- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
bebdn
-
- 1884 berichten
- 1148 stemmen
Wat van deze 
Qi Shu
Monica Bellucci
Sophie Marceaux
Penelope Cruz
Naomi Watts
Natalie Portman
Kate Winslet
Michelle Pfeiffer
Maggie Cheung
Paz Vega
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Kate Winslet
Michelle Pfeiffer
Alexandra Maria Lara
Catherine Deneuve
En nog een paar.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Hilary Duff
Ik vind haar al zo ouwelijk voor zo'n jonge meid. Alsof ze al 30 is of zo.
Ik begrijp je mening wel. Maar kleine meisjes worden groot en veranderen van look.
Tegenwoordig ziet ze er ook uit alsof ze al 5 jaar dood is.
Maar op deze foto heeft ze al weer wat meer kleur. 
Ik vind Lindsay echt niks.
Michelle Pfeiffer is een mooie vrouw, en ook kate Hudson spreekt me altijd wel aan.
En Katie Holmes blijft voor mij ook altijd een toppertje 
Ja, Lindsay Lohan is echt helemaal niks.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Voorlopig houdt ik het even op deze 2:

Hilary Duff

Rachel McAdams
Verder Claire Danes, Scarlett Johansson, Kirsten Dunst, Elisha Cuthbert, Reese Witherspoon, Cameron Diaz, Lauren Graham,.....
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Mooiste: Kirsten Dunst
Leukste: Nicole Kidman
Die foto doet Hilary Duff geen eer aan, Hilarious.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Die foto doet Hilary Duff geen eer aan, Hilarious.
Nee??
Ik vind haar op alle foto's mooi. Ik heb geprobeerd een recente te vinden. En nu was het toevallig eens bruin haar. 
Verder mag Emma Watson ook nog bij mijn lijstje.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Vrolijke meid...
Jep, ik vind haar ook erg kil overkomen. Toch kon een bepaalde afstandelijke, soms ietwat ongeinteresseerde houding ook erg aantrekkelijk zijn. Mooi voorbeeld daarvan is Kristin Scott Thomas.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Zojuist aanschouwd in The Third Man. Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Zojuist aanschouwd in The Third Man. Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.

Yvonne de Carlo "Love at first sight" 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Hihi.... volgens mij heeft Dogie_Hogan het zwaar te pakken van Yvonne de Carlo! Zeker een mooie dame hoor! 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Hihi.... volgens mij heeft Dogie_Hogan het zwaar te pakken van Yvonne de Carlo! Zeker een mooie dame hoor! 

1. Veronica Lake (o.a. SULL. TRAVELS, THIS GUN FOR HIRE)
2. Gene Tierney (o.a. LAURA, THUNDER BIRDS)
3. Rita Hayworth (o.a. GILDA)
4. Hazel Brooks (o.a. BODY & SOUL)
5. Yvonne De Carlo (o.a. CRISS CROSS)

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Oh, staat ze niet eens op 1?
Die vrouwen uit de klassieke films zijn vaak ook veel mooier, daar heb je helemaal gelijk in! Als ik een man was - en op vrouwen zou vallen - dan zou ik ook erg onder de indruk zijn van deze dames, vooral van Gene Tierney!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Oh, staat ze niet eens op 1?
Die vrouwen uit de klassieke films zijn vaak ook veel mooier, daar heb je helemaal gelijk in! Als ik een man was - en op vrouwen zou vallen - dan zou ik ook erg onder de indruk zijn van deze dames, vooral van Gene Tierney!
En in m'n top 10 staan nog uit die tijd Jane Russell, Lana Turner, Jane Greer, Alida Valli, Lauren Bacall, Jean Peters, Ava Gardner.
Sorry, dezefde smaak als miljardair Howard Huges, alleen weten bijna alle bovenstaande "glamourgirls-of the-40ies', waar al de moedervlekken bij Howard Hughes zitten....
(Scarlet Johansson staat trouwens op 6* hoor, en Marilyn Monroe vind ik "over-the-top").
En Gene... de nr. 1 o.a. van Howard Huges en JFK.
Hier was ze 20/21, twee jaar voor de legendarische LAURA):

