- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
En hij is nog erg jong, verre van zijn piek. En nu al ideaal als breekijzer, het lijkt me duidelijk.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Net als van de Vaart werd Babel als een groot talent gezien, maar nu ontstaan er toch weer problemen.
Babel is nog veels te jong, hij moest naar de 1e worden gehaald als hij er echt klaar voor was.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Zo zijn er wel meer geweest. Jarenlang stond Hersi ook bekend als het GROOTSTE talent uit de Ajax opleiding, kijk hoe het nu met hem gaat ...
Een vraagje voor de mensen die aan Profcoach meedoen:
Ik ben tegen het probleem aan gelopen dat ik twee plaatsten in mijn selectie heb openstaan (door oa. het vertrek van Huntelaar) die ik vreemd genoeg niet kan invullen. Iedere keer als ik een speler aan mijn selectie wil toevoegen (en ook aan klik) komt hij niet in mijn selectie. Zijn er meerdere mensen tegen dit probleem aangelopen?
Edit. Al opgelost (al ging dat niet op de gewenste manier)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Babel is nog veels te jong, hij moest naar de 1e worden gehaald als hij er echt klaar voor was.
Hoe eerder hoe beter, op je 18e hoef je er ook nog niet helemaal klaar voor te zijn, maar het is altijd beter dan in de jeugd blijven hangen, hij doet zo wel ervaring op. En voldoet ie (nog) niet aan een basisplaats, dan is ie toch een prima invalskracht. Maar aan de andere kant ligt daar het probleem ook, de arrogantie van tegenwoordig. Louis van Gaal experimenteerde ook met de jeugd, en dat bleek een meesterzet, blind heeft daar wel wat van opgestoken. Ik vind het sowieso een goed idee om jeugdige voetballers zo vroeg mogelijk een " kans" te geven, zo ontdek je ook snel de echte talenten, zie bijv. Aissati of Emanuelson, of Messi in Barcelona. Hoewel je het altijd nog maar moet zien hoelang die ontwikkeling zich blijft voorzetten. Kluivert begon ook vroeg en maakte bliksemsnel carriere en uiteindelijk is ie al uitgeteld op een leeftijd waarop sommige voetballers juist nog kunnen opleven, zie bijv. van Bommel of Lindenberg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
And now for something completely different ...
Zijn er hier nog mensen die het darten een beetje aan het volgen zijn ? Voor mij is dit de mooiste sportweek van het jaar met de Lakeside en ik zit dus veel voor de buis dezer dagen
Helaas is mijn favoriete darter al weer uitgeschakeld
The Dazzler
maar ach nog leuke en vooral goede darters over om er een leuk toernooi van te maken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Leuk om te doen, niet leuk om te kijken. Behalve als je in de zaal zit misschien.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
De come-back van Martina Hingis vind ik wel opmerkelijk. Vorige week strandde ze bij haar eerste ATP-toernooi in ongeveer drie jaar in de halve finales.
Dit weekend werd ze door Henin, mijns inziens de beste tennister van de wereld op dit moment, verslagen: 6-3, 6-3. Valt nog wel mee, dunkt me.
En ze gaat dus meedoen met de Australian Open.
Zou ze de wereldtop weer halen?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ik denk het niet, maar top-15, top-20 moet toch mogelijk zijn lijkt me.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zou trouwens toch sneu zijn als Nigel de jong bij Sevilla gaat voetballen, denk dat ie dan EK 2008 uit z'n hoofd kan zetten.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Top 15 dat is toch wereldtop?
Nou, bij de vrouwen...
Toen ze stopte behoorde ze minstens tot de top 3. Ik denk (en hoop) dat als ze echt wil terugkomen en veel krachttraining doet ze wel weer op dit positie kan komen. Technisch is ze een supertennister.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zou trouwens toch sneu zijn als Nigel de jong bij Sevilla gaat voetballen, denk dat ie dan EK 2008 uit z'n hoofd kan zetten.
Voor zover ik weet is Ajax nog steeds een grotere club dan Sevilla, en ook het matige Borussia Dortmund staat in de belangstelling. Zou toch erg zijn als een speler zoals de Jong Ajax verlaat voor clubs die van hetzelfde niveau of nog lager zijn. Hij zou toch naar Manchester?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
And now for something completely different ...
Zijn er hier nog mensen die het darten een beetje aan het volgen zijn ? Voor mij is dit de mooiste sportweek van het jaar met de Lakeside en ik zit dus veel voor de buis dezer dagen
Helaas is mijn favoriete darter al weer uitgeschakeld
The Dazzler
maar ach nog leuke en vooral goede darters over om er een leuk toernooi van te maken.
Weinig animo geloof ik, moviefreak..... 
