- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mickey woont in Hollywood?!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens Dogie, gemiddeld is ze zeker niet, erg aparte vrouw. Een Hate it or Love it gevalletje.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mee eens Dogie, gemiddeld is ze zeker niet, erg aparte vrouw. Een Hate it or Love it gevalletje.
En de Italianen vinden dit kennelijk ook:

(2x klikken voor max. vergroting)
Sluit me daar bij aan. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Same here. 

(2x klikken voor max. vergroting)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Goede bijdrage Dogie 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik weet gelijk weer waarom in het niks vind, als ik die plaatjes zie.
En kom op echt elke jongen vind haar leuk, dan zou voor mij de gein er al af zijn.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Ja, je kunt beter de oerlelijke leuk vinden, want dan heb je meer kans.
.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ik weet gelijk weer waarom in het niks vind, als ik die plaatjes zie.
En kom op echt elke jongen vind haar leuk, dan zou voor mij de gein er al af zijn.
Op foto's vind ik haar zelden leuk, en dat terwijl ze op film wel charmant is.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2069 stemmen

BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11906 berichten
- 5310 stemmen
Jawel, maar dan in Not Another Teen Movie!
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
Ik vind Alexis Bledel in Sin City heel mooi en Aya Ueto.
![]()

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Starlet SCARLETT in de Italiaanse kranten
SCARLETT JOHANSSON: the new LANA TURNER:
http://www.drammaturgia.it/recensioni/recensione1.php?id=2999
SCARLETT JOHANSSON, tra pettinature alla LANA TURNER!

Lana Turner:

Scarlett/The Black Dahlia: Vernieuwde website.. 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Isabella Rossellini

Catherine Deneuve

Kate Winslet

Juliette Binoche

us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Die Scarlett Johansson vind ik dus echt niks, net als die 4 dames van catweasel. Vooral die 2e en 3e zijn erg lelijk...
Nee, geef mij Jennifer Love Hewitt maar:

catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Catherine Deneuve en Kate Winslet lelijk???? Ik moet je gelijk geven van Scarlett betreft maar verder is het een zeer ernstige zaak... Ik vind die 'Jennifer Love Hewitt' naast een B-actrice ook volledig stijlloos. Ze heeft evenveel uitstraling als mijn aluminium keukentrap.
En nog 1 voor de liefhebber:

Ps: ik ben benieuwd hoe die tentharing van jou eruit ziet als ze in de zestig is.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
Die Catherine is een en al botox
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Die Catherine is een en al botox
Dat is niet waar. Dat mevrouw Deneuve(die overigens een geweldige actrice is) enkele schoonheidsoperatie's achter de rug heeft wil ik niet ontkennen, maar ze gebruikt zeker geen Botox. Ik geloof dat ze een kleine face-lift heeft gehad en al op vrij jonge leeftijd een neus-correctie.
Nee, Catherine Deneuve is het levende bewijs dat sommige schoonheid niet door ouderdom verloren gaat.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Nee, Catherine Deneuve is het levende 'bewijs' dat schoonheid door ouderdom inderdaad verloren gaat.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Nee, Catherine Deneuve is het levende 'bewijs' dat schoonheid door ouderdom inderdaad verloren gaat.
Verklaar je nader!!
En wat dan nog... Dan heeft ze misschien een aantal operaties gehad. Het is en blijft(en niet alleen door die operatie's) een prachtige vrouw.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
En laten we deze glamourgirl niet vergeten..

Volgend jaar vult ze de Pirelli-kalender.

us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Verklaar je nader!!
En wat dan nog... Dan heeft ze misschien een aantal operaties gehad. Het is en blijft(en niet alleen door die operatie's) een prachtige vrouw.
Ik bedoel alleen dat er over smaak niet te twisten valt, je hebt het over bewijs en dat ze prachtig -is-. Kan ik heel simpel en kort over zijn; ik vind dat niet. 
En ik weet nu dus ook al dat ik die Pirelli-kalender niet hoef... 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Kan ik heel simpel en kort over zijn; ik vind dat niet. 
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom je Love Hewitt wel een knappe actrice vind. Wat vind je trouwens van de acteerprestatie van Deneuve?
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
als je schoonheidsoperaties achter de rug hebt, vind ik niet dat je jezelf nog mooi kan noemen (aangezien het niet puur natuur is). Ach, misschien ben je nog wel mooi, maar dan niet op de manier hoe je er dan nu uitziet
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
als je schoonheidsoperaties achter de rug hebt, vind ik niet dat je jezelf nog mooi kan noemen (aangezien het niet puur natuur is). Ach, misschien ben je nog wel mooi, maar dan niet op de manier hoe je er dan nu uitziet
Marilyn Monroe word door miljoenen mensen als het schoonheids en sekssymbool van de vorige eeuw beschouwd. Dat, terwijl ze diverse schoonheidsoperaties had gehad. Blijkbaar denken veel mensen daar dus anders voor. Ik vind Catherine Deneuve gewoon een hele mooie vrouw, dat wil niet zeggen dat ze niets aan haar uiterlijk heeft veranderd. Maar dan kun je tegenwoordig niemand meer 'mooi' vinden. Bijna iedere ster heeft wel een kleine correctie of een aanpassing laten doen. Maar in ieder geval Maggie Smith en Judi Dench staan daar ver boven. @matthijs: al wat van hun gezien?
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5746 stemmen
Ja, dat is wel waar over Marilyn Monroe, hoewel ik haar als "Norma" ook nog gewoon mooi vond.
Offtopic: Ik heb nog niks van de twee gezien, duurt waarschijnlijk nog wel een weekje of twee voordat ik wat van een van hun zie.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik vind M M dus geen schoonheids- en sekssymbool
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik vind M M dus geen schoonheids- en sekssymbool
En die stem.. in NTSC nog zwoeler dan in PAL.
Highly recommended 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.