• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.274 stemmen

Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)

zoeken in:

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Allan Quatermain schreef:

Ik vind ook niet dat LXG moet geloofd worden voor zijn verassende plots of boeiende dialogen.

Maar ik vind wel dat de stunts het prachtige decor en de geslaagde tot leven brengen van personen uit de engelse literatuur (met uitzondering van Tom Sawer dan) meer waard zijn dan 2.52

Gezien de potentie van het 'bronmateriaal' moet ik concluderen dat LXG [alsjeblieft zeg] niks anders is dan een schaamteloze cash-in poging, in de slipstream van de recente [Marvel] comic-trend.

Het is net als The Watchmen [ook van Alan Moore] even de wereld laten redden en heelhuids op tijd terug zijn voor de sequel...

Het tegenovergestelde hieraan is, vind ik wel, The Hulk van Ang Lee, die het karakter en verhaallijn, waar in ruim twee decennia vrijwel niks interessants mee is gebeurd [afgezien dat hij voor een periode als Hulk zijn Banner-bewustzijn kon behouden], van een vrij geslaagde wending voorzag.

Het had het voor zichzelf, de mainstream en niet te vergeten de box-office makkelijk kunnen maken door de latere Batman's [en in mindere mate, Daredevil] te imiteren door de spelers 'even' te introduceren en ze maar gedurende de gehele film laten uitvechten.

tims

• 209 berichten
  • 415 stemmen

On the Waterfront en From here to eternity

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

tims schreef:

On the Waterfront en From here to eternity

Heb From here to Eternity toevallig hier liggen en ga hem binnenkort eens kijken.

tims

• 209 berichten
  • 415 stemmen

jassonn schreef:

(quote)

Heb From here to Eternity toevallig hier liggen en ga hem binnenkort eens kijken.

Gruwelijk goede film...Veel kijkplezier

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Ik heb mij altijd verbaasd over de kritiek op Waterworld. Ik vind het een hele goede film. Volgens mij wordt er teveel naar de filmcritici gekeken.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Vind ik ook.. Waterworld is dan wel een film van je houd ervan, of je houd er niet van...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

En aan de stemmen te zien... houd niet iedereen er van

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

off topic berichten verwijderd, één keer plaatsen is genoeg

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3308 stemmen

Dumb & Dumber

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

3,21 is meer dan genoeg voor Dumb & Dumber.

Wat mij betreft.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Robin Hood: Men in Tights.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Gandhi staat met zijn 3,60 toch veel te laag. Op plaats 249 in de top 250 , zou zeker in de top tien allertijden moeten staan. Maar dat is een persoonlijke mening.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Vind ik vrij hoog zelfs. Zo bijzonder vind ik het niet. Brave film.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Irréversible. Niet een erg laag gemiddelde maar deze film mag toch zeker in de top 250.

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

RoboCop vind ik met een 3,24 ook onderschat. Komt waarschijnlijk mede door de titel en het bijna lachwekkende uitgangspunt die een goedkope B-film suggereren, maar het is IMO de beste actiefilm ooit.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

BoordAppel schreef:

Irréversible. Niet een erg laag gemiddelde maar deze film mag toch zeker in de top 250.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Beetje nostalgie, maar vind dat Ernest Scared Stupid wel érg ondergewaardeerd wordt. Verre van een meesterwerk, maar bijna bovenin de flop100 is imo niet nodig. Sowieso het leukste Ernest- deel.

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Ernest kan niet genoeg ondergewaardeerd worden naar mijn smaak.

Weinig slechtere films gezien. Tenenkrommend!

Londerzelenaar

• 14 berichten
  • 101 stemmen

the matrix revolutions mag wel wa beter gewaardeerd worde, beste film ever

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik blijf bij mijn 0,5 ik vind die juist erg OVERgewaardeerd, die film is alleen om te shocken en voor de rest is het nix.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Londerzelenaar schreef:

the matrix revolutions mag wel wa beter gewaardeerd worde, beste film ever

Hmm... Ieder zijn mening, maar "The Matrix" was toch stukken beter?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja Menghini dat viel mij ook al op. Zo goed als alle Matrix-fans die ik ken vinden de eerste gewoon duidelijk het beste. Want als je dat berichtje fout leest zou je kunnen zeggen dat Londerzelenaar dus ook vind dat The Matrix en The Matrix Reloaded OVERgewaardeerd zijn omdat ze een hoger gemiddelde hebben

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik heb trouwens een hele rare namelijk The Stand van Stephen King. Ik vind dat die zwaar ondergewaardeerd wordt omdat die niet op de site mag en andere miniseries wel

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

Dan heb ik er nog één voor je. Storm of the Century, ook van Stephen King (en eigenlijk miniserie). Ik zie dat gewoon als een lange (en erg goede) film.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb trouwens een hele rare namelijk The Stand van Stephen King. Ik vind dat die zwaar ondergewaardeerd wordt omdat die niet op de site mag en andere miniseries wel

Omdat ie niet zo mini is.

Overigens heb ik de US DVD, maar gelukkig niet lang meer. Heb 'm geruild. Wat een snert tv.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik vind dat die zwaar ondergewaardeerd wordt omdat die niet op de site mag en andere miniseries wel

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Oh in dat geval mijn excuses kappeuter, ik dacht dat ik een aantal miniseries had gezien bijv. Apocalypse Watch van Ludlum ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er zijn wat twijfelgevallen, daarbij houden we imdb.com aan.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ok Jordy Toch hou ik stiekem nog hoop op The Stand op de site

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

THE OMEN!!!!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.