• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.901 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.864 acteurs
  • 200.312 gebruikers
  • 9.456.227 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Tipje voor de rondemasterdeelnemers : het is morgen 14 Juli dus Franse renners in de aanval

T.O.

• 2466 berichten
  • 2851 stemmen

Mooi, ik sta op een podiumplaats

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Trouwens wel zeer fijn dat de 2 mooiste etappes van de Tour in het weekend worden verreden. Daar ben ik de organisatie zeer dankbaar voor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Voigt kwam vandaag pas na de tijdslimiet binnen dus we zijn weer één van de kleurgevers van het peleton kwijtgeraakt.

starbright boy (moderator films)

• 22598 berichten
  • 5244 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tipje voor de rondemasterdeelnemers : het is morgen 14 Juli dus Franse renners in de aanval

Sssstt, zomaar mijn geheime wapen voor morgen verklapt.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb wel flink op m'n broek gehad met de rondemaster vandaag. Heb je nota bene 8 van de 9 in de voorste groep en gaan ze allemaal gezellig achterin lopen keuvelen

Dat had ik nou steeds bij de massasprints

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Voigt kwam vandaag pas na de tijdslimiet binnen dus we zijn weer één van de kleurgevers van het peleton kwijtgeraakt.

Tjah de tour wacht op niemand.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Grootste stijger vandaag. .

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

teletekst: 'Lancering Discovery uitgesteld'

.. ik ben vast niet de enige die met een te snelle blik dacht dat het over de