• 15.962 nieuwsartikelen
  • 178.938 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.546 stemmen

Toplijsten (centraal topic)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Zie ook: Geschiedenis van MovieMeter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Pagina moet trouwens nodig weer eens bijgewerkt worden. Iedereen kan er overigens aan bijdragen.

Thom1994

• 1312 berichten
  • 672 stemmen

Bij Titanic (1997):

Nog 0,03* erbij, en hij krijgt een plekje in de TOP250. Zal toch erg leuk zijn.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

http://www.moviemeter.nl/film/searchresults#results

Films die tegen de top 250 aanhikken en vaak stuivertje wisselen.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1936 stemmen

Erwinner schreef:

http://www.moviemeter.nl/film/searchresults#results

Films die tegen de top 250 aanhikken en vaak stuivertje wisselen.

Waar zie jij dit staan Erwin?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Je zoekresultaten kan je niet quoten.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Yep, die worden intern geregeld en zijn niet via de URL te cutcopypasten.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Trade in de top 250 verdient vind ik.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Gisteren voordat ik stemde stond Woodstock al op 3,76 gemiddeld, maar hij is vandaag nog altijd niet in de top 250 gerold. Wat is er aan de hand?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

The One Ring schreef:

Gisteren voordat ik stemde stond Woodstock al op 3,76 gemiddeld, maar hij is vandaag nog altijd niet in de top 250 gerold. Wat is er aan de hand?

Er zijn nu 250 stemmen nodig om in de top 250 te komen i.p.v. 200.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Zie ook

De Site >> Algemeen >> Aantal stemmen verhogen voor een film in de top 250 mag komen

We vonden het weer eens tijd voor een verhoging.

Maakt de toplijst iig wat stabieler en films kunnen wat minder gemakkelijk uit de lijst gedrukt worden.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ah, dat had ik gemist.

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

Top 10 uit de jaren '00? Phooeeeeeeeeee!!!! Dat word zoeken.

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

sinterklaas schreef:

Top 10 uit de jaren '00? Phooeeeeeeeeee!!!! Dat word zoeken.

je hoeft er nog maar 6 te zoeken. je hebt al 4 in top10 staan ja. Vervelende klus (!)

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Een vraagje, ik weet niet of die al gesteld is, ik kan het niet vinden dan: waarom heeft MusicMeter een andere scorebepaling dan MovieMeter; of waarom heeft MovieMeter de berekening zoals hij is?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Wat bedoel je precies?

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Toplijst op MuM is gebaseerd op Top 10 noteringen, niet het gemiddelde. Heeft iets te maken met de overvloed aan tegenstemmen tegen gehele genres als ik me goed herinner.

Als hij dat bedoelt. Top 250 op MuM is gelijk aan de Top Alternatief op MM.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Ik bedoelde wat Onderhond zegt, de berekening van de toplijsen. Ik ging er van uit dat dat duidelijk was, aangezien de titel van het topic. Vragen stellen vanuit aannames hè...

Maar natuurlijk, de Alternatieve Top werkt wel zo. Ik vergeet daar wel eens te kijken.

Als het om tegenstemmen gaat, dan is de normale Top 250 toch juist meer te beïnvloeden dan de Alternatieve? Een film meer sterren geven is makkelijker en 'anoniemer' dan een film in je top 10 op 1 zetten, lijkt mij.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Op MM is het probleem gewoon minder groot. Op MuM zijn er mensen die hele genres onderhanden nemen. CDtje is ook iets makkelijker met een half oor te luisteren om daarna dik omlaag te stemmen. Vandaar dat er daar is geopteerd om een andere telling voor de Top 250 te gebruiken.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Aah, omgekeerd van wat ik dacht: op MuMe is de berekening anders vanwege anti-genrestemmen. Top, dank voor de verheldering!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

riesma schreef:

Maar natuurlijk, de Alternatieve Top werkt wel zo. Ik vergeet daar wel eens te kijken.

Is ook niet bepaald een interessante lijst. Zit nog voller met cliché's dan de top 250. Vanzelfsprekend alleen maar relatief nieuwe films, omdat de wat oudere films simpelweg onvoldoende vaak bekeken zijn en daarom niet of nauwelijks in toplijstjes voorkomen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Daarom heb ik ook wel vrede met de Top 250. Het is niet allemaal mijn keuze, dat is ook onmogelijk, maar het klopt wel qua films. Hoewel er klassiekers ontbreken, maar dat zal met de tijd alleen maar erger worden.

Wat maakt de film Pulp Fiction nou zo goed? Heb de film gisteren gezien. Heb mij er wel mee vermaakt, ik vond het erg grappig, leuke dialogen, leuke actiescenes, verhaallijn. Maar toen de film af was, dacht ik: waar heb ik nou naar zitten kijken? Kan iemand mij vertellen wat deze film zo goed maakt?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Staan denk ik zat recensies bij de film zelf die dat duidelijk kunnen maken

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Waarom staat Le Conseguenze dell'amore niet in de top 250? Staat al vanaf 16 december op een gemiddelde van 3,76. Is dit een bug?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Heeft minder stemmen dan die er wel instaan met een 3,76.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Wellicht is de berekening van de top250-lijst nog niet voorbij gekomen deze maand? Alle randvoorwaarden lijken te kloppen.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Gaat normaal dagelijks.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Spetie schreef:

Waarom staat Le Conseguenze dell'amore niet in de top 250? Staat al vanaf 16 december op een gemiddelde van 3,76. Is dit een bug?

Het zou kunnen, als er vandaag een user geband is, dat een lage stem verwijderd is en de film sinds vanochtend op 3,76 ipv 3,75 staat. Of dat iemand gewoon weg zijn stem heeft verwijderd en hetzelfde ten gevolge heeft. Waarschijnlijk staat ie er morgen in.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

%%%%%% schreef:

Heeft minder stemmen dan die er wel instaan met een 3,76.

Maakt niet uit, want 3,75 is de ondergrens en niet 3,76.

Denk dat het weleens zou kunnen zijn wat Goldenskull zegt inderdaad. Als de film er morgen niet in staat is er wel iets fout vermoed ik.

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1078 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Maakt niet uit, want 3,75 is de ondergrens en niet 3,76.

Denk dat het weleens zou kunnen zijn wat Goldenskull zegt inderdaad. Als de film er morgen niet in staat is er wel iets fout vermoed ik.

Er is duidelijk iets mis met de Top 250. La Consequenza heeft nog steeds een 3,76 en staat er nog altijd niet in. Hotel Rwanda heeft al dagen een 3,96 maar staat nog steeds in de Top 250 met een 3,95. En zo zijn er nog wel enkele foutjes. Echt vreemd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.