- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Oké, cut to the chase.. Mickey! Mickey!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
En dat was ook wel de verwachting. Ben vooral benieuwd naar de laatste twee. Ik hoop op Rourke en Button...
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Haha, Streep keek echt doodsbenauwd toen die mummy begon te brabbelen. 

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Heb een raar voorgevoel over Rourke.
Langhella pakt hem denk ik.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
LOL, Nicholson.. ''I guess this proves there are as many nuts in the academy as anywhere else''
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Penn! Penn!
Is gewoon beter, maar toch twijfel ik of hij het zal halen, Rourke is toch favoriet.
Artemis
-
- 3868 berichten
- 2403 stemmen
Wie is het geworden?
Penn
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14448 stemmen
Wie is het geworden?
Sean Penn
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Sean Penn is een geweldige acteur, één van mijn favorieten, maar Rourke had moeten winnen. This sucks.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Stinkt erg (meer dan normaal) naar politiek inderdaad. Penn krijgt mooi de ruimte om wat links te spuien.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14448 stemmen
Rourke's reactie toont zijn klasse!
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Ach, iedereen die iets of wat van acteren kent, moet toegeven dat Penn's rol van een hoger niveau is, niets politiek aan. Hebben jullie Milk überhaupt gezien?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14448 stemmen
Ja, aardige film (maar inderdaad goed acteerwerk van Penn)!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Slumdog it is.
Ik ga nog even 5 minuten slapen.
Goodnight.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ach, iedereen die iets of wat van acteren kent, moet toegeven dat Penn's rol van een hoger niveau is, niets politiek aan. Hebben jullie Milk überhaupt gezien?
Nee, dat beken ik, maar ik zie Oscars liever niet naar rollen gaan waarmee gemakkelijk politieke statements gemaakt kunnen worden.
Bon, ik ga pitten.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Jammer van Rourke. Dat het nu net de verrassing had moeten zijn is spijtig (naast beste buitenlandse film).
Verder vond ik het wel leuk dat bij het uitreiken van de Oscars aan de acteurs dat er 5 oud-winnaars stonden. Alleen Daniel Day-Lewis was afwezig.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Heb het hele oscar gebeuren dit jaar volledig aan me voorbij laten gaan, gauw eens de genomineerde en winnende films bekijken. Loop weer eens erg (heel erg) achter wat beterft de recente films...
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Wat betreft de oscars: totaal niet interessant en ontzettend voorspelbaar (zoals elk jaar), verder no comment van mijn kant, heb uiteraard ook niet gekeken 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Wat betreft de oscars: totaal niet interessant en ontzettend voorspelbaar (zoals elk jaar), verder no comment van mijn kant, heb uiteraard ook niet gekeken 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Heath Ledger zoals voorspeld een troost-Oscar voor beste mannelijke bijrol.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer van Mickey Rourke. Moet MIlk nog zien, maar verwacht niet dat Penn tegen Rourke op kon, maar misschien was the wrestler een wat te extreme film voor the academy en nemen ze weer de veilige route.
Ben blij voor Winslet en Ledger. Ga Slumdog deze week toch maar eens kijken dan.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik heb bijna nog niks gezien van de genomineerde films, maar ik vind het leuk voor de Brit Danny Boyle, lijkt me een erg geschikte vent.
Op http://www.ontheredcarpet.com kun je trouwens uitgebreid terugkijken