menu

Film / Toplijsten en favorieten / Wat is de meest ranzige scène?

zoeken in:
Toch wel de brandblusscène uit Irreversible.
Realistisch, rauw en suggestief.

In Novecento zijn er heel wat ranzige scenes maar deze zal ik nooit meer vergeten...
Robert De Niro en Gerard Dépardieu die openlijk voor de camera euhumeuhum... gerukt worden door de plaatselijk hoer... ik wist niet dat acteurs van zo'n kaliber en met zo'n reputatie zo open voor de camera hun eigen lichaam (en wat ermee ge daan wordt ) lieten zien

Saw III: aanrijder in dat apparaat waarbij zijn armen en benen rondgedraaid worden. Je kan z'n pijn haast voelen.

De meeste scene's die ik gezien heb, zitten toch allemaal in de Saw reeks, en dan vooral het derde deel.
Behoorlijke ranzige film naar mijn mening.

Om wat anders te noemen, in de Jackass films zitten ook ranzige scenes.

3e deel van Saw net gezien, daar kon je idd de pijn haast voelen

trouwens, komt net in me op, in Final Destination 3 zaten ook wel wat gore scenes maar aan saw 3 kon het niet tippen.

nou ik denk de verkrachtings scene in de film Irreversible... ziek realistisch... al was die brandblusser scene ook wreed

Saw, Saw, Saw, ... Ach Saw is voor mietjes!!!

ik vond de marionet scene van nightmare on elmstreet 3 er niet zo fris uit zien

kos
Die was idd vrij ranzig.

Inderdaad een leuke scene!!!

ik weet niet of dit in een film van Jackass voorkomt maar heb het gezien op een filmpje van een paar minuten.
(iets met kenny rogers' Jackass)

die gasten van Jackass vreten en drinken zich snel helemaal vol
tot kotsen aan toe,veel, in een ton en maken daar weer een maaltijd van.
Eetsmakelijk.

in Jackass the Movie is dat in ieder geval niet.

Reinbo
Worstelpartij met manager in Borat.

Reinbo schreef:
Worstelpartij met manager in Borat.

Yep, die is redelijk verschrikkelijk, .

een scene van jim carrey
??.....ik weet niet welke film....??
waar hij vol met zijn gezicht hard en langzaam bij een bezweten behaarde man onder zijn oksel langs schraapt.

Art
Bedoel je niet Ben Stiller in Along Came Polly?!

veron35
italian schreef:
In Novecento zijn er heel wat ranzige scenes maar deze zal ik nooit meer vergeten...
Robert De Niro en Gerard Dépardieu die openlijk voor de camera euhumeuhum... gerukt worden door de plaatselijk hoer... ik wist niet dat acteurs van zo'n kaliber en met zo'n reputatie zo open voor de camera hun eigen lichaam (en wat ermee ge daan wordt ) lieten zien

Bij Novecento en ranzig moet ik toch eerder denken aan dat stukje waneer donald sutherland dat kind eerst verkracht heeft en daarna ronddraaid zodat het hoofd van dat kind zo hard tegen de muur aankomt dat Donald onder het bloed zit en dat kind dood is. En dan zit dat achterlijk wijf er nog bij te lachen ook. Of het stuk je na dat jij vermeld. Dat die hoer een epeleptische aanval krijgt.

Art schreef:
Bedoel je niet Ben Stiller in Along Came Polly?!

ja die! dus niet met jim carrey maar met de pechvogel Ben Stiller.

Léolo :- kinderen die een kat verkrachten
- de hoofdrolspeler die in een stuk vlees masturbeert

Ranziger kan je het niet vinden...

Zoals U96 zegt;

Saw 3:
ronddraaiende ledematen

The Dentist 1 & 2:
vrijwel alle scenes waarin Dr. Feinstone aan het werk gaat.. Maar na tig keer te hebben gezien doet het weinig meer, voor andere mensen vast en zeker wel.

Misery:
de 'beruchte' scene met de hamer, AUW!

American History X:
tanden op de stoep...

Slaughtered Vomit Volls:
een zieke bende

De bekende scene uit Irreversible vond ik ook wel ver gaan

Meer kom ik even niet op

veron35
Edie schreef:
American History X:
tanden op de stoep...

Die vind ik ook heel vies. En ik vind niet zo gauw iets vies.

veron35
italian schreef:
Léolo :- kinderen die een kat verkrachten

Die lijkt me echt verschikkelijk vies. Hoe komen ze erop?

italian schreef:
Léolo :

Moet je August Underground's Mordum maar eens kijken, daar penetreert iemand in de darmen van iemand wiens buik hij met een mes heeft opengereten .

veron35
Halcyon schreef:
(quote)

Moet je August Underground's Mordum maar eens kijken, daar penetreert iemand in de darmen van iemand wiens buik hij met een mes heeft opengereten .

Dat van Léolo is toch wel vieser.

De film Evil Dead is gewoon erg smerig en ranzig. Deel 2 is wel minder. Zie hoe ash de ogen van een zombie naar achter druk en hoe een zombie helemaal word fijngehackt, echt te ranzig en dat het pus aan het einde uit die zombies komt. Geweldige film !

Da Jando schreef:
De pollepel scene uit gozu

Die scene was echt kicken geblazen. HAHAHAHAHAHAHAHA :evil

Welke scène?

De abortus in Hae Anseon (Ki-duk).

Gast
geplaatst: vandaag om 03:27 uur

geplaatst: vandaag om 03:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.