- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Nee, gepasseerd. Boateng is middelmatig en Vlaar een bankzitter. Er is weinig lijn in de ontdekken..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zie een duidelijke lijn en Van Bommel ligt niet op die lijn. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
En weer gaat er geen rechtsbuiten mee...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mijn opstelling (obv deze selectie):
Sar
Kromkamp, Bouhlarouz, Maduro, Van Bronckhorst
Sneijder, vd Vaart, Davids
Kuijt, Van Nistelrooy, Robben
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Landzaat moet spelen voor het geval we een penalty krijgen! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Landzaat moet spelen voor het geval we een penalty krijgen! 
Die laat ik gaarne aan Rafael van der Vaart. Wat is die man in vorm zeg 
Ik heb hem helemaal afgemaakt in zijn laatste jaar bij mijn cluppie maar de man is weer helemaal terug en gaat ons gewoon weltmeister maken 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Landzaat heeft nog nooit een penalty gemist. De manier waarop hij deze penalty er ook in schoot is van enorm grote klasse. Zou toch ook mijn eerste keus zijn. Maar die van Van der Vaart mocht er ook wezen inderdaad
. Koelbloedig op zo'n moment.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Belofte op MSN:
morge
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Van Bommel weer er niet bij
.
Van Basten heeft gewoon de pik op hem.
De redenen die hij aandraagt staan een selectie van andere spelers nl niet in de weg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Boateng is vast een stuk beter en het feit dat Cocu voor 2 wedstrijden geschorst is houd San Marco ook niet tegen om Cocu gewoon op te roepen 
Ik zeg laat hem gewoon meetrainen en laat hem dan afvallen als hij het nog niet heeft geleerd.
En dan nog wat : Jan Vennegoor er weer bij 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8173 stemmen
Die Vennegoor zeg... Ik heb nog niet vaak zo'n gemiddelde voetballer zo veel uit z'n carriere zien halen. Onvoorstelbaar!
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Ik wel.
Is een soort opvolger voor Van Hooijdonk bij oranje, gewoon een soort breekijzer of pinchitter.
Als je dat dan al niet snapt,
En gewoon diep triest die Van Basten.
Davids nogweinig laten zien bij Spurs, en Van Bommel speelt naar behoren bij Barcelona, tot nu toe een basisplaats. En wie selecteerd hij weer: Davids. Dus weer geen van Bommel.
Ik vind gewoon dat je die moet selecteren.
En het is dus helemaal frapant, dat Marco Davids ineens weer selecteerd. Ok e hij moet weten of ie Bommel selecteerd of niet, maar dan moet ie niet opeens Davids wel selecteren. Dan klopt er toch iets niet.
Duidelijk weer een handje richting die AJAX familie.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jaartje of 10 geleden hoor, dat Davids bij Ajax speelde en hij is ook een hele andere voetballer dan Van Dommel, niet te vergelijken.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8173 stemmen
Ach, boeiend. De kwalificatie is nog nooit zo vlekkeloos verlopen. Hoe apart en discutabel het allemaal ook mag zijn, hij haalt resultaat en dat vind ik het enige dat telt.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ik wel.
En gewoon diep triest die Van Basten.
Davids nogweinig laten zien bij Spurs, en Van Bommel speelt naar behoren bij Barcelona, tot nu toe een basisplaats. En wie selecteerd hij weer: Davids. Dus weer geen van Bommel.
Ik vind gewoon dat je die moet selecteren.
En het is dus helemaal frapant, dat Marco Davids ineens weer selecteerd. Ok e hij moet weten of ie Bommel selecteerd of niet, maar dan moet ie niet opeens Davids wel selecteren.
Wat je hier zegt klopt gewoon niet. Van Bommel stond ongeveer de helft van de wedstrijden van Barca in de basis, terwijl Davids iedere week in de basis begint (als hij niet geschorst is
). Davids speelt ook gewoon redelijk tot goed bij de Spurs en is een wezenlijk onderdeel van het huidige succes van de Spurs, en verdient dus gewoon zeker zijn uitverkiezing. Niettemin is de houding van Van Basten ten opzichte van Van Bommel erg kinderachtig. Een voetballer als Van Bommel (zelfs in de situatie waarin hij nu verkeert, lees: geen eerste keus) hoort gewoon bij het Nederlands elftal, net als Seedord daar overigens bij hoort. En wat Boateng erbij doet ... roep dan Schaars op, die het ook erg goed doet en een veel betere voetballer is.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Trouwens wel goed dat hij Afellay, Urby en Castelen niet heeft geselecteerd. Eigenlijk had hij Ron Vlaar ook naar Jong Oranje moeten laten gaan. Die hebben ook hele belangrijke wedstrijden voor de boeg !!!
Wat Mark van Bommel betreft, hij heeft wel één of twee wedstrijden in de basis gespeeld bij Barcelona maar we zijn toch niet meteen het tegendoelpunt van Barca in de Champions League vergeten die nooit was gevallen als Bommeltje niet WEER een tegenstander uit de rug had laten lopen. Ik denk dat hij daarmee zijn selectie toch zelf weer heeft weggeven.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nu hoor je natuurlijk niemand over de uitdoelpunten regel, terwijl vorig jaar nog iedereen moord en brand schreeuwde. 
Dat ging dan ook niet zozeer over de uitdoelpuntenregel, maar of uitdoelpunten in een verlenging dubbel zouden moeten tellen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kim Clijsters wint vijfde keer toernooi Luxemburg.