Ik ben wel een volger en speel zelf ook.
Jammer van Fitton inderdaad. Gisteren wel lachen met Jelle Klaassen. De hele zaal een beetje in aan het kakken, gooit ie bijna een 9 darter. Je zag iedereen denken : "who the f** is dit nou weer"
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik volg het darten al sinds '95 toen Barneveld voor het eerst in de finale stond, maar tegenwoordig vind ik de BDO in ieder geval niet zo veel meer aan. Als je ziet wie er allemaal in de tweede ronde staan, heeft de BDO in de laatste jaren veel aan kwaliteit ingeboet.
Phil Taylor zou de vloer met ze aanvegen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik volg het darten al sinds '95 toen Barneveld voor het eerst in de finale stond, maar tegenwoordig vind ik de BDO in ieder geval niet zo veel meer aan. Als je ziet wie er allemaal in de tweede ronde staan, heeft de BDO in de laatste jaren veel aan kwaliteit ingeboet.
Phil Taylor zou de vloer met ze aanvegen.
Maar aan de andere kant hadden Gary Robson, Daryl Fitton, Andy Fordham, Tony David en Ted Hankey ook in de tweede ronde kunnen staan. Er moet talent doorkomen en dat gebeurd ten koste van de gevestigde orde. Maar Phil Taylor zou inderdaad de vloer met iedereen aanvegen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nazi-helm voor de Nederlandse supporters.
Zijn de Nederlanders aanwezig op een WK, kleurt het straatbeeld boven de Moerdijk gegarandeerd oranje met de gekste gadgets. Tijdens de Duitse eindronde van dit jaar, keert zelfs de nazihelm terug in Nederland. Niet in het legergroen, maar in het oranje natuurlijk. Het bedrijf Free Time Products uit Schijndel biedt de plastieken hoofddeksels aan via internet en heeft in een kleine twee weken al 15.000 exemplaren afgezet.

ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Beetje te, maar zie de humor er wel van in 
Ik zou zelf trouwens voor geen goud zon helm durven te dragen, maar goed..
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Als alle Nederlandse supporters zo naar Duitsland afreizen mogen ze meteen met 0 punten na de eerste ronde optiefen.
Straks gaan ze nog met Hitler-snorretjes op de tribunes staan.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind het eigenlijk niet kunnen in een voetbalstadion (kan agressie uitlokken), maar best grappig. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Haha ik kan er ook wel om lachen! 
Ik snap het wel, maar de helmen hebben toch geen directe link met fascisme….. Hoewel iedereen direct begrijpt dat het te maken heeft met de WO II….. tja doe dan maar niet inderdaad!
Maar wel leuk om weer ff die duisters op stang te jagen 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mwah die duitsers kun je ook wel op andere manieren de stang op jagen. Door het WK te winnen bijvoorbeeld 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Oh, die ga ik dus ECHT kopen he! 
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Mwah die duitsers kun je ook wel op andere manieren de stang op jagen. Door het WK te winnen bijvoorbeeld 
Precies!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Jelle Klaasen heeft in de tweede ronde van de Lakeside voor een daverende verrassing gezorgd. De 21-jarige Nederlander plaatste zich ten koste van de als eerste geplaatste Engelsman Mervyn King voor de kwartfinale (4-2 in sets).
.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8185 stemmen
Schitterend! Die Klaasen is echt supergoed, ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Precies!
Ik denk dat de Duitsers het sowieso niet ver gaan schoppen op het WK en Brazilie is weer de favoriet, dus dat wordt wel bikkelen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Schitterend! Die Klaasen is echt supergoed, ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Nou hij kan een eind komen inderdaad. Alle grote namen zitten aan de andere kant van het schema. Dat betekent dat hij voor een finaleplaats eerst Paul Hogan moet pakken (wat mogelijk is) en daarna komt hij tegen de winnaar van de partij Greatbatch - Hanvidge. En die kan Klaasen met zijn huidige vorm makkelijk aan.
Ik sluit een geheel Nederlandse finale nog niet uit !
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8185 stemmen
Ik sluit een geheel Nederlandse finale nog niet uit !
Als dat ooit voor het eerst zou kunnen gebeuren, is het dit jaar volgens mij wel. Moet Barney wel beter gaan gooien, want die eerste ronde zag er niet al te hoopvol uit. Maar dat is vaker zo geweest, moet nog even in het toernooi groeien. Maar toch...ergens heb ik het gevoel dat dit niet zijn toernooi gaat worden. Een geheel Nederlandse finale klinkt ook eigenlijk leuker dan het is. Om naar te kijken is zo'n finale veel spannender als je echt 100% voor iemand bent.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.