• 13.712 nieuwsartikelen
  • 171.423 films
  • 11.369 series
  • 32.334 seizoenen
  • 633.753 acteurs
  • 197.089 gebruikers
  • 9.220.410 stemmen

Beste moordscènes

zoeken in:

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2493 stemmen

Dat van 2:40, met die zaag-frisbee schijfjes is wel een dood dat me lang is bijgebleven.

Elineloves

• 24062 berichten
  • 3621 stemmen

Ik vond dit zo'n enge scene vroeger, niet normaal.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vroeger vaak gezien die film, dit was één van de redenen waarom ik dat heb gedaan Inderdaad érg indrukwekkend.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Er zijn er al wat genoemd (True romance, Fargo, Ghost ship), een paar leuke tips (Argento, hoewel die toch al op de lijst stonden en die ga ik hier dan ook niet kijken), maar er zijn er vast veel meer.

Låt den rätte komma in: In het zwembad vooral, maar ook de koele slachting voor het bloed.
Blood simple: Marty wordt levend begraven en lijkt maar niet dood te kunnen gaan.
Hostel: De mevrouw, de zeis en het bloedbad.
Ôdishon: De moord op de 'pianoman'.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

En de Saw films moeten we ook niet vergeten.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De moord op de twee jongens die denken dat ze Scarface kunnen spelen in Gomorra.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik kan bijna zonder twijfel zeggen dat Toxic Avenger de beste kill ooit heeft.

De video begint net iets te laat maar het is de combinatie van de bezoekers (fouter kan feitelijk niet) en Toxie die met een bijzonder origineel wapen iemand écht heel ziek te grazen neemt, die het zo legendarisch maakt. Nog even bewegen met een half hoofd en het idiote gegrom van Toxie maken het allemaal helemaal af.e

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

The Machine Girl

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.