Kim Clijsters heeft voor de vijfde keer het WTA-toernooi van Luxemburg gewonnen. Ze versloeg in de finale de Duitse Anna-Lena Grönefeld (WTA 23) met 6-2, 6-4 in 1 uur en 12 minuten. Het is meteen ook haar 8ste titel van het seizoen en de 29e in haar carrière. (hln.be)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax maakt zichzelf steeds belachelijker..
Al de afgekeurde spitsen scoren maar voor andere clubs en de eigen spitsen scoren niet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat een wereldnieuws Speedy 
Toch veel interessanter nieuws dan pakweg Heerenveen-PSV. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat een wereldnieuws Speedy 
Oh, jij bent zo iemand die alleen maar in voetbal geïnteresseerd is... 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Goed gedaan van Oranje onder 17 trouwens! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat Mark van Bommel betreft, hij heeft wel één of twee wedstrijden in de basis gespeeld bij Barcelona maar we zijn toch niet meteen het tegendoelpunt van Barca in de Champions League vergeten die nooit was gevallen als Bommeltje niet WEER een tegenstander uit de rug had laten lopen. Ik denk dat hij daarmee zijn selectie toch zelf weer heeft weggeven.
Alstjeblieft zeg. Als je die goal hebt gezien(neem aan dat je die tegen udinese bedoeld) kun je toch nieamand anders de schuld geven van die goal als beletti.(of zoiets) Mooie column overigens van Hugo borst hierover afgelopen zaterdag in het AD. Ik kan er vrede mee hebben dat hij van bommel niet selecteert maar van basten maakt zich onsterfelijk belachelijk door dergelijke drogredenen op te geven. Laat staan mensen te beledigen. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is gewoon zo dat van basten van bommel niet graag mag.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Hij hoeft maar één fout te maken en die wordt dan breed uitgemeten. Anderen maken net zo goed fouten maarja die worden niet zo uitgelicht. Erg makkelijk van Studio Voetbal gisteravond, die dat lieten zien. Van Basten zal wel lachend achter de tv hebben gezeten..
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik kan er vrede mee hebben dat hij van bommel niet selecteert maar van basten maakt zich onsterfelijk belachelijk door dergelijke drogredenen op te geven. Laat staan mensen te beledigen. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is gewoon zo dat van basten van bommel niet graag mag.
weet je wat grappig is
vBasten heeft zich gekwalificeerd voor het WK
dat betekent dat iedereen zijn mond moet houden over die vBommel verhaal
wat maakt het nou uit met wie hij speelt
Nederlands elftal heeft de beste (!) resultaten geboekt van Europa
ook al had vBasten, vdSar en Robben thuisgelaten
als hij zich dan nog had gekwalificeerd, dan was ik tevreden
maar nee, mensen moeten blijven zeiken
ik snap ook niet dat vBasten nog steeds antwoord op vragen over vBommel
Als het vGaal of Adriaanse was hadden ze al zo'n journalist de huid vol gescholden
Omdat het zo goed gaat met Nederland en er geen opstootjes zijn (zoals vroeger wel was met als aanstichters vBommel en Davids) moeten de journalisten IETS hebben om op te schrijven, dus blijven ze net zo lang doorvragen totdat vBasten (die altijd antwoord) iets zegt wat niet wordt geaccepteerd
@vBasten: scheld de volgende keer degen de huid vol, dan houden ze wel hun klep
FORZA HOLLAND!
----------------
ander punt:
wie voorziet de komende tijd WEER een val van feyenoord in de competitie (zoals ze dat altijd doen na een wedstrijdje of 6-7)
en wie voorspelt dat vGaal net als Adriaanse net zo zelfdestructief te werk zal gaan, waardoor AZ aan het eind weer in elkaar stort
FORZA AJAX!
zo dat moest eruit
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
weet je wat grappig is
vBasten heeft zich gekwalificeerd voor het WK
dat betekent dat iedereen zijn mond moet houden over die vBommel verhaal
wat maakt het nou uit met wie hij speelt
Nederlands elftal heeft de beste (!) resultaten geboekt van Europa
ook al had vBasten, vdSar en Robben thuisgelaten
als hij zich dan nog had gekwalificeerd, dan was ik tevreden
Wat betreft Van Bommel: Het is prima als hij niet in de speelstijl van Van Basten kan renderen. Dat is jammer, maar om dan veel mindere middenvelders wel te selecteren of op te stellen is gewoon dom.
Stel dat het middenveld een keertje echt onder druk komt te staan en oplossingen moet zoeken (tegen een fatsoenlijke tegenstander bvb), dan zul je wel merken of je liever Van Bommel hebt of Boateng, Kromkamp, Landzaat e.d. of een Van Bommel als je iets moet forceren of oplossingen moet zoeken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
in Nederland moet eens het besef komen dat je niet mooi hoeft te voetballen
Wanneer Nederland 1e staat in de poule en geen 1 ander land betere resultaten heeft, dan moet je vBasten op je knieen bedanken dat hij dit doet
In ieder ander land doen ze een moord voor zulke resultaten, maar in Nederland eist men ook nog eens goed spel en een hoge uitslag
als Nederland onder druk komt dan heb ik liever spelers die luisteren naar de coach en hun opdracht uitvoeren dan eigenwijze spelers (vBommel, Seedorf...)
want juist die spelers zorgen voor onrust
dat men vindt dat vBommel beter is dan de huidige spelers kan misschien klopppen, maar dat betekent niet meteen garantie voor rendement (zie het Makaay debacle)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.