• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.395 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.347 acteurs
  • 200.462 gebruikers
  • 9.467.590 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ja ok ik snap je punt maar voetbal is al een groot succes dat is het verschil wat Verdonk ook ziet.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Goed geweest voor de sport omdat we nu allemaal met een baco pijltjes naar het bord werpen en daar beter in worden? Of financieel beter? Dat laatste natuurlijk. Ik snap Kalou eigenlijk ook niet. Waarom wil ie voor Oranje uitkomen?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zo kan ie makkelijker aan de bak in Engeland en Spanje...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Heel wat anders.

Lees net het volgende op teletekst:

(afbeelding)

Springer Malysz stopt halverwege

Dat vind ik erg knap voor een ski-springer

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Lol!

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nog afgezien van het feit dat IMHO Kalou geen toevoegende waarde heeft, vind ik ook dat door dit soort paspoorttrucjes de waarde van de prestatie van oranje een dubieuze bijsmaak krijgt.

Iemand naturaliseren omdat we geen hangende rechterspits hebben. Ronduit belachelijk. De jongen spreekt nauwelijks Nederlands maar gaat wel voor het Nederlands elftal uitkomen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En heeft ie zelf uberhaupt wel het Oranje-gevoel? En heeft ie zijn Ivoorkust-gevoel dan maar aan de wilgen gehangen?

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Ik zou zeggen: test hem.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Nope. Rhetorisch en zo.. Maar misschien leef ik ook maar gewoon in een illusie. Voetballers die het een eer vinden om voor hun land uit te komen zijn er misschien wel helemaal niet.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Maxima heeft waarschijnlijk ook geen Argentinie-gevoel meer. .

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

deze is ook minstens zo dubieus....

23/12/2005 - VI: Maxwell denkt aan aanvragen Nederlands paspoort

BRON: VI

Volgens VI.nl denkt Maxwell aan de optie om een Nederlands paspoort aan te vragen. Nu hij 4,5 jaar in Nederland is zou hij in aanmerking komen voor versnelde naturalisatie. De Braziliaan zou daarmee meer kansen maken op een transfer naar een Zuid-Europese topclub. In Spanje en Italie geldt een maximum voor het aantal niet EU spelers in de selectie.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

hoezo dubieus. Toch handig om je werkkansen uit te breiden via een paspoort. Hier is de discussie oranje ook niet bezig..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maxwell's argument kan ik het heel goed begrijpen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

In Spanje doet zowat iedere Braziliaan dat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat maakt het voor de club ook wat aantrekkelijker als de transfermarkt open gaat en zo maak je ook meer kans om bij de club te blijven.

Real Madrid gaf Roberto Carlos, Robinho en Ronaldo er zelfs een bonus voor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wat in Spanje gebeurd is helemaal belachelijk. Ze mogen maar drie selectiespelers van buiten de EU hebben maar ze geven wel Jan en Alleman een Spaans paspoort. Schaf die regel dan helemaal af

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Maxima heeft waarschijnlijk ook geen Argentinie-gevoel meer. .

Ach, zo bedoel ik dat natuurlijk niet. Ik vermoed gewoon dat Kalou zich in de kijker van de grote clubs wil spelen en dat dan ook zijn enige beweegreden is geweest om voor Nederland uit te komen.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

mikoz schreef:

In dit geval vind ik het argument van Verdonk gewoon goed.

Welk argument...?!

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Wat natuurlijk vreemd is, want hij is niet bepaald onpartijdig. Hij heeft er baat bij als Kalou Nederlander wordt. Dus om hem als deskundige bij de rechtszaak te gebruiken vind ik niet echt sterk.

Partijdig?! Waarin? Hij heeft er baat bij dat hij Nederlander wordt? Hiermee zeg je dus al dat oranje sterker is mét Kalou.

Feit is dat er mij (obejectief gezien) van een meerwaarde sprake is als een speler goed genoeg is voor oranje. En in de discussie of hij goed genoeg is voor oranje, is de mening van slechts 1 iemand belangrijk: van Basten.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Redlop schreef:

Nog afgezien van het feit dat IMHO Kalou geen toevoegende waarde heeft, vind ik ook dat door dit soort paspoorttrucjes de waarde van de prestatie van oranje een dubieuze bijsmaak krijgt.

Iemand naturaliseren omdat we geen hangende rechterspits hebben. Ronduit belachelijk. De jongen spreekt nauwelijks Nederlands maar gaat wel voor het Nederlands elftal uitkomen.

Volgens de rechter spreekt Kalou prima Nederlands.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Ach, zo bedoel ik dat natuurlijk niet. Ik vermoed gewoon dat Kalou zich in de kijker van de grote clubs wil spelen en dat dan ook zijn enige beweegreden is geweest om voor Nederland uit te komen.

Ik kan hem niet echt ongelijk geven. De vraag is echter of wij er ook iets aan hebben. Want alleen dan kan ie een paspoort krijgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wouter schreef:

Volgens de rechter spreekt Kalou prima Nederlands.

Dan heb je wel de interviews gemist van hem, wat een belabberd Nederlands.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

VOLGENS DE RECHTER stond er.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heb je Berry van Aerle wel eens gehoord .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

NIEMAND moet een nederlandse paspoort krijgen.....we zijn België niet ...

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

damon schreef:

Leg uit.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

VOLGENS DE RECHTER stond er.

Naomi Watts mag zijn paspoort inleveren.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

damon schreef:

NIEMAND moet een nederlandse paspoort krijgen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

damon schreef:

Leg uit waarom niet? Wij hebben geen paspoorten.

Een paspoort is niet hetzelfde als een identiteitskaart.

De identiteitskaart is een bewijs van inschrijving in de bevolkingsregisters (in België) of in de consulaire registers (ambassades of consulaten in het buitenland). Tegelijkertijd laat ze toe naar alle landen van de Europese Unie te reizen, naar Zwitserland, en - onder bepaalde voorwaarden - naar enkele toeristische landen dicht bij de E.U. gelegen.

Het paspoort laat het ook toe om zich te identificeren, maar is vooral een reisdocument dat u in principe de mogelijkheid biedt om naar alle landen ter wereld te reizen, desnoods na het bekomen van de vereiste visa. Het paspoort is geen bewijs van inschrijving in een Belgische gemeente of ambassade/consulaat in het buitenland.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wouter schreef:

Partijdig?! Waarin? Hij heeft er baat bij dat hij Nederlander wordt? Hiermee zeg je dus al dat oranje sterker is mét Kalou.

Natuurlijk is Van Basten partijdig, hij is de coach van Nederland, hoe meer goede voetballers Nederlander zijn, hoe meer keuze hij heeft en dat is natuurlijk gunstig voor hem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.