- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
De starlets SCARLETT en DENEUVE tijdens FILM FESTIVAL VENICE, 2006:

Inmiddels beiden overleden, RITA en GLENN:

catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Deneuve is dit jaar toch voorzitter van de jury?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Deneuve is dit jaar toch voorzitter van de jury?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 berichten
- 5310 stemmen
Ik ga toch voor Paris Hilton 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
De mooiste / leukste actrices? Oke, hier mijn lijstje.

Mandy Moore

Stacy Keibler

Scarlett Johansson

Keira Knighley
.... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zijn er gewoon te veel. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
Over degene die deze mooi vind:

We hadden al een eerdere "discussie" over plastisch chrirurgie, maar dit vind ik een van de lelijkste foto's van een mens die ik ooit heb gezien
(heb het over de onderste hè
)
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Charlize Theron

Keira Knightley kan ik echt geen mooie vrouw vinden. Ze heeft iets dat me mateloos irriteerd.(waarschijnlijk haar lippen
)
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Hetzelfde heb ik met Charlize Theron.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Charlize Theron is inderdaad een hele leuke en mooie vrouw. Maar iedere keer ik haar nu zie, zie ik direct weer Aileen uit Monster
, en vergelijk ik haar met wat voor een transformatie ze heeft ondergaan, en dat wil ik niet denken.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
We hadden al een eerdere "discussie" over plastisch chrirurgie, maar dit vind ik een van de lelijkste foto's van een mens die ik ooit heb gezien
(heb het over de onderste hè
)
Haha wat een grap
. We hebben het wel over La Deneuve. Een van de grootste actrice's die de Franse film heeft. Daarnaast is ze een van de grootste filmsterren ter wereld. Haar schoonheid mag dan iets afnemen, maar haar acteerprestaties liegen er niet om. Haar charme, stijl en talent zijn gebleven. Dus iets meer respect is wel op z'n plaats.
Om het leed van matthijs te verzachten, een paar prachtige foto's:

Naast hoe iemand eruit ziet vind ik stijl en charme ook erg belangrijk. Bijvoorbeeld: de sopraan en actrice Maria Callas was in alles een Diva. Mede door haar prachtige stem, haar charme en krachtige houding werd ze een fenomeen.

Het was niet eens haar uiterlijk, maar haar voorkomen en haar uitzonderlijke stem die haar eeuwige roem bezorgden. Ode aan La Divina
!!!!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Prachtige foto's van Callas en La Deneuve 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Prachtige foto's van Callas en La Deneuve 
Thanks Dogie, eindelijks een medestander. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
Die zijn oké. Maar die ene foto, dat was echt... ze moet nodig van plastisch chirurg veranderen als je naar die foto kijkt
Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen
Tja ik ben niet zo bekend in de mooie actrice scene, maar de volgende dames horen dat toch zeker bij:
- Jessica Alba
- Salma Heyek
- Eva Mendez
- Scarlett Johansson (ze heeft gewoon iets)
- Angelina Jolie
- Jessica Biel
edit: oja ik vergeet de ''zogenaamde'' actrices, alhoewel ik ze verreweg van lelijk vind:
- Olsen twins
- Jennifer Lopez
- Paris Hilton
- Beyoncé
tja dit zijn veelal de modernere meisje over de oude garde hoef je mij al helemaal niks te vragen.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Een van de lelijkste van kate vind ik dan 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vivien Leigh mooiste Britse ooit
Actrice Vivien Leigh -Scarlett O'Hara in het onsterfelijke Gone with the Wind en southern belle Blanche DuBois in A Streetcar named Desire - is de mooiste Britse aller tijden, zo moet blijken uit een enquete onder 1.000 mensen in opdracht van een drankmerk. De mooiste (Britse) man aller tijden is eveneens een acteur: Cary Grant.
De in het Indiase Darjeeling geboren Leigh, echtgenote van Laurence Olivier, overleed in 1967. In de rangschikking gaat zij nog levende schoonheden voor als Liz Taylor (in het Verenigd Koninkrijk geboren uit Amerikaanse ouders) en Catherine Zeta-Jones.
Minder levendig is plaats vier, voorbehouden aan Lady Di. De boel wordt dan weer levendiger, met de actrices Julie Christie en Honor Blackman (een nu 79-jarige actrice, vooral bekend van de soap Coronation Street).
Op zeven heeft mannequin Kate Moss een 'cocaïneloos' streepje voor op de actrices Sienna Miller (Brits, maar in New York geboren), Liz Hurley (de ex van Hugh Grant) en Jane Seymour (bekend als Dr Quinn of als Bondactrice) (belga/hln)
Vivien Leigh.

matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
- Scarlett Johansson (ze heeft gewoon iets).
Haar stem 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Een van de lelijkste van kate vind ik dan 
Het zal wel...(waarom is er geen ' hele diepe zucht' smiley??)
Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen
Ik weet het niet sinds Lost in Translation had ze me gewoon betovered. Het was haar stem, haar glimlach, haar ogen, haar uitstraling iets vreemds. Zo'n soort gevoel had ik ook bij Léon die Nathalie Portman had gewoon iets schattigs net als Soffia Coppola in the Godfather part 3 ook weer zo'n geval. Natuurlijk niet van Scarlett's niveau, maar goed sommige dingen zijn nu eenmaal moeilijk te begrijpen. Overigens begrijp ik de kritiek op Scarlett wel, maar bij haar krijg ik gewoon zo'n vreemd gevoel 
oja hier heb ik even een wallpaper van haar geupload voor de liefhebber: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=C63CF36B506F9F55
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

..."the new LANA TURNER"

italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
nog andere:
Sharon Stone in haar Basic Instinct periode 
Kim Basinger is ook een schone vrouw
Dominique Sanda idem
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
mooie meiden:
Julia Stiles
Scarlet Johansson
Anna Paquin
Jordan Brewster
Ann Ceurvels
Jessica Biel
Nastassja Kinski
En nog een hele hoop die ik vergeten ben. Maar deze namen zijn wel m'n favorieten. Vooral Scarlet heeft wat mij betreft de max aan X-factor.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vooral Scarlet heeft wat mij betreft de max aan X-factor.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Scarlet Johansson is zonder twijfel 1 van de mooiste actrices ooit, Ingrid Bergman in casablanca is ook om van te smullen.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Scarlet Johansson is zonder twijfel 1 van de mooiste actrices ooit, Ingrid Bergman in casablanca is ook om van te smullen.

( Scarlett in L.A., 7 sept.'06)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Janet Leigh (TOUCH OF EVIL, PSYCHO 1)

saiko
-
- 150 berichten
- 0 stemmen

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

1. 1024x768: http://www.skylighters.org/larry/janetleigh1.jpg
2. 800x600: http://www.meredy.com/CActressCards/ca25.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.