• 12.301 nieuwsartikelen
  • 166.090 films
  • 10.730 series
  • 30.930 seizoenen
  • 623.877 acteurs
  • 195.082 gebruikers
  • 9.108.450 stemmen

Miami Vice in de Hengelose Maïs (1990)

zoeken in:

RoD

• 32 berichten
  • 763 stemmen

Deze film komt uit het jaar 1989. En heeft ook nog 3 keer in de bioscoop van Zutphen gedraaid. 3 keer uitverkocht terwijl rockyIII(destijds in de bios) maar 5 mensen in de zaal had.

dit is wat

Hollands Film Glorie er over te zeggen heeft

Miami Vice in de Hengelose mais is hier te koop en ook is er daar nog meer info over te vinden.

Voor als je hem gaat kijken.. have fun

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

In de bioscoop, tja

RoD

• 32 berichten
  • 763 stemmen

die snap ik niet

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik kan me herinneren dat deze ooit op de site gestaan heeft. Wat is daar mee gebeurt?

kappeuter (crew films)

• 73732 berichten
  • 5866 stemmen

We hebben 'm er af gehaald, omdat we geen amateurfilms op de site willen hebben.

RoD

• 32 berichten
  • 763 stemmen

Inderdaad, vandaar dat ik hem hier neer gezet heb. Want dan heeft deze film toch nog een plekje op moviemeter, waarvan ik vind dat hij recht op heeft. Hij is in mijn mening beter als de hele flop 100 lijst bij mekaar.. veel beter.

Smoochy

• 25 berichten
  • 2535 stemmen

Jammer dat ie niet als volwaardige film kan worden geaccepteerd. Deze film ontstijgt het niveau 'amateurfilm' m.i. net genoeg om er wel bij te horen... Aanrader!

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4063 stemmen

Hahaha, de titel is alvast geniaal

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand deze, laat het me weten, ik zoek die nog.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Corny!

Hier een voorproefje op YouTube (vanaf 2m47s):

Hier te zien zijn o.a. gastoptredens van Bennie Jolink (en aanhang van de band Normaal) en Paul Witteman!

En hier zou ie te bestellen zijn...

badfans69

• 3255 berichten
  • 5450 stemmen

Hollywood in de Achterhoek: lokale motorrijders worden filmsterren - Omroep Gelderland

Een regelrechte kaskraker was het in de jaren 90, de film ‘Miami Vice in de Hengelose Maïs’. Gemaakt door het filmteam van auto- en motorvereniging Hamove in Hengelo. Met een rol voor de leden van Normaal, en zelfs tv-presentator Paul Witteman schitterde op het witte doek. Alles rondom Hamove wordt nog steeds op film vastgelegd, maar het succes van toen is nooit meer geëvenaard. Een blik terug in de tijd.

Graaf Machine

• 8813 berichten
  • 1154 stemmen

Haha, even geïnteresseerd, maar dit gaat natuurlijk over het Achterhoekse Hengelo. Het kleine Hengelo, maar ook het oude Hengelo. Toch ben ik daar niet echt geïnteresseerd in. Voor een film over het grote Hengelo moet je bijvoorbeeld bij Andy, Bloed en Blond Haar (Film, 1979) zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.