijk dan Jolie. Maar qua actrice vind ik haar sowieso al nietszeggend, en ik vergelijk haar niet voor niks met een opgegraven veenlijk. Ze kán er mooi uitzien, heb wel enkele foto's gezien waarvan ik dacht; leuke meid. Maar verder is ze niet veel soeps. Wat die vampierenfilms met haar uiterlijk te maken heeft snap ik niet goed.
Net zoals Naomi Watts al zegt, ik snap waarom mensen haar mooi vinden (Net zoals Jolie, die dan blijkbaar sex uitstraalt), maar ik zou ze alle twee niet tegen willen komen in een donker steegje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lezen is ook nogal lastig. Ach, waarom zou je haar hoofd niet uit kunnen lachen? Een meesterwerk is het niet, integendeel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha ik zie ze beiden al naast elkaar staan in een steegje nu.
Beetje aan het dobbelen, jointje erbij. Soort moeder en dochter afvragend waar het leven ze zal brengen.
Maar genoeg over die 2, Jolie staat ook niet in mijn top 10. Was meer om Q Jones zich hier op zijn gemak te stellen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Lezen is ook nogal lastig.
Huh?
Die blik ook
.
Oh ja, verrek! Sorry mijn fout, ik dacht dat je lachte, maar je slaat gewoon een paar keer op de grond! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om een blik ja. Zelfs actrice die ik mooi vind hebben wel eens een blik die niet aantrekkelijk is. Al slaat Jolie wel erg flink de plank mis op die foto maar dat terzijde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.