menu

Film / Toplijsten en favorieten / Wat is de meest ranzige scène?

zoeken in:
Ik vind bijvoorbeeld, uit Minority Report, dat hij wakker wordt nadat hij "nieuwe ogen" heeft gekregen.
Cruise zwalkt door de kamer naar de ijskast, kan zich niet meer herinneren waar wat staat en gaat dan dus echt vreselijk verrot voedsel en drinken naar binnen zitten werken.

Dat vond ik dus echt ranzig!

0+, 2-

!!!

GFM
Check de fotoos van Diesel even bij Cannibal Holocaust Tara, dat is denk ik ietsje ranziger...

Dat vond ik ook een van de smerigste films die ik ooit heb gezien. Maar misschien zijn er nog mensen die daar anders over denken.

GFM
Dat kan natuurlijk altijd

Ik kan het me haast niet voorstellen, maar goed.
Hebben jullie niet nog een scene in gedachten?

GFM schreef:

Check de fotoos van Diesel even bij Cannibal Holocaust Tara, dat is denk ik ietsje ranziger...

kon het niet laten om te kijken

kos
Titel aangepast.

De "Dode Miss McTavish eten geven door haar hoofd voor de helft van haar romp te tillen en het eten zo in haar keel te gooien" scene uit Braindead is even grappig als ranzig naar mijn mening.

Braindead bevat zo trouwens nog meer heerlijk komische, maar uiterst ranzige scenes ...

braindead moet je zoiezo gezien hebben, al was het alleen al voor je algemene ontwikkeling

De oor-opeet scene uit Braindead deed me bijna kakholzen, die vond ik echt te ranzig. Kan eigenlijk alles wel hebben al is de tong-afsnij scene uit Ichi the Killer ook wel tamelijk ranzig. In die film zitten er trouwens nog wel meer.

Het is voor mij alweer een tijd geleden maar ik moest wel lachen om die dominee/priester die ineens ging karate!

I kick arse for the lord!

Moviestar
Die scene in Van Wilder met die broodjes met honden sperma, echt heel erg ranzig!!! moest echt kokhalzen daarvan!

Er staat mij een scene bij uit Dead or Alive 1 (miike), waarin iemand dood gaat door een overdosis (cocaïne?) en vervolgens in een bad ligt weg te rotten in zijn eigen uitwerpselen.

Over uitwerpselen gesproken, het 'chocoladecake' eten in Salò o Le 120 Giornate di Sodoma (pasolini) vond ik zelfs ook erg smerig.

FisherKing
In La Grande Bouffe zitten veel ranzige scenes.

Kingpin, scène waarin Harrelson vanwege huurachterstand het bed moet delen met zijn onooglijke, ranzige huisbazin.

Na de sex, huisbazin: "What is it about good sex that makes me have to crap? You really jarred something loose tiger".

En later:"You still owe me another month's rent. If I were you, I would start doing some tongue exercises before Friday".

De scene uit The Cell waarin Jennifer Lopez een metalen versiering, die vastzit aan beide tepels van Vincent D'onofrio, losttrekt.

En ook vies, maar dan op een heel andere manier: de tong-scene tussen Robert de Niro (sorry, Robert) en Meryl Streep in Falling In Love. Wat een nachtmerrie

De scène in Robocop waarin Alex Murphy aan gort wordt geschoten.

GFM
De tongscene uit Ichi the Killer!!!

pascal83 schreef:

Over uitwerpselen gesproken, het 'chocoladecake' eten in Salò o Le 120 Giornate di Sodoma (pasolini) vond ik zelfs ook erg smerig.

Zo iets zit ook in American Wedding waar Stiffler uitwerpselen opeet. Het zit daarna ook zo lekker tussen z'n tanden
Ranzig en grappig tegelijk.

de danny de vito naaktscène in Big Fish

héhé

gondwana schreef:

de danny de vito naaktscène in Big Fish

héhé

Als we het toch over naakscenes hebben, doe dan maar Kathy Bates in About Schmidt.

GFM
Ik wilde hem ook al bijna posten.... BAH!

Tegelijkertijd trouwens wel een hele mooie scene en moedig dat ze hem er in hebben gelaten, maar het beeld op zich is toch wel ranzig te noemen.....

Het tot moes meppen van een hoofd met een brandblusser in Irreversible. Ik kon de scene gewoon niet nog een keer bekijken, ranzig en hard!

Remi
de scene bij American History X, dat die jongen zijn mond tegen de stoeprand moet zetten... En dat Derek er dan een trap tegen geeft...

tovenaar
In Tiresia wemelt het van de ranzige scenes.

nathan_666
secne's die echt ranzog waren zijn.

-american history x: voetpad scene.

-texas chainsaw massacre: andy's been afgezaagd.

-cannibal holocaust: zeg jong als je da nog ie weet.

-irrisevible: verkrachting

-i spit on you'r grave: verkrachting (4x!)+ de moord scene's

-ichi the killer: tong scene

-nightmare on elmstreet: bloedbed, Tina's moord

-dawn of the dead(2003): zombie's, kettingzaag door meisje,...

-reservoir dogs: can you hear me?

-jackass the movie: tjacht, vuurwerk in je achterste...

-godfather: paardenhoofs cene ( het hoofd was echt weet je ;

-something gotta's give: diane keaton naakt...

en nog andere....

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.