Maar ja, vrouwen hebben weer Robert Mitchum en... Vigo 

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
ahum... Figo vind ik nou net géén mooie man! Zeker in deze pose niet haha!
Wat Marilyn Monroe betreft ben ik het helemaal met je eens; over the top. Die Howard Hughes was maar een lucky bastard hè? Hoewel, waarschijnlijk was er zelden sprake van échte liefde...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
ahum... Figo vind ik nou net géén mooie man! Zeker in deze pose niet haha!
Wat Marilyn Monroe betreft ben ik het helemaal met je eens; over the top. Die Howard Hughes was maar een lucky bastard hè? Hoewel, waarschijnlijk was er zelden sprake van échte liefde...
Aan de de andere kant, ik vind al die femme-fatales ook wel naief, gezien Huges reputatie.
Off-topic: Howard Hughes (1905-1976), womanizer:
Howard Hughes, on the set:

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat dat betreft is een beeldschoon uiterlijk ook maar een last. Hoe vaak hoor/lees je geen verhalen van de levens van die actrices. Aan de drank, aan de drugs, zelfmoord, tig keer getrouwd en even zovaak gescheiden, kinderen die hen beschuldigen van het feit dat ze slechte moeders waren... Alleen maar ongelukkige mensen vaak. Dat komt deels door naïviteit dek ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Wat dat betreft is een beeldschoon uiterlijk ook maar een last. Hoe vaak hoor/lees je geen verhalen van de levens van die actrices. Aan de drank, aan de drugs, zelfmoord, tig keer getrouwd en even zovaak gescheiden, kinderen die hen beschuldigen van het feit dat ze slechte moeders waren... Alleen maar ongelukkige mensen vaak. Dat komt deels door naïviteit dek ik.
Ondanks hun respektabele leeftijd mogen die nog gezien worden.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En die leven nog! Vrouwen als Veronica Lake, Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Gene Tierney, Lana Turner etc zijn allemaal niet heel oud geworden... Tragisch
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
En die leven nog! Vrouwen als Veronica Lake, Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Gene Tierney, Lana Turner etc zijn allemaal niet heel oud geworden... Tragisch
Triest ook bijv. de dood van de mooie Linda Darnell, letterlijk met 42 jaar in rook opgegaan: rokend in bed en in slaap gevallen.
Dubbel triest is, dat dat de identieke scene was van haar rol in die prachtige film NO WAY OUT, een paar jaar eerder....
Of Gene Tierney, die na een burn-out ( overwerkt, zwaar gehandy- capte baby, een aanhoudende Howard Hughes, op laatste moment afwijzing door JFK (anders 1st lady of USA).), meer dan 20 stroom- stoten kreeg toegediend; ze is nooit meer 100% hersteld. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Triest ook bijv. de dood van de mooie Linda Darnell, letterlijk met 42 jaar in rook opgegaan: rokend in bed en in slaap gevallen.
Dubbel triest is, dat dat de identieke scene was van haar rol in die prachtige film NO WAY OUT, een paar jaar eerder....
Dat wist ik niet! Zoiets is bizar!
Jij lijkt me een expert van de klassieke films. Ik moet nog heel wat films zien, merk ik al! 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dat wist ik niet! Zoiets is bizar!
En de titel van de film is ook nog NO WAY OUT...
Jij lijkt me een expert van de klassieke films. Ik moet nog heel wat films zien, merk ik al! 
Verder heb ik o.a. de autobiografiën gelezen van Yvonne de Carlo, Veronica Lake, Gene Tierney en Rita Hayworth (veel trieste paral- lellen).
HEDY LAMARR, speaking in the 1960s: "It would be wrong of me to say so, but in this country [USA] money is more important than love.
Most people here betray you and that's why there is so much chaos. I want to get away from here. I am homesick for Vienna ... because my home is Vienna and Austria, not America...never!" 
Gene Tierney
in de media:

Mojo Pin
-
- 291 berichten
- 0 stemmen
Milla Jovovich en Drew Barrymore zijn de eerste namen die in me op komen.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Milla Jovovich en Drew Barrymore zijn de eerste namen die in me op komen.
"la donna più bella del mondo"

Hmmm... waarom zijn zwart/wit foto's toch altijd mooier dan kleur 
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13404 stemmen
Audrey Hepburn nog altijd.
Verder:
Jenna Fischer
Brittany Murphy
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.