- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Top en flop horrorfilms 2005
Top en flop horrorfilms 2005
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
1,5* Boogeyman (2005)
3,0* Constantine (2005)
3,5* Descent, The (2005)
3,5* Devil's Rejects, The (2005)
2,5* Hostel (2005)
2,5* House of Wax (2005)
2,5* Land of the Dead (2005)
3,0* Saw II (2005)
Exorcism of Emily Rose en The Ring 2 wil ik nog gaan zien.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
slechtste was: Excorcism of Emily Rose
Beste was : Saw 2
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
1. Devil's Rejects, The (2005) 4.0*
2. Wolf Creek (2005) 4.0*
3. Saw II (2005) 4.0*
4. Descent, The (2005) 4.0*
5. Hostel (2005) 3.5*
6. Amityville Horror, The (2005) 3.5*
7. Ring Two, The (2005) 3.5*
8. Hide and Seek (2005) 3.5*
9. House of Wax (2005) 3.0*
10. Boogeyman (2005) 3.0*
11. White Noise (2005) 3.0*
12. Venom (2005) 2.5*
13. Cry_Wolf (2005) 2.5*
14. House of 9 (2005) 2.5*
15. Cave, The (2005) 2.5*
16. Cursed (2005) 2.0*
17. Doom (2005) 2.0*
18. Mortuary (2005) 0.5*
Lijstje even geüpdate, naast Devil's Rejects, The (2005) is er eigenlijk vrijwel niets bijzonders bijgekomen qua kwaliteit. Slechts een paar standaard horrors als House of 9 en Venom.
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2493 stemmen
17. Doom (2005) 2.0*
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
White Noise is toch geen horror? tenminste, dat staat niet bij het genre.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
White Noise is toch geen horror? tenminste, dat staat niet bij het genre.
Dan is dat waarschijnlijk aangepast, het stond er namelijk wel. Maar ja, White Noise kunnen we dan weghalen.
1. Devil's Rejects, The (2005) 4.0*
2. Wolf Creek (2005) 4.0*
3. Saw II (2005) 4.0*
4. Descent, The (2005) 4.0*
5. Hostel (2005) 3.5*
6. Amityville Horror, The (2005) 3.5*
7. Ring Two, The (2005) 3.5*
8. Hide and Seek (2005) 3.5*
9. House of Wax (2005) 3.0*
10. Boogeyman (2005) 3.0*
11. Venom (2005) 2.5*
12. Cry_Wolf (2005) 2.5*
13. House of 9 (2005) 2.5*
14. Cave, The (2005) 2.5*
15. Cursed (2005) 2.0*
16. Doom (2005) 2.0*
17. Mortuary (2005) 0.5*
Mortuary is overigens wel de flop van het jaar hoor, afschuwelijk ik heb nog nooit zo'n erg clichematige horror gezien. Belachelijk. Regisseur Tobe Hooper moet echt maar eens gaan stoppen met regisseren.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Hostel 0,5*
Alone in the Dark 1*
Doom 1*
Tamara 1*
Boogeyman 2*
Cursed 2*
The Fog 2,5*
Saw II 3*
Hide and Seek 3*
(White Noise) 3*
Exorcism of Emily Rose, The 3*
The Ring Two 3,5*
Constantine 3,5*
Amity Ville Horror 4*
House of Wax 4*
An American Haunting 4*
The Descent 4,5*
nukkie
-
- 7 berichten
- 13 stemmen
House of Wax? dat vond ik zo'n verschrikkelijke film. en vooral slecht gespeeld door Paris Hilton. wat een ergelijke film...
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Hostel een 0.5*? Schaam je Stan.
Hoezo? Die film was toch ook barslecht..
check dat verhaal
the catcher
-
- 118 berichten
- 1385 stemmen
Top, the texas chainsow massacre, the hils have eyes, wrong turn,house of wax enz....
Flop, the boneyard, dog soldiers,dracula, enz...
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Die film was toch ook barslecht..
check dat verhaal
Wat vond je niet goed aan het verhaal dan? Oké, de clou wordt pas duidelijk op het einde, maar uiteindelijk valt het toch mee, niet?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoezo? Die film was toch ook barslecht..
check dat verhaal
Verhaal was toch in orde ?
Verder waren de acteerprestaties barslecht echt diep triest maar door de mooie vrouwen en de korte brute horror toch nog wel het aanzien waard.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Verhaal was toch in orde ?
Verder waren de acteerprestaties barslecht echt diep triest maar door de mooie vrouwen en de korte brute horror toch nog wel het aanzien waard.
Dat is dan weer wel waar, de film was best vermakelijk, en ja, de mooie vrouwen met hun accent..
1. Exorcism of Emily Rose, The (2005) 4,5*
2. The Descent 3,5*
3. The Devil's Rejects 3,5*
4. The Amityville Horror 3,5*
5. Saw II 3*
6. Reeker 3*
7. Constantine 3*
8. Hide and Seek 3*
9. House of Wax 2,5*
10.Land of Dead 2,5*
11.Hostel 2*
12.Boogeyman 1,5*
13.Dark Water 1*
Mijn nog zien lijst: Zie Doom
damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Heel goed-
The Devil's Rejects 4,5*
Goed-
The Descent 4,0*
Saw II 4,0*
Exorcism Of Emily rose 4,0*
Gaat wel-
The Ring Two 3,0*
The Amytivile Horror 3,5*
Wolf Creek 3,0*
Hide And Seek 3,0*
Matig-
The Fog 2,5*
House Of Wax 2,5
Hostel 2,5*
Slecht-
Reeker 1,5*
House Of 9 2,0* (Nog maar net een 2,0)
Land Of The Dead 1,5*
Bagger-
Alone In The Dark 0,5*
Boogeyman 1,0*
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
01. The Descent (4) (dvd)
02. The Devil's Rejects (3,5) (dvd)
03. Hostel (3,5) (dvd)
04. Wolf Creek (3) (dvd)
05. House of Wax (3) (dvd)
06. The Amityville Horror (3) (dvd)
07. Cry_Wolf (3) (dvd)
08. The Ring Two (3) (dvd)
09. Reeker (3) (dvd)
10. 2001 Maniacs (3) (dvd)
11. Feast (2,5) (dvd)
12. Hide and Seek (2,5)
13. The Cave (2,5) (dvd)
14. The Stink of Flesh (2,5) (dvd)
15. Tamara (2,5) (dvd)
16. Cursed (2) (dvd)
17. Boo (2) (dvd)
18. Sam's Lake (2) (dvd)
19. Devour (1,5) (dvd)
20. The Retreat (0,5) (dvd)
21. B.T.K. Killer (0,5) (dvd)
22. Green River Killer (0,5) (dvd)
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Top:
House of 9 - 3,0
The Exorcism of Emily Rose - 3,0
Cry Wolf - 3,5
Feast - 3,5
Art of the Devil II - 3,5
Rathree Returns - 3,5
Ghost Variety - 3,5
Saw II - 4,0
Meatball Machine - 4,0
Land of the Dead - 4,0
John Carpenter's Cigarette Burns - 4,0
House of Wax - 4,0
The Descent - 4,5
Flop:
Hostel - 0,5
Manticore - 1,0
Swarmed - 1,0
Dance of the Dead - 1,0
The Eye 10 - 2,0
Alone in the Dark - 2,0
Death Tunnel - 2,5
The Fog - 2,5
Day of the Dead 2: Contagium - 2,5
candymancandyman
-
- 290 berichten
- 2079 stemmen
Top:
01 - the devil's rejects 4,0*
02 - the descent 4,0*
03 - art of the devil II 4,0*
04 - hostel 4,0*
05 - saw II 3,5*
06 - the amityville horror (remake) 3,5*
07 - white noise 3,5*
08 - the skeleton key 3,5*
09 - the ring II 3,5*
10 - 2001 maniacs (remake) 3,5*
11 - fragile 3,5*
12 - house of wax 3,5*
13 - reeker 3,0*
14 - the exorcism of emily rose 3,0*
15 - doom 3,0*
16 - the gravedancers 3,0*
17 - wolf creek 3,0*
18 - constantine 3,0*
Flop:
01 - land of the dead 2,5*
02 - the dark 2,5*
03 - feast 2,0*
04 - hellraiser:deader 2,0*
05 - hellraiser:hellworld 2,0*
06 - dark water 2,0*
07 - cursed 2,0*
08 - man-thing 1,5*
09 - dominion:prequel to the exorcist 1,0*