• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.196 acteurs
  • 199.045 gebruikers
  • 9.373.663 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

bebdn

• 1884 berichten
  • 1148 stemmen

Wat van deze

Qi Shu

Monica Bellucci

Sophie Marceaux

Penelope Cruz

Naomi Watts

Natalie Portman

Kate Winslet

Michelle Pfeiffer

Maggie Cheung

Paz Vega

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Kate Winslet

Michelle Pfeiffer

Alexandra Maria Lara

Catherine Deneuve

En nog een paar.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Hilary Duff

mikey schreef:

Ik vind haar al zo ouwelijk voor zo'n jonge meid. Alsof ze al 30 is of zo.

Ik begrijp je mening wel. Maar kleine meisjes worden groot en veranderen van look.

BoordAppel schreef:

Tegenwoordig ziet ze er ook uit alsof ze al 5 jaar dood is.

http://www.imdb.com/gallery/granitz/5023/HilaryDuff_Pimen_9626067_400.jpg?path=pgallery&path_key=Duff,%20Hilary&seq=6

Maar op deze foto heeft ze al weer wat meer kleur.

Rianneke_Dan schreef:

Ik vind Lindsay echt niks.

Michelle Pfeiffer is een mooie vrouw, en ook kate Hudson spreekt me altijd wel aan.

En Katie Holmes blijft voor mij ook altijd een toppertje

Ja, Lindsay Lohan is echt helemaal niks.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Voorlopig houdt ik het even op deze 2:

(afbeelding)

Hilary Duff

(afbeelding)

Rachel McAdams

Verder Claire Danes, Scarlett Johansson, Kirsten Dunst, Elisha Cuthbert, Reese Witherspoon, Cameron Diaz, Lauren Graham,.....

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Mooiste: Kirsten Dunst

Leukste: Nicole Kidman

Die foto doet Hilary Duff geen eer aan, Hilarious.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Bert1 schreef:

Die foto doet Hilary Duff geen eer aan, Hilarious.

Nee??

Ik vind haar op alle foto's mooi. Ik heb geprobeerd een recente te vinden. En nu was het toevallig eens bruin haar.

Verder mag Emma Watson ook nog bij mijn lijstje.

SniPes

• 786 berichten
  • 1724 stemmen

Audrey Hepburn

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Vrolijke meid...

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

gotti schreef:

Vrolijke meid...

Jep, ik vind haar ook erg kil overkomen. Toch kon een bepaalde afstandelijke, soms ietwat ongeinteresseerde houding ook erg aantrekkelijk zijn. Mooi voorbeeld daarvan is Kristin Scott Thomas.

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Alida Valli

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zojuist aanschouwd in The Third Man. Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Jessica Alba..

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Leno schreef:

Zojuist aanschouwd in The Third Man. Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.

Een beetje ondoorgrondelijk (zoals ook Ingrid Bergman); ik mag dat wel...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Leno schreef:

Geen absolute schoonheid, wel een goed actrice.

OK, een absolute schoonheid is natuurlijk...

YVONNE DE CARLO

(afbeelding)

Yvonne de Carlo "Love at first sight"

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Hihi.... volgens mij heeft Dogie_Hogan het zwaar te pakken van Yvonne de Carlo! Zeker een mooie dame hoor!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Hihi.... volgens mij heeft Dogie_Hogan het zwaar te pakken van Yvonne de Carlo! Zeker een mooie dame hoor!

1. Veronica Lake (o.a. SULL. TRAVELS, THIS GUN FOR HIRE)

2. Gene Tierney (o.a. LAURA, THUNDER BIRDS)

3. Rita Hayworth (o.a. GILDA)

4. Hazel Brooks (o.a. BODY & SOUL)

5. Yvonne De Carlo (o.a. CRISS CROSS)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Oh, staat ze niet eens op 1? Die vrouwen uit de klassieke films zijn vaak ook veel mooier, daar heb je helemaal gelijk in! Als ik een man was - en op vrouwen zou vallen - dan zou ik ook erg onder de indruk zijn van deze dames, vooral van Gene Tierney!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Oh, staat ze niet eens op 1? Die vrouwen uit de klassieke films zijn vaak ook veel mooier, daar heb je helemaal gelijk in! Als ik een man was - en op vrouwen zou vallen - dan zou ik ook erg onder de indruk zijn van deze dames, vooral van Gene Tierney!

Deze top 5 samenstellen is zeer moeilijk... Tja, daar kom ik steeds achter, veel vrouwen, die net na WO-I geboren zijn (1918-1922), vind ik nog steeds tot de mooisten behoren...

En in m'n top 10 staan nog uit die tijd Jane Russell, Lana Turner, Jane Greer, Alida Valli, Lauren Bacall, Jean Peters, Ava Gardner.

Sorry, dezefde smaak als miljardair Howard Huges, alleen weten bijna alle bovenstaande "glamourgirls-of the-40ies', waar al de moedervlekken bij Howard Hughes zitten....

(Scarlet Johansson staat trouwens op 6* hoor, en Marilyn Monroe vind ik "over-the-top").

En Gene... de nr. 1 o.a. van Howard Huges en JFK.

Hier was ze 20/21, twee jaar voor de legendarische LAURA):

(afbeelding)

Maar ja, vrouwen hebben weer Robert Mitchum en... Vigo

(afbeelding)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

ahum... Figo vind ik nou net géén mooie man! Zeker in deze pose niet haha!

Wat Marilyn Monroe betreft ben ik het helemaal met je eens; over the top. Die Howard Hughes was maar een lucky bastard hè? Hoewel, waarschijnlijk was er zelden sprake van échte liefde...

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

ahum... Figo vind ik nou net géén mooie man! Zeker in deze pose niet haha!

Wat Marilyn Monroe betreft ben ik het helemaal met je eens; over the top. Die Howard Hughes was maar een lucky bastard hè? Hoewel, waarschijnlijk was er zelden sprake van échte liefde...

Volgens mij uitendelijk toch een triest figuur, die Howard Huges... had dan wel geen vrouwenvrees, maar wel smetvrees. (Prachtig verfilmd in THE AVIATOR.).

Aan de de andere kant, ik vind al die femme-fatales ook wel naief, gezien Huges reputatie.

Off-topic: Howard Hughes (1905-1976), womanizer:

(afbeelding)

Howard Hughes, on the set:

(afbeelding)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Wat dat betreft is een beeldschoon uiterlijk ook maar een last. Hoe vaak hoor/lees je geen verhalen van de levens van die actrices. Aan de drank, aan de drugs, zelfmoord, tig keer getrouwd en even zovaak gescheiden, kinderen die hen beschuldigen van het feit dat ze slechte moeders waren... Alleen maar ongelukkige mensen vaak. Dat komt deels door naïviteit dek ik.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Wat dat betreft is een beeldschoon uiterlijk ook maar een last. Hoe vaak hoor/lees je geen verhalen van de levens van die actrices. Aan de drank, aan de drugs, zelfmoord, tig keer getrouwd en even zovaak gescheiden, kinderen die hen beschuldigen van het feit dat ze slechte moeders waren... Alleen maar ongelukkige mensen vaak. Dat komt deels door naïviteit dek ik.

Vooral Amerikaanse naïviteit naar mijn idee. Amerikaanse bloed- mooie actrices werden toen behoorlijk geëxploiteerd. in tegenstel- ling tot de Europese "schonen" als Sophia Loren, Ursula Adress en Katharine Deneuve.

Ondanks hun respektabele leeftijd mogen die nog gezien worden.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

En die leven nog! Vrouwen als Veronica Lake, Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Gene Tierney, Lana Turner etc zijn allemaal niet heel oud geworden... Tragisch

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

En die leven nog! Vrouwen als Veronica Lake, Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Gene Tierney, Lana Turner etc zijn allemaal niet heel oud geworden... Tragisch

Inderdaad, velen haalden de 55 niet. Overmatig drank- en alcohol- gebruik, overbelasting, paparazzi, met de bijbehorende uitwassen.

Triest ook bijv. de dood van de mooie Linda Darnell, letterlijk met 42 jaar in rook opgegaan: rokend in bed en in slaap gevallen.

Dubbel triest is, dat dat de identieke scene was van haar rol in die prachtige film NO WAY OUT, een paar jaar eerder....

Of Gene Tierney, die na een burn-out ( overwerkt, zwaar gehandy- capte baby, een aanhoudende Howard Hughes, op laatste moment afwijzing door JFK (anders 1st lady of USA).), meer dan 20 stroom- stoten kreeg toegediend; ze is nooit meer 100% hersteld.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Triest ook bijv. de dood van de mooie Linda Darnell, letterlijk met 42 jaar in rook opgegaan: rokend in bed en in slaap gevallen.

Dubbel triest is, dat dat de identieke scene was van haar rol in die prachtige film NO WAY OUT, een paar jaar eerder....

Dat wist ik niet! Zoiets is bizar!

Jij lijkt me een expert van de klassieke films. Ik moet nog heel wat films zien, merk ik al!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Dat wist ik niet! Zoiets is bizar!

M'n vrouw krijgt altijd kippevel als ze die bed-rookscene weer ziet.

En de titel van de film is ook nog NO WAY OUT...

BenicioDelToro schreef:

Jij lijkt me een expert van de klassieke films. Ik moet nog heel wat films zien, merk ik al!

M'n grootste infobron: IMDB

Verder heb ik o.a. de autobiografiën gelezen van Yvonne de Carlo, Veronica Lake, Gene Tierney en Rita Hayworth (veel trieste paral- lellen).

HEDY LAMARR, speaking in the 1960s: "It would be wrong of me to say so, but in this country [USA] money is more important than love.

Most people here betray you and that's why there is so much chaos. I want to get away from here. I am homesick for Vienna ... because my home is Vienna and Austria, not America...never!"

Gene Tierney in de media:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mojo Pin

• 291 berichten
  • 0 stemmen

Milla Jovovich en Drew Barrymore zijn de eerste namen die in me op komen.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Mojo Pin schreef:

Milla Jovovich en Drew Barrymore zijn de eerste namen die in me op komen.

Na THE THIRD MAN gezien te hebben, komt bij mij als eerste het Oostenrijkse fotomodel, actrice en uitvindster HEDY LAMARR in me op....

"la donna più bella del mondo"

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Hmmm... waarom zijn zwart/wit foto's toch altijd mooier dan kleur

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 13404 stemmen

Audrey Hepburn nog altijd.

Verder:

Jenna Fischer

Brittany Murphy

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.