- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Volgens mij niet, Cruijff heeft een beetje gelobbyd, maar is niet bij de rechter geweest.
Hij heeft officieel advies gegeven.
Je wordt geen Nederlander om alleen maar even een WK te spelen. Het gaat over een langere termijn.
Staat nergens. Is derhalve onzin.
Over twee jaar wil hij zeker weer voor Italie uitkomen,
Nonsens. Dat is regen de regels.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
En Nederland heeft de finale gehaald van de Hopman Cup (tennis), hulde! 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Inderdaad erg knap. Beide spelers hebben van mensen gewonnen die veel hoger aangeschreven zijn. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Uhm ... hebben we niet maar 1 wedstrijd gespeeld ? Ik las dat Kiefer (geloof ik) niet kon spelen en dat de stand daardoor al naar 3-0 gelopen was (en dus einde halve finale).
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Nee hoor, daarvoor wonnen ze ook al van China, Australie en Argentinie (met vrouwen #26 en mannen#10 van de wereld
).
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
NEC aast op Babel. Zou dat wat zijn Kos?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nee hoor, daarvoor wonnen ze ook al van China, Australie en Argentinie (met vrouwen #26 en mannen#10 van de wereld
).
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
NEC aast op Babel. Zou dat wat zijn Kos?
.Maar die zal dan wel een half jaartje gehuurd worden dus daar schieten we geen hol mee op.
Bovendien geloof ik niks van dat gerucht.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nou het gerucht zelf is wel waar. Maar wie er dan naar de bank moet is mij ook niet duidelijk. Babel een beetje te snel omhooggeschreven speler die steeds hetzelfde trucje laat zien.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Als Babel op de juiste manier wordt gebruikt is hij levensgevaarlijk. Snel, wendbaar, lef en goed schot.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Nou het gerucht zelf is wel waar.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Tegenover het Algemeen Dagblad bevestigde Ajax technisch directeur Van Geel dat NEC zich gemeld heeft voor Babel. Verhuur is echter geen optie. "Een verhuur is absoluut niet aan de orde." Looyen van NEC: "We hebben over meer zaken gesproken, maar over Babel waren we snel klaar. Daar viel niet over te praten, dus dan houdt het op."
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
KOs heeft alweer gelijk.
Maar Ajax kan Babel goed gebruiken voor invalbeurten.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar Ryan Babel geeft zelf aan een basisplaats of een transfer te willen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Maar hij wil niet naar een 'kleinere club'.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Babel is wel een beetje misbruikt door hem steeds als linksbuiten op te stellen. En dan raar opkijken dat hij slecht speelt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Babel verkopen zou weer zo'n bekende stommiteit zijn van Ajax, je zult dan zien dat hij bij een andere club wel goed zal gaan presteren. Die jongen is nog maar 18 jaar..
Het lijkt wel of ze er vanuit gaan dat die huntelaar wel even Ajax weer op de been zal helpen, eerst zien dan geloven..
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Maar Ryan Babel geeft zelf aan een basisplaats of een transfer te willen 
ik snap niet waar hij nu al de arrogantie vandaan haalt dat hij een basisplaats eist. Hij heeft vorige jaar 4 à 5 leuke wedstrijdjes laten zien en is nog piepjong. Gewoon rustig brengen deze jongen. Dat zet veel meer zoden aan de dijk (kijk bijv. hoe Wenger is omgegaan met v. Persie).
Dit soort gedrag komt m.i. ook door van Basten. Je raakt drie keer een bal goed en mag voor het NL-eltal komen opdraven, waardoor die jonge gastjes denken het gemaakt te hebben....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ajax geeft hem ook weinig vertrouwen door 3x een nieuwe spits aan te trekken in de tijd dat hij aan de deur klopt. Hem wordt geen kans geboden.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Een club als Ajax speelt in een seizoen zoveel wedstrijden dat ie echt wel aan spelen toekomt. Charisteas gaat waarschijnlijk weg en dan blijven Huntelaar en Rosenberg over (die overigens terecht voor hem in de "pikorde" komen). Er hoeft er maar 1 een blessure op te lopen en hij staat er weer in.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Een club als Ajax speelt in een seizoen zoveel wedstrijden dat ie echt wel aan spelen toekomt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dit soort gedrag komt m.i. ook door van Basten. Je raakt drie keer een bal goed en mag voor het NL-eltal komen opdraven, waardoor die jonge gastjes denken het gemaakt te hebben....
Daar zit wel wat in ja.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Je raakt drie keer een bal goed bij ajax, bedoel je. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Daar zit wel wat in ja.
Daar zit zeker wat in, maar dat is niet alleen bij Ajax zo.Iemand als Vlaar mag meedoen tegen Italie en van Bommel niet..
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Daar zit zeker wat in, maar dat is niet alleen bij Ajax zo.Iemand als Vlaar mag meedoen tegen Italie en van Bommel niet..
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Je raakt drie keer een bal goed bij ajax, bedoel je. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen

Dan zeg je dat Babel tenminste niemand uit zijn rug laat lopen 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ja, maar het was niet alleen tegen Italie zo..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Babel is zeer bruikbaar voor Ajax, ik heb nog steeds vertrouwen in hem, niet verkopen, zonde.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind hem ook een echte Ajax man.
Hij maakt wel veel fouten maar hetis wel iemand die vanuit het niets kan scoren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.