menu

Film / Toplijsten en favorieten / Wat is de meest ranzige scène?

zoeken in:
De scene met het rund in Apocalypse now... maar die is misschien eerder schokkend

De restaurantscene uit "Monthy Python: The Meaning of Life" is behoorlijk ranzig.

De pollepel scene uit gozu

Universal Soldier: Dolf Lundgren zegt: "I'm all ears."
(Hij maakte een ketting met allemaal oren eraan)

BRAINDEAD is volledig gor

Da Jando schreef:

De pollepel scene uit gozu

IN-DER-DAAD

Ranzig ? Meer extreem pijnlijk. Meest geweldige Ai! moment in een film, dat zeker.

Meest ranzige scene gaat naar de headbash in Irréversible denk ik. Iets minder pijnlijk, maar dan zonder de humor.

nathan_666 schreef:

secne's die echt ranzog waren zijn.

-american history x: voetpad scene.

Wat was er zo ranzig (ranzog voor jouw) aan deze scene. Je ziet van de werkelijke daad helemaal niks. Zelfs geen bloedspat. De ranzigheid van deze scene speelt dus volledig af in het hoofd van de kijker.

Captain Pervert schreef:

De scène in Robocop waarin Alex Murphy aan gort wordt geschoten.

Die is vooral schokkend, niet echt ranzig. De scène waarin een defecte ED-209 "Mr. Kinney" aan gort schiet in de vergaderruimte valt eerder onder het kopje 'ranzig', vooral in de director's cut.

DaveV schreef:

Kingpin, scène waarin Harrelson vanwege huurachterstand het bed moet delen met zijn onooglijke, ranzige huisbazin.

Na de sex, huisbazin: "What is it about good sex that makes me have to crap? You really jarred something loose tiger".

En later:"You still owe me another month's rent. If I were you, I would start doing some tongue exercises before Friday".

dit deed me bijna kokhalzen

Kingpin: ( is eigenlijk meer het idee dat ranzig is ) Dat die gast sex heeft met z'n huisbazin ofzo in ruil voor de huur.

Deep Rising: Die meneer die half verteerd uit word gekotst door dat zeemonster, halve schedel eraf en hij schreeuwd er ook zo lekker bij.

En in Faces Of Death zullen ongetwijfeld ook talloze ranzige scenes in zitten ( niet gezien, en wou ik ook zo houden )

Crit schreef:

Kingpin: ( is eigenlijk meer het idee dat ranzig is ) Dat die gast sex heeft met z'n huisbazin ofzo in ruil voor de huur.

Waarschijnlijk goed voor hem dat hij geen huisbaas heeft.

Ik stem toch echt voor de verkrachtingsscene uit Irreversible

De scene in, ik geloof Scarface, waarin Pacino een man vastketend in een bad en hem vervolgens doorzaagt met een kettingzaag.

moviefreak#1 schreef:

Ik stem toch echt voor de verkrachtingsscene uit Irreversible

Ja idd die scene is te erg (niet perse goor maar wel schokkend)

film_kaza
Ik heb niet echt ranzige films gezien, laat staan de scene's. Ik noem er even 3 maar ik walgde er niet zoveel van.

De meest ranzige scene van allemaal is denk ik nog wel de scene uit Aliens wanneer er een Alien uit de buik komt.

Wat ik wel ranzig vind om te zien maar niet zovaak zie is zoiets als in The Terminator wanneer Arnold zijn arm open snijd om te zien of alles nog goed werkt.

Bij Scary Movie 4 wanneer Cindy Campell de oude vrouw gaat wassen, toen had ik echt iets van gatverdamme! De hele bioscoopzaal hoorde me ook nog. Gelukkig waren ze het met mij eens. Vieze humor maar moest ook wel lachen.

lowhusky
Die scenes zijn juist supervet

In Not Another Teen Movie, als het tienermeisje een oude oma gaat tongzoenen.

us_raider
FillumGek schreef:
In Not Another Teen Movie, als het tienermeisje een oude oma gaat tongzoenen.

Dat is hier meer op z'n plaats.

De verkrachtings scene in The Hills Have Eyes (2006) liet ook bepaalde beelden achter op mijn netvlies waar ik dagen later nog aan moest denken.

lowhusky
Ja, in the hills have eyes zijn er tientallen ranzige scenes. walgelijke film gewoon, 1 ster gegeven.

Nee, voor de rest was het een goede film... Ik ben echt totaal geen Horror liefhebben maar deze film kon ik erg op prijs stellen.

1: De scène in Anaconda, waarbij Jon Voigt wordt uitgekotst door een slang.
2. Henry, portrait of a serial killer, waarbij ze een heler zijn kop inslaan met een televisie en die vervolgens aanzetten.

SilverGun schreef:
(quote)

Die is vooral schokkend, niet echt ranzig. De scène waarin een defecte ED-209 "Mr. Kinney" aan gort schiet in de vergaderruimte valt eerder onder het kopje 'ranzig', vooral in de director's cut.

Eerder die Robocopscène waar één van de schurken, op dat fabriekscomplex, door dat chemische goedje is aangetast. Al smeltend wordt hij dan omver gereden en spat dan uitelkaar zodat er één of ander smurrie op de voorruit terechtkomt.(Gatver)

Ook die verbrandingsscene in Silent Hill was best wel ranzig.

Scene die ik "ranzig" , ook schokkend vond, is die uit ' Monster' als zij in die auto ligt en die man met een loden pijp.......Nou die scene heb ik in mijn hoofd wel 100 keer gezien....blèhhh

jackass the movie 2 opdrinke van da spul met paard
calvaire ut verkrachte van diere da vink ok zeer onsmakelijk

GFM schreef:
De tongscene uit Ichi the Killer!!!

Die is toch niet ranzig, ik vond het meer komisch, vooral toen kakihara's mobieltje afging.

Remi
Er zitten behoorlijke ranzige scenes in 'Salo of the 120 days of Sodom'...

Het kapottrappen van het uitgerukte oog in Kil Bill 2 en
de palingen die uit de verrotte koeienkop glijden in 'Die Blechtrommel'

Stevo schreef:
De scene in, ik geloof Scarface, waarin Pacino een man vastketend in een bad en hem vervolgens doorzaagt met een kettingzaag.

Dat deed Pacino niet maar Hector the Toad. Pacino moest toekijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.