• 13.358 nieuwsartikelen
  • 170.552 films
  • 11.230 series
  • 32.042 seizoenen
  • 632.474 acteurs
  • 196.623 gebruikers
  • 9.196.551 stemmen

New Star Con / Movie & Comic Event

zoeken in:

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Even de enthousiaste fanboy uithangen: Gisteren en vandaag het weekend van mijn leven gehad. Naast dat ik zaterdagavond naar de remake van Dawn of the Dead ben geweest, zag ik zaterdagavond op het nieuws dat er een New Star Con in Berkel-Enschot was en Mr. Robert Englund, mijn idool numero uno, hier aanwezig was. Zondag er dus meteen naar toe geweest. En het was géweldig!

Zo'n horror en science fictionbeurs is toch wel de natte droom van iedere horrorfan, zeker als je er nog nooit bent geweest en je niet weet wat je kan verwachten. Er waren naast Englund veel leuke gasten, waaronder Ken Kirzinger (Jason Voorhees, Freddy vs Jason) en de vier Cenobites uit Hellbound: Hellraiser 2. En verder waren A-Team leden Dwight Schultz en Dirk Benedict aanwezig, evenals Chewbacca (Peter Mayhew) en Darth Vader (Dave Prowse) uit Star Wars.

Ik heb niet van iedereen een handtekening gevraagd, want handtekeningen (weliswaar op een mooie, grote foto) kosten wel 20 euro per stuk. Maar uiteraard heb ik die van Robert en Ken Kirzinger wel mee naar huis genomen, evenals een foto waar ik tussen de twee horrorhelden insta. Voorhees die je bij de keel grijpt en Krueger die z'n handschoen met messen op je schouder legt.

Verder had de dag nog een aantal Q en A sessies, waarvan vooral die van Englund en Kirzinger en Schultz en Benedict erg leuk waren. Inclusief een geinig onderonsje tussen Doug 'Pinhead' Bradley en Kirzinger en Englund wie nu eigenlijk écht sterker is. Verder is er voor de merchandise fans ook genoeg te doen, want er stonden kamers vol met uniek materiaal aan merchandise en DVD's. Erg leuk om tussen te neuzen, enkel de portemonnee gaat dan wel érg jeuken.

Maar goed, tot zover mijn belevenis, waarin ik na vele jaren eindelijk de hand heb kunnen schudden met mijn idool; Robert Englund! Mijn week kan in ieder geval niet meer stuk. Zijn er verder nog Moviemeter users naar de New Star Con geweest? Lijkt me leuk om jullie ervaringen te horen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3201 stemmen

Wat is de New Star Con?,en wie betaalt er nou 20 euro voor een krabbel

(ps.wel leuk voor je )

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

jassonn schreef:

Wat is de New Star Con?

New Star Con is een filmbeurs, in het teken van Science Fiction en Horror. Voor meer info kun je trouwens hier kijken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Moet er iemand mijn handtekening? Een kwartje het stuk...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Als er waar dan ook in Nederland een New Star Con van de hele cast van de Godfather trilogie wordt georganiseerd ga ik er zonder twijfel heen, al is het alleen om Pacino de hand te schudden.

Wel jammer dat dan acteurs als Brando (ligt op sterven), Richard S. Castellano (RIP), Sterling Hayden (RIP) en John Cazale (RIP) niet aanwezig kunnen zijn. Maar ja, ik neem wel genoegen met Pacino, De Niro en Garcia.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Chainsaw schreef:

Ik heb niet van iedereen een handtekening gevraagd, want handtekeningen (weliswaar op een mooie, grote foto) kosten wel 20 euro per stuk.

Ik vind het persoonlijk uitbuiting en afzetterij. Las ook al dat de entree sowieso 20 Euro was. Kunnen ze beter zelf betalen denk ik dan.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb niet van iedereen een handtekening gevraagd, want handtekeningen (weliswaar op een mooie, grote foto) kosten wel 20 euro per stuk.

Mijn handtekening krijg je nagenoeg gratis (je moet wel de verzendkosten betalen).

gotti

• 14051 berichten
  • 5767 stemmen

Voor mijn handtekening krijg je €5,=, mits ik beroemd wordt: dan krijg ik het bedrag in vijfvoud weer terug...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ik was ook eigenlijk van plan om hier heen te gaan, maar heb na het zien van de prijzen besloten om niet te gaan.

20 euro entree en nog eens 20 euro voor een handtekening.

jammer, want ik had graag Dirc Benedict en Dwight Schultz willen zien.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Erg leuk voor Chainsaw , kan me best voorstellen dat dit als horrorfan erg leuk moet geweest zijn.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Was het ook zeer zeker, kan het iedere horror (of science fiction fanaat) van harte aanraden.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Goed, op 16 en 17 oktober zal de tweede New Star Con al worden gehouden. Een aantal gasten die dan zullen verschijnen zijn:

- Warwick Davis (Leprechaun, Harry Potter, Return of the Jedi, Willow)

- Ken Foree (Dawn of the Dead, Texas Chainsaw Massacre 3)

- Kane Hodder (Jason Voorhees uit Friday the 13th 7 t/m 10)

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Acteur Ray Park (bekend als Darth Maul uit Star Wars en Toad uit X-Men) komt in oktober ook ons kleine landje bezoeken tijdens dit festijn ...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2193 stemmen

Mijn hantekening is ook gratis, ik heb elke keer een nieuwe

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Tweede Star Con was zeker een geslaagd feestje, enkel jammer dat Kane Hodder op het laatste moment had afgezegd. Maar verder toch een aantal gasten die zeker de moeite waard zijn; Ray Park, Warwick Davis, Ken Foree; allemaal erg vriendelijk en leuk om even mee te praten.

Tja, en verder was het hetzelfde systeem als die van eerder dit jaar; handtekeningen jagen, snuffelen tussen de schitterende merchandise en leuke feitjes te weten komen tijdens de Q en A sessies. Heb me in ieder geval uitstekend vermaakt en wat mij betreft tot volgend jaar.

remorz

• 2273 berichten
  • 2555 stemmen

Hey Chainsaw, kun je die foto met Englund en Kirzinger niet effe inscannen?

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

remorz schreef:

Hey Chainsaw, kun je die foto met Englund en Kirzinger niet effe inscannen?

Had 'm laatst op een website staan, maar die is er al weer af zie ik. Ik zal hem binnenkort wel even inscannen.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Er is wat nieuwe informatie over de derde New Star Con bekend: De nieuwe, derde New Star Con zal plaats vinden in het weekend van 14 en 15 mei 2005.

Volgens de officiële website (Newstarcon.com) zijn de mensen van het evenement op dit moment druk bezig om grote sterren uit o.a. Lord of the Rings, Star Wars, Buff/Angel, jaren '80 series en horror klassiekers te vinden. Verder zullen er weinig veranderingen zijn in vergelijking met de vorige twee Con's, het is dus alleen even afwachten welke acteurs/actrices nu naar Nederland komen !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoop op The Ring cast. Dat zou heel geweldig zijn. Eindelijk een meeting met Miss Watts.

Flipman (redacteur)

• 6889 berichten
  • 1132 stemmen

Ik ben geen conventieganger, maar lijkt me ook wel leuk om zoiets te bezoeken. Maar zo'n handtekeningvan 20 euro? Mij niet gezien!

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Er zijn alvast een paar gasten bekend gemaakt, die op de New Star Con 3 (op 14 en 15 mei) naar Nederland zullen komen:

- Gunnar Hansen (Leatherface uit de originele The Texas Chainsaw Massacre)

- Adrian en Neil Rayment (De Twins uit The Matrix Reloaded)

- David Carradine (Bill uit Kill Bill)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Naomi Watts komt, laat je het mij dan weten

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

Twee nieuwe namen voor NSC 3:

- Anthony Stewart Head (Giles uit Buffy)

- Richard Bonehill (Star Wars : Return of the Jedi)

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3523 stemmen

En nog een serie namen voor de NSC 3:

- Andrew Robinson (Star Trek, Hellraiser)

- Michael Kingma (Star Wars Episode III)

- Dermot Crowley (Star Wars: Return of the Jedi)

- Caroline Blakistone (Star Wars: Return of the Jedi)

Aangezien in mei Star Wars: Episode III in de Nederlandse bioscopen komt te draaien, staat New Star Con 3 ook in het teken van Star Wars (vandaar dat er ook veel meer Star Wars gasten zijn dan de afgelopen twee Cons). Verder is er gezegd dat er nog een Lord of the Rings acteur zou komen.

Vamperia

• 141 berichten
  • 107 stemmen

Mercedes McNab ( Harmony ) uit Buffy/Angel komt ook.....

Nu moet ik er helemaal zeker weten naar toe

kappeuter (crew films)

• 74535 berichten
  • 5934 stemmen

Wat een zakkenvullers zeg. Ik vind dat je als acteur erg diep bent gezonken als je je geld moet verdienen met het uitdelen van handtekeningen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helemaal mee eens.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ja, vooral als het van die kleine acteurtjes zijn als deze. Ik ben wel LotR-fan, maar ik wordt hier dus niet warm of koud van.

neo

• 15412 berichten
  • 9804 stemmen

Bruce Spence (Mouth of Sauron en bekend uit Matrix Revolutions en Star Wars 3)

De man is waarschijnlijk nog bekender van zijn rol in twee Mad Max films... Vermoed dat Spence met de metro aankomt

Q55

• 3 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Wat een zakkenvullers zeg. Ik vind dat je als acteur erg diep bent gezonken als je je geld moet verdienen met het uitdelen van handtekeningen.

Wat is er erg aan om je favoriete TV Held te mogen ontmoeten ? Vertel mij dat maar

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.