• 11.521 nieuwsartikelen
  • 163.849 films
  • 10.482 series
  • 30.484 seizoenen
  • 619.047 acteurs
  • 194.217 gebruikers
  • 9.043.585 stemmen

2006 = topjaar

zoeken in:

magnolia_

• 171 berichten
  • 181 stemmen

oké, 2005 is nog maar net halfweg, maar 2006 komt echt dichtbij en beloofd een interessant jaar voor de filmfanaten te worden. even een 'kort' overzichtje :

Babel

Regie:alexander gonzalez innaritu

Cast: Brad Pitt, Cate Blanchett

The Black Dahlia:

dir: Brian de palma

cast: Hilary Swank, Scarlett Johansson

Benjamin Button:

regie: David Fincher

cast : Brad Pitt, Cate blanchett

The Departed

regie: Martin Scorcese

cast: Leonardo Dicaprio, Matt Damon, Jack Nicholson

The Da Vinchi Code

Regie: Ron Howard

Cast: Tom Hanks, Audrey Tautou

The Fountain

Regie: Darren Arenofsky

Cast: Hugh Jackman, Rachel Weisz

Flags of our fathers

Regie: Clint Eastwood

Cast:

The Fantastic Mr. Fox

Regie: Wes Anderson

Cast : voorlopig onbekend

The Good German

Regie: Steven Soderbergh

Cast: George Clooney, Cate Blanchett, Tobey Maguire

Ghost Rider

Dir: Mark Steven Johnson

Cast: Nicolas Cage

I’m not there: Suppositions on a film concerning Bob Dylan

Regie: Tod Haynes

Cast: Colin Farrell, Richard Gere, Adrien Brody, Julianne Moore

Invasion

Regie: Oliver Hirbschiegel

Cast: Nicole Kidman

Inland Empire

Regie: David Lynch

Cast: Laura Dern, Jeremy Irons

Jarhead

Regie: Sam Mendes

Cast : Jake Gyllenhael, Jamie Foxx

Lady in the water

Regie: M. Night Shyamalan

Cast; Bryce Dallas Howard, Paul Giamitti

Munich

Regie: Steven Spielberg

Cast: Eric Bana

Missin impossible: 3

Regie J.J. Abrahams

Cast: Tom Cruise

Marie-Antoinette

Regie: Sofia Coppola

Cast: Kirsten Dunst, Jason Schwartzman , Rip Torn

The New World

Regie: Terrence Mallick

Cast: Colin Farrell, Christian Bale

Nebrska

Regie: Alexander Payne

Cast: ?

Passion of the clercks

Regie: Kevin Smith

Cast: ?

Paris Je t’aime

Regie: Tom Tywker, Alexander Payne, de Coen Bros,…

Cast: Steve Buscemi, Orlando Bloom

Perfume

Regie: Tom Tywker

Cast: Dustin Hoffman

Pirates of the carribean: Dead Man’s chest

Regie: Gore Verbinski

Cast: Johnny Depp

Rum Diary

Regie: Bruce Robinson

Cast: Johnny Depp

Science of Sleep

Regie: Michel Gondry

Cast: Gael Garcia Bernal

Southland Tales

Regie: Richard Kelly

Cast : Sarah Michelle Gellar, The Rock

Superman Returns

Regie: Bryan Singer

Cast: Brandon Routh, Kevin Spacey

Volver

Regie: Pedro Almodovar

Cast: Penelope Cruz

dit is naar mijn mening het interessantste dat volgend jaar uitkomt !

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind alleen deze op het eerste gezicht intersant. Van alle overige regisseurs verwacht ik niet veel of hebben ze nog niet het voordeel van de twijfel verdient.

Benjamin Button:

regie: David Fincher

cast : Brad Pitt, Cate blanchett

The Departed

regie: Martin Scorcese

cast: Leonardo Dicaprio, Matt Damon, Jack Nicholson

The Fountain

Regie: Darren Arenofsky

Cast: Hugh Jackman, Rachel Weisz

The Fantastic Mr. Fox

Regie: Wes Anderson

Cast : voorlopig onbekend

Inland Empire

Regie: David Lynch

Cast: Laura Dern, Jeremy Irons

The New World

Regie: Terrence Mallick

Cast: Colin Farrell, Christian Bale

Superman Returns

Regie: Bryan Singer

Cast: Brandon Routh, Kevin Spacey

Ik heb wel hoop dat de films van S Coppola en Mendes ook goed zijn.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

ik vind dat 1e bericht een beetje onoverzichtelijk kan je er wat aan doen magnolia_ dat je tussen elke film een spatie doet net zoals Reinbo

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja het is onoverzichtelijk. Voor mij ontbreekt er trouwens nog een film. Bambi and the Great Prince of the Forest

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 626 stemmen

Nog weinig van meegekregen dus,

Ik vindt dat het elk jaar tot nu toe minder is geworden, dus ik hoop in 2006 weer eens wat echte mooie films naar mijn mening te kunnen zien.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zolang het plot er nog niet bijstaat boeit het mij weinig .

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2500 stemmen

Wat ziet Martin Scorsese toch in Leonardo Dicaprio, dat hij alweeeer een film met hem maakt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DiCaprio is een goed acteur en de samenwerking bevalt en het levert nog veel geld op ook. Never change a winning team.

Pieter Montana

• 6638 berichten
  • 2201 stemmen

Waarom hebben velen toch zo'n hekel aan hem?

Kijk "What's eating Gilbert Grape?" eens!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk omdat mannen een man niet kunnen luchten die goed ligt bij de vrouwtjes(ik hoor niet bij die groep mannen). Prima acteur die DiCaprio.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ik had nooit verwacht die twee samen in een film te zien.

Pieter Montana

• 6638 berichten
  • 2201 stemmen

AHWA schreef:

Ik had nooit verwacht die twee samen in een film te zien.

The Beauty and The Beast

Pieter Montana

• 6638 berichten
  • 2201 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk omdat mannen een man niet kunnen luchten die goed ligt bij de vrouwtjes(ik hoor niet bij die groep mannen). Prima acteur die DiCaprio.

Johnny Depp(m'n fav acteur) ligt ook goed bij de vrouwtjes maar daar hoor ik maar weinig mannen over klagen.

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2500 stemmen

Dat is ook niet waarom ik DiCaprio niet mag. Johnny Depp is ook een van mijn favorieten, net als Tom Cruise (hij wat minder, maar toch) en beiden liggen ze goed bij de vrouwen. Ik vind die DiCaprio gewoon een walgelijk ventje. En ook helemaal geen bijzondere acteur.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

komen er geen films met Norton in 2006?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Norton? Dan denk ik aan een virusprotector.

DiCaprio heb ik altijd "tof" gevonden. Maar ik was na The Aviator niet onder de indruk, bij Titanic wel. Een echte topper zal hij nooit worden.

@Watts, dat is wat ik te horen kreeg toen ik de meiden in mijn klas vertelde dat ik Orlando Bloom een slechte acteur vond. Ik werd meteen de grond in geboord. Niet vanwege zijn acteerprestaties (welk tienermeisje maalt daar om ) maar vanwege zijn looks, mocht ik niet beweren dat hij slecht acteerde. Dát slaat toch ook nergens op? Maar je hebt wel gelijk dat sommige iemand afkraken als diegene beter is.

Brad Pitt, George Clooney, Johnny Depp, Tom Cruise, ik vind ze stuk voor stuk goed/geweldig. Bloom mag ik tot nu toe alleen in LOTR en Elizabethtown, en die laatste is nog niet eens uit.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

lol, maar om je gedachten van de virusprotector af te halen.

Edward Norton, gaat hij nog schitteren in 2006?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben dat Bloom verschijnsel ook al vaak tegengekomen. Dat gaat ook nergens over natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Edward Norton gaat zeker schitteren in 2006. In The Painted Veil samen met Naomi Watts geregisseerd door John Curran. Curran die al eerder samenwerkte met Naomi Watts tijdens "We Don't Live Here Anymore". Haar keuze deze rol te nemen heeft te maken dat hij op de regiestoel zat.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben dat Bloom verschijnsel ook al vaak tegengekomen. Dat gaat ook nergens over natuurlijk.

helemaal mee eens, beetje als elf strak voor je uit staren, beetje pijltjes schieten en handsome rob uit hangen maakt je nog geen geweldig acteur..

moviefreak#1

• 14280 berichten
  • 21584 stemmen

Een film met The Rock en Sarah Michelle Gellar moet van 2006 een goed filmjaar maken Uiterst onwaarschijnlijk.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

Naomi Watts schreef:

Edward Norton gaat zeker schitteren in 2006. In The Painted Veil samen met Naomi Watts geregisseerd door John Curran. Curran die al eerder samenwerkte met Naomi Watts tijdens "We Don't Live Here Anymore". Haar keuze deze rol te nemen heeft te maken dat hij op de regiestoel zat.

staat nog niet op mm of wel? kan em niet vinden. Heb je toevallig al plot omschrijving of iets dergelijks, of is dit tot nu toe enige info?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog wat leuke Painted Veil inside information: morgen beginnen ze met de opnames, ze beginnen morgen in Peking, waar Naomi's karakter haar spirituele tocht begint.

Eindelijk heeft ze eindelijk zo'n rol te pakken aangezien haar interesse in spiritualiteit.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

het lijkt me wel een interessante film, zou norton haar affaire zijn?

Heb volgens mij alleen nog maar 21 gramms met watts gezien. Zoveel lovende woorden over haar op mm, ben benieuwd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Norton zal die affaire zeker zijn. Naast 21 Grams moet je zeker Mulholland Drive, We Don't Live Here Anymore, Ellie Parker, Gross Misconduct (puur om de rol) en Rabbits eens proberen. Moet er wel bij zeggen dat Rabbits bij veel niet goed valt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

Ja ben erg benieuwd naar mulholland drive, staat boven aan mijn lijst. Eerst 25th hour en dan is die aan de beurt

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Vele komen van haar bewonderaar zelf

Maar de film lijkt mee heel diepgaand. Naar uitkijken dus. Een serieuze, diepgaande, spirituele film mag op zijn tijd wel tussen de CGI, special effects en gillende meiden in. Ben niet bekend met John Curran, noch met Edward Norton, en slechts een klein beetje met Naomi Watts. Weet dus niet wat ik moet verwachten, maar geloof Watts op zijn (onuitgesproken) woord dat Watts het goed gaat doen. Hoop op een stevige kost.

Dat 2006 een top jaar word weet ik niet zeker. Ondanks de vele films is 2005 ook geen top jaar. Nog niet, ik hoop dat de kerst daar verandering in zal brengen (betwijfel het). Aan de films te zien hieronder, zou het wel zo moeten zijn. Maar je weet nooit. Wat ik wél weet is dat de bioscoop bezoeken van mij zullen stijgen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Vele komen van haar bewonderaar zelf

maar geloof Watts op zijn (onuitgesproken) woord dat Watts het goed gaat doen. Hoop op een stevige kost.

Je begint mij te leren kennen. Curran kennende gaat dit een film met inhoud worden met een spirituele lading. Ik ben ervan overtuigt dat Naomi het geweldig gaat doen. Al beoordeel ik het wel objectief maar Naomi doet in mijn ogen ook niet snel iets fout.

Dat 2006 een top jaar word weet ik niet zeker. Ondanks de vele films is 2005 ook geen top jaar. Nog niet, ik hoop dat de kerst daar verandering in zal brengen (betwijfel het). Aan de films te zien hieronder, zou het wel zo moeten zijn. Maar je weet nooit. Wat ik wél weet is dat de bioscoop bezoeken van mij zullen stijgen

Ik ben bang dat 2006 ook geen top jaar gaat worden. Van het nieuwe milennium waren 2001, 2002 en 2003 erg sterk maar 2004 en 2005 brengen ook weinig goeds (met de nodige uitzonderingen).

Respekked

• 6286 berichten
  • 1198 stemmen

[quote]Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

Je begint mij te leren kennen. Curran kennende gaat dit een film met inhoud worden met een spirituele lading. Ik ben ervan overtuigt dat Naomi het geweldig gaat doen. Al beoordeel ik het wel objectief maar Naomi doet in mijn ogen ook niet snel iets fout.

[quote]

laten we het op subjectief houden

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.