- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah'een van mijn favo candid shots
. Fijn dat je me steunt in mijn punt Jari
.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Nu raak je een andere kern. Niet elke vrouw gebruikt het om iets te camoufleren maar om te accessoirizen.
Maar dat is ook waar ik op doel hoor, dat poeder op het gezicht. Bij Aguilera vaak duidelijk zichtbaar. En haar knalrode lippenstift werkt voor mij ook niet echt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Laten we anders gewoon weer mooie vrouwen plaatsen met z'n allen 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Blijf het een saaie, echt iets voor Apollinisch, doos vinden:p. Wel een fijne actrice.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even een kleine wraakactie op je Hudgens diss
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik wou al zeggen Apollinisch waar blijf je nou als ik je nodig heb
Normaal heb je de grootste mond hier en nu plaats ik eens iemand die je leuk vind, blijf je stil 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Christiana Aguilera met make-up:
(afbeelding)
Christina Aguilera zonder make-up:
(afbeelding)
Jemig, wat is er met haar gebeurt dan. Vet mollig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jemig, wat is er met haar gebeurt dan. Vet mollig.
Sja, ze hebben d'r goed gevoed in de dierentuin. Anders krijgen ze ook de dierenbescherming achter zich aan.
Of bedoel je foto 1? 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Foto 1 natuurlijk, op die tweede lijkt ze normaal ja
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jennifer als een naar seks verlangende tandarts in de nieuwe film Horrible Bosses. Looking good! 

Die Jennifer toch 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
WTF, moest serieus even googlen welke Jennifer dit was, maar haalde het er niet uit dat het Aniston is hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aniston
. Looking bad. Die banana screen
. Het blijft schrijnend dat dit soort nymphomanische rolletjes altijd zo knullig zijn. Overal is er een trainer voor, behalve voor dit soort elementen. Zie ter vaak nogal clownesque uit, zo ook hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mislukte coupe op d'r hoofd. Doe mij maar haar schitterende blonde koppie. Wat een figuurtje heeft mevrouw Aniston trouwens zeg
De lekkerste 40+er die er rondloopt in filmland.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mwah, die eer gaat voor mij naar Connie Britton en vanaf eind augustus naar Carla Gugino.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vind het haar van Aniston hier juist erg sexy.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, het is wel erg standaard.
Maar als ik 1 Hollywood dame nou naturel en mooi vind dan is het Jennifer wel. Echt een droomvrouw. Die lach, de uitstraling, haar figuurtje. Super!
Jammer dat ze alleen maar in van die zouteloze romantische komedies speelt. Ze kan beter.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Diane Lane all the way.
Oeh ja, die vergat ik nog. Top 3 compleet 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind het haar van Aniston hier juist erg sexy.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mhow, het is wel erg standaard.
Maar als ik 1 Hollywood dame nou naturel en mooi vind dan is het Jennifer wel. Echt een droomvrouw. Die lach, de uitstraling, haar figuurtje. Super!
Jammer dat ze alleen maar in van die zouteloze romantische komedies speelt. Ze kan beter.
Standaard, mwoah. Die donkere lokken en die pony maken haar juist wat pittiger, dat bevalt me wel. De films waar ze inspeelt, tsja, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of je iemand als Jennifer serieus zou nemen als ze een zware, serieuze rol zou spelen. Dus misschien kan ze het dan beter bij de romcoms houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Diane Lane all the way.
Inderdaad. Al lopen Halle Berry en Salma Hayek toch nog voor in mijn lijst. Aniston, kan er weinig mee. Wel heel populair, al snap ik daar vrij weinig van.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Standaard, mwoah. Die donkere lokken en die pony maken haar juist wat pittiger, dat bevalt me wel. De films waar ze inspeelt, tsja, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of je iemand als Jennifer serieus zou nemen als ze een zware, serieuze rol zou spelen. Dus misschien kan ze het dan beter bij de romcoms houden.
Zou d'r ook wel eens in een horrorfilm willen zien. Schaars gekleed en dan een beetje achtervolgt worden door een gek met een mes 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aniston als final girl?
. Schaars gekleed? Om wat te showen?
. Nee, laat haar het maar houden bij één keertje Leprechaun. Ze kan niet meer mee als final girl, scream queen of eye candy. Te oud, niet de juiste uiterlijke kenmerken en te weinig zelfbewustheid. Bovendien zijn romcom's een perfect fit voor haar. Ondanks de gigantische komedie invloeden kan je dan beter Leprechaun opzetten want dit gaat gelukkig never nooit gebeuren.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik zie haar liever als schattig maar toch stout, dan als bimbo. Niet dat daar iets mis mee is, maar daat is Jen niet het type vrouw voor.

Hier is ze net een realdoll, dus ze kan ook nog in die branche terecht.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Op die foto kan ze nog wel mee als fembot in de nieuwe Austin Powers 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Aniston als final girl?
. Schaars gekleed? Om wat te showen?
. Nee, laat haar het maar houden bij één keertje Leprechaun. Ze kan niet meer mee als final girl, scream queen of eye candy. Te oud, niet de juiste uiterlijke kenmerken en te weinig zelfbewustheid. Bovendien zijn romcom's een perfect fit voor haar. Ondanks de gigantische komedie invloeden kan je dan beter Leprechaun opzetten want dit gaat gelukkig never nooit gebeuren.
Nou zeg het kan ook wel wat minder. Je doet net alsof ze een of ander monster is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op die foto kan ze nog wel mee als fembot in de nieuwe Austin Powers
Lol
. Wel wat emotieloos ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.