• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.253 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah'een van mijn favo candid shots . Fijn dat je me steunt in mijn punt Jari .

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nu raak je een andere kern. Niet elke vrouw gebruikt het om iets te camoufleren maar om te accessoirizen.

Maar dat is ook waar ik op doel hoor, dat poeder op het gezicht. Bij Aguilera vaak duidelijk zichtbaar. En haar knalrode lippenstift werkt voor mij ook niet echt.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Laten we anders gewoon weer mooie vrouwen plaatsen met z'n allen

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blijf het een saaie, echt iets voor Apollinisch, doos vinden:p. Wel een fijne actrice.

"Saaie" en "echt iets voor Apollinisch" in één adem noemen is een gotspe! Je bedoelt "gedistingeerde".

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
"Saaie" en "echt iets voor Apollinisch" in één adem noemen is een gotspe! Je bedoelt "gedistingeerde".

Even een kleine wraakactie op je Hudgens diss .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik wou al zeggen Apollinisch waar blijf je nou als ik je nodig heb Normaal heb je de grootste mond hier en nu plaats ik eens iemand die je leuk vind, blijf je stil

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Christiana Aguilera met make-up:

(afbeelding)

Christina Aguilera zonder make-up:

(afbeelding)

Jemig, wat is er met haar gebeurt dan. Vet mollig.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Jemig, wat is er met haar gebeurt dan. Vet mollig.

Sja, ze hebben d'r goed gevoed in de dierentuin. Anders krijgen ze ook de dierenbescherming achter zich aan.

Of bedoel je foto 1?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Foto 1 natuurlijk, op die tweede lijkt ze normaal ja

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

(afbeelding)

Miranda Cosgrove

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Jennifer als een naar seks verlangende tandarts in de nieuwe film Horrible Bosses. Looking good!

(afbeelding)

(afbeelding)

Die Jennifer toch

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Icarly

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

WTF, moest serieus even googlen welke Jennifer dit was, maar haalde het er niet uit dat het Aniston is hoor!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aniston . Looking bad. Die banana screen . Het blijft schrijnend dat dit soort nymphomanische rolletjes altijd zo knullig zijn. Overal is er een trainer voor, behalve voor dit soort elementen. Zie ter vaak nogal clownesque uit, zo ook hier.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mislukte coupe op d'r hoofd. Doe mij maar haar schitterende blonde koppie. Wat een figuurtje heeft mevrouw Aniston trouwens zeg De lekkerste 40+er die er rondloopt in filmland.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mwah, die eer gaat voor mij naar Connie Britton en vanaf eind augustus naar Carla Gugino.

kos

• 46688 berichten
  • 8846 stemmen

Diane Lane all the way.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik vind het haar van Aniston hier juist erg sexy.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, het is wel erg standaard.

Maar als ik 1 Hollywood dame nou naturel en mooi vind dan is het Jennifer wel. Echt een droomvrouw. Die lach, de uitstraling, haar figuurtje. Super!

Jammer dat ze alleen maar in van die zouteloze romantische komedies speelt. Ze kan beter.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

kos schreef:

Diane Lane all the way.

Oeh ja, die vergat ik nog. Top 3 compleet

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Elineloves schreef:

Ik vind het haar van Aniston hier juist erg sexy.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mhow, het is wel erg standaard.

Maar als ik 1 Hollywood dame nou naturel en mooi vind dan is het Jennifer wel. Echt een droomvrouw. Die lach, de uitstraling, haar figuurtje. Super!

Jammer dat ze alleen maar in van die zouteloze romantische komedies speelt. Ze kan beter.

Standaard, mwoah. Die donkere lokken en die pony maken haar juist wat pittiger, dat bevalt me wel. De films waar ze inspeelt, tsja, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of je iemand als Jennifer serieus zou nemen als ze een zware, serieuze rol zou spelen. Dus misschien kan ze het dan beter bij de romcoms houden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Diane Lane all the way.

Inderdaad. Al lopen Halle Berry en Salma Hayek toch nog voor in mijn lijst. Aniston, kan er weinig mee. Wel heel populair, al snap ik daar vrij weinig van.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Standaard, mwoah. Die donkere lokken en die pony maken haar juist wat pittiger, dat bevalt me wel. De films waar ze inspeelt, tsja, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of je iemand als Jennifer serieus zou nemen als ze een zware, serieuze rol zou spelen. Dus misschien kan ze het dan beter bij de romcoms houden.

Zou d'r ook wel eens in een horrorfilm willen zien. Schaars gekleed en dan een beetje achtervolgt worden door een gek met een mes

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aniston als final girl? . Schaars gekleed? Om wat te showen? . Nee, laat haar het maar houden bij één keertje Leprechaun. Ze kan niet meer mee als final girl, scream queen of eye candy. Te oud, niet de juiste uiterlijke kenmerken en te weinig zelfbewustheid. Bovendien zijn romcom's een perfect fit voor haar. Ondanks de gigantische komedie invloeden kan je dan beter Leprechaun opzetten want dit gaat gelukkig never nooit gebeuren.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik zie haar liever als schattig maar toch stout, dan als bimbo. Niet dat daar iets mis mee is, maar daat is Jen niet het type vrouw voor.

(afbeelding)

Hier is ze net een realdoll, dus ze kan ook nog in die branche terecht.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Op die foto kan ze nog wel mee als fembot in de nieuwe Austin Powers

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aniston als final girl? . Schaars gekleed? Om wat te showen? . Nee, laat haar het maar houden bij één keertje Leprechaun. Ze kan niet meer mee als final girl, scream queen of eye candy. Te oud, niet de juiste uiterlijke kenmerken en te weinig zelfbewustheid. Bovendien zijn romcom's een perfect fit voor haar. Ondanks de gigantische komedie invloeden kan je dan beter Leprechaun opzetten want dit gaat gelukkig never nooit gebeuren.

Nou zeg het kan ook wel wat minder. Je doet net alsof ze een of ander monster is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FillumGek schreef:

Op die foto kan ze nog wel mee als fembot in de nieuwe Austin Powers

Lol . Wel wat emotieloos ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.