- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen

Lukt het, of heb je nog een extra teiltje nodig?
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen
Ja, jij zegt vreemd he? Dat komt net zo over alsof iedereen dat vind. Net alsof het raar is dat iemand dat wel aantrekkelijk vind.
Maarja, als jij dat vind moet je vooral zo denken
Mij hoor je er niet meer over hoor.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Inderdaad, het kan niet anders dan dat Suckerpunch een geweldige ervaring word. Ben enorm enthousiast, en daarbij vind ik het ook leuk dat ik nu niet meer hoor 'ja ik kijk uit naar de film, maar ik hoop dat Vanessa weinig screentime krijgt, zit ik niet op te wachten hoor'.

Snap je nu ook waarom ik altijd zo verbijsterd was, als jij weer begon te zeuren over wat voor een afstotelijk gezicht ze had, dat ze geen uitstraling had etc 
Kijk zo mag ik het graag horen
Speciaal voor jou gooi ik er nog een foto tegenaan. Valt me trouwens wel erg op dat ze vaak jurkjes draagt waarbij haar goddelijke benen goed te zien zijn 
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Begin die Hudgens en consorten nu wel zat te worden
Laat ze eerst maar is een cursus acteren nemen voordat ze uberhaupt in dit topic genoemd mogen worden.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
. Mijn wallpaper btw. SP wordt zo fingerlicking good.
Ik acht de kans 99% groot dat SP hoger dan 4,5* bij jou zal gaan scoren 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begin die Hudgens en consorten nu wel zat te worden
Laat ze eerst maar is een cursus acteren nemen voordat ze uberhaupt in dit topic genoemd mogen worden.
Wie plaatste jij nou laatst uit één of ander kostuumdrama
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik acht de kans 99% groot dat SP hoger dan 4,5* bij jou zal gaan scoren
Met dit soort projectjes ben ik wel voorspelbaar ja. Ik zet mijn vakantiegeld ook op een 5* beoordeling
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Wie plaatste jij nou laatst uit één of ander kostuumdrama
.
Euhm dus
Ik vind kostuumdrama's prima te pruimen hoor. Alleen pagina's vol over steeds weer dezelfde dames die amper een acteerprestatie hebben geleverd vind ik soms wel een beetje overdreven.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Met dit soort projectjes ben ik wel voorspelbaar ja. Ik zet mijn vakantiegeld ook op een 5* beoordeling
.
Behoorlijk, soms kom ik toevallig langs een (s)exploitation film. Voordat ik naar beneden scroll doe ik een voorspelling of jij eronder staat en welk cijfer je hebt gegeven. Altijd raak!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
4,5* bedoel je ook neem ik aan, want zo groot vind ik mijn 5* exploitation lijst ook niet. Of het is gewoon puur toeval dat je net kijkt bij de exploits die ik 5* geef
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Nee ook veel 4 en 4,5jes
Slech hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ok, ik ben voorspelbaar. Sue me
.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Vanessa kan beter d'r kleren aanhouden want naakt ziet ze er niet al te best uit..
En als je de foto's ook hebt gezien weetje wat ik bedoel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets mis mee. Bovendien heeft ze in die jaren zich fysiek wel ontwikkelt natuurlijk. Maar mag je vinden, het gevoel zal wel wederzijds zijn
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Alleen pagina's vol over steeds weer dezelfde dames die amper een acteerprestatie hebben geleverd vind ik soms wel een beetje overdreven.
Het gaat in dit topic om het uiterlijk en niet om de acteerprestaties.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Daarstraks Black Swan gezien en wat is die Mila Kunis een mooie vrouw!

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Mila is inderdaad een hele mooie vrouw. Zeker na het zien van Black Swan is ze in mijn aanzien gestegen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ze is in elk geval mooier dan minstens 95% van alle actrices die hier gepost worden.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Jeej, weer een vrouw door Nomak's keuring! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kijk That 70's show nog steeds dagelijks (ieder seizoen al 5 keer gezien...zucht....o.a door Kunis) en ze blijft écht heeeeeerlijk! Nog een extra reden om Black Swan te zien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Triangle aangeschaft, tijd voor een herziening. Ze is niet altijd even geweldig, maar kan soms ook erg sexy zijn. Melissa George.

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zo, die laatste foto mag er wezen, Eline!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Daarstraks Black Swan gezien en wat is die Mila Kunis een mooie vrouw!
(afbeelding)
Ik ben net klaar met het kijken van Black Swan, en daar was ze inderdaad erg mooi. Ze is een heel stuk mooier en rijper geworden in haar gezicht 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1632 stemmen
Oh neehoor, hij mag zeggen wat hij wil, of moet jij hem nu even gaan verdedigen?
Hoeft niet hoor, want wat hij zegt accepteer ik helemaal 
Mijn meningen zijn totaal geen feiten, ik zeg ook alleen maar wat ik denk of mag dat ook al niet meer van jou? Dat doe jij btw nu toch ook ? En als ik erop terug wil komen doe ik dat, zoals nu, ook al heb ik gezegd van niet. Want daar zorg jij namelijk voor.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen
Triangle aangeschaft, tijd voor een herziening. Ze is niet altijd even geweldig, maar kan soms ook erg sexy zijn. Melissa George.
(afbeelding)
(afbeelding)

In 30 days of night was ze ook erg prettig aanwezig. 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen
Op 13th Street kijk ik iedere dag de serie JAG weer eens. Nu speelt Susan Haskell mee als Jordi Parker. Eerlijkheids halve moet ik zeggen dat ik op google geen foto's tegen kom die haar in de serie JAG benaderen, dus helaas een wat mindere foto hier...

Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen
Toch nog een JAG foto.
Een beetje (erg) truttig met opgestoken haar, maar erg mooi met los haar! 

Thorak
-
- 6354 berichten
- 1887 stemmen
Ik kom net ook nog een mooie foto van Laurie Holden tegen die ik jullie niet wil onthouden 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.