• 13.135 nieuwsartikelen
  • 169.882 films
  • 11.159 series
  • 31.928 seizoenen
  • 630.987 acteurs
  • 196.427 gebruikers
  • 9.184.011 stemmen

New Star Con / Movie & Comic Event

zoeken in:

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3521 stemmen

feanaro surion schreef:

(quote)

R2D2 en Frodo's dubbel toch?(of was hij Wicket w. Warrick?)

Hij was inderdaad Frodo's dubbel. Wicket W. Warrick is hij niet (die werd gespeeld door Warwick Davis), maar ik weet niet of hij de dubbel van R2D2 was. Op Imdb staat alleen dat hij in Return of the Jedi een stunt double en een Ewok was.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3521 stemmen

Nou, deze vijfde New Star Con dit weekend gaat volgens mij behoorlijk tegenvallen. De gasten spraken me al niet zo aan en nu hebben nog een aantal 'grote namen' afgezegd ook. Met name de afzegging van Tom Savini vond ik erg jammer, dat was eigenlijk de enige die me nog een beetje interesseerde.

De gastenlijst is nu aangevuld met onder andere twee acteurs die een klein rolletje hadden in Harry Potter 4, twee auto's, een striptekenaar en een figurant uit Star Wars . Misschien leuk voor de liefhebbers, maar ik heb er in ieder geval helemaal niks mee.

En Naomi Watts, ik hoop dat je je kaartjes nog niet betaald hebt (en anders je geld terug kan krijgen op één of andere manier) want ook Ernie Hudson heeft afgezegd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chainsaw schreef:

En Naomi Watts, ik hoop dat je je kaartjes nog niet betaald hebt (en anders je geld terug kan krijgen op één of andere manier) want ook Ernie Hudson heeft afgezegd.

Gelukkig had ik nog geen kaartjes gekocht, toch bedankt voor de update Japser.

Wat een Mickey Mouse Con is het nu.

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

jammer van de afzeggingen... maar ik ben er wel weer bij en m'n bankpas

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3521 stemmen

Tja, met die afzeggingen op het laatste moment en de huidige gastenlijst was het natuurlijk te verwachten; dit vijfde deel van de New Star Con was inderdaad de minste van de vijf. Erg jammer.

Waar tijdens andere con's de rijen voor de gasten soms gigantisch waren, stonden er nu maar weinig mensen te wachten in de rij. Toch was het nog best druk en er liepen op de zaterdagmorgen al veel filmfans rond in de evenementenhal in Rijswijk. Bij de gasten waren op dat moment David "Bud Bundy" Faustino (wat een klein mannetje!) en Richard "Jaws" Kiel (wat een beer van een vent!) het meest populair.

Dit was trouwens de eerste keer dat ik niet naar huis ben gegaan met een handtekening of foto van een acteur. Wel heb ik een poster, drie DVD's en een Freddy actie-figuur (die ik waremepel nog niet had) meegenomen, dus het was al met al nog helemaal niet zo'n vervelende dag.

En dan nu hopen dat de New Star Con 6 (ik hoop weer in september) een paar interessante acteurs naar Nederland brengt. Zelf hoop ik op acteurs als Bruce Campbell, Brad Dourif, Bill Moseley of Jeffrey Combs!

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

Was idd minder dan de vorige, maar niet vervelend. Davind Faustino was top en Richard Kiel op zijn karretje hillarisch

Alleen twee handtekeningen en foto's van David en Richard, verder de Evil Dead Book of Dead dvd en verschillende film foto sets gescoord. Inderdaad een magere vangst.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3521 stemmen

Goed, tijd om even wat nieuw leven in dit topic te blazen, aangezien ze de New Star Con weer gaan oppakken, maar dan onder een nieuwe naam: Movie & Comic Event Holland. Deze beurs is net als de New Star Con in de Evenementenhal Rijswijk. Er zijn wel een paar kleine veranderingen, zo zag ik dat de prijzen van de entree flink naar beneden zijn gegaan. Zo kost een entree- kaartje nog 'slechts' 8 euro.

De volgende gasten gaan er aanwezig zijn (mits ze niet afzeggen):

- Ernie Hudson (The Crow, Ghostbusters)

- Tom Morga (Star Trek, Halloween 4, Friday the 13th 5)

- James Duval (Frank uit Donnie Darko, Nowhere)

- Brande Roderick (Playboy Magazine, Baywatch)

- Shirley Eaton (Jill Masterson in Goldfinger)

- Liam Sharp (striptekenaar van o.a. Spawn en Hulk)

matthijs_013

• 3628 berichten
  • 5457 stemmen

De New Star Cons die ik heb bezocht, waren die met David Carradine (chaggerijnige vent) en die witte tweeling uit Matrix.

Later nog een keer met Freddy Krueger en weer 1 later nog 1 met Bud Bundy.

Ik vond het wel leuk, er zaten veel mooie DVD's bij de bijbehorende markt. Toch vind ik de Heerlen/Kerkrade evenementen een stuk sfeervoller. Daar zijn de bijbehorende kraampjes interessanter en de gasten een stuk beleefder (Caroline Munro, Jean Darling en Margot Kidder waren allemaal topvrouwen en vooral Munro was ontzettend aardig).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.