• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.157 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een mallerd die Duff.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Haha god... die scene was ik vergeten. Lekker maan!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze is helaas nog te meisjesachtig om echt hmz geil over te komen.

Te lief uiterlijk nog steeds. Wel mooi buikje ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo meisjesachtig vind ik haar eigenlijk niet meer. Heeft juist een enorme dosis sex-appeal wat mij betreft. Kan nog een nasleep zijn van het kindersterretje zijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

inderdaad een prachtvrouw, kwam daar al achter onder het kijken van Bitch Slap

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

(afbeelding)

Jessica Stroup

(afbeelding)

Daniella Alonso

Allebei van Hills Have Eyes 2

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2891 stemmen

voor mijn blijft Angelina Jolie de mooiste vrouw op aarde

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze is mooi ja, maar niet de mooiste.

(afbeelding)

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2891 stemmen

En ik moet zeggen ik vond jennifer Aniston er erg lekker uitzien in de Bounty Hunter waar ze toch al 40 in is, maar Angelina blijft de mooiste heb vond het ook zo grappig dat ze in Tomb Raider puur gecast is als lust object wat ze wel goed doet

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Angelina.. daar gaat bij mij de zin van over.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bij mij nooit en te never.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Angelina wordt je niet echt vrolijk nee. Ik snap dat sexsymbol status van haar niet zo. Die blik ook .

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik moet nog steeds erg wennen aan haar mond. (kwa vertoning dan)

Ik vind haar ook geen mooie vrouw. Ook niet lelijk.

Geef mij maar Kristen Stewart

(afbeelding)

Tering wat is ze toch mooi.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Pruillip trekken (hoeft ze niet veel moeite voor te doen) en wannabe geil kijken en je hebt hordes opgewonden (tiener)jochies achter je aan...

Kristen heeft iets, ze is niet lelijk... maar ze ziet er wel vaak uit alsof ze een opgegraven veenlijk is met een dito dooie blik.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Elineloves schreef:

Pruillip trekken (hoeft ze niet veel moeite voor te doen) en wannabe geil kijken en je hebt hordes opgewonden tienerjochies achter je aan...

Hmmm, precies. Ik snap de hele aantrekkingskracht van Katja Schuurman ook helemaal niet...

Voor mij hoeft Stewart alleen maar normaal te kijken wat dat betreft. Heerlijk die ogen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan vind je de ware wel in een coffeeshop. Succes verzekerd. Vind er weinig aan aan die Stewart. Slome blik, geen uitstraling en haar gezichtsconstructie bestaat uit teveel imperfecties. Al kan ik wel begrijpen dat er mannen en vrouwen zijn die dit wel aantrekkelijk vinden. Ik zie het alleen niet .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mensen die Angelina Jolie uitlachen om haar uiterlijk:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Stewart

deft0nes

• 1071 berichten
  • 1456 stemmen

^^

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja als je eerst Angelina neerzet als een standaard pruillipvrouwtje(waar ik als niet tienier-jochie elke nacht nog wel warm voor zou lopen trouwens) en daarna met die lijken-figurant uit Baantjer komt aanzetten kan ik dat niet erg serieus nemen natuurlijk.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik lach haar niet uit, ik vind haar gewoon way 2 much plastic without the fantastic.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja als je eerst Angelina neerzet als een standaard pruillipvrouwtje(waar ik als niet tienier-jochie elke nacht nog wel warm voor zou lopen trouwens) en daarna met die lijken-figurant uit Baantjer komt aanzetten kan ik dat niet erg serieus nemen natuurlijk.

Ik zei het pruillipvrouwtje, en ook van de (tiener)jochies, maar ik kwam niet met Kristen hoor. Dus tegen wie heb je het nou, U-96 of tegen mij? -

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Ik lach haar niet uit, ik vind haar gewoon way 2 much plastic without the fantastic.

Ik had het ook niet over jou, schat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Beiden verwikkeld in 1 mening. En je vindt Stewart ook minder lelijk als Jolie toch? Misschien als je die vampierenfilms van haar leuk vindt, dat je haar dan ook meteen leuker vindt? (algemeen bedoeld, slaat niet op jou alleen dus)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ik vind haar inderdaad minder lelijk dan Jolie. Maar qua actrice vind ik haar sowieso al nietszeggend, en ik vergelijk haar niet voor niks met een opgegraven veenlijk. Ze kán er mooi uitzien, heb wel enkele foto's gezien waarvan ik dacht; leuke meid. Maar verder is ze niet veel soeps. Wat die vampierenfilms met haar uiterlijk te maken heeft snap ik niet goed.

Net zoals Naomi Watts al zegt, ik snap waarom mensen haar mooi vinden (Net zoals Jolie, die dan blijkbaar sex uitstraalt), maar ik zou ze alle twee niet tegen willen komen in een donker steegje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Lezen is ook nogal lastig. Ach, waarom zou je haar hoofd niet uit kunnen lachen? Een meesterwerk is het niet, integendeel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha ik zie ze beiden al naast elkaar staan in een steegje nu.

Beetje aan het dobbelen, jointje erbij. Soort moeder en dochter afvragend waar het leven ze zal brengen.

Maar genoeg over die 2, Jolie staat ook niet in mijn top 10. Was meer om Q Jones zich hier op zijn gemak te stellen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lezen is ook nogal lastig.

Huh?

Naomi Watts schreef:

Die blik ook .

Oh ja, verrek! Sorry mijn fout, ik dacht dat je lachte, maar je slaat gewoon een paar keer op de grond!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Om een blik ja. Zelfs actrice die ik mooi vind hebben wel eens een blik die niet aantrekkelijk is. Al slaat Jolie wel erg flink de plank mis op die foto maar dat terzijde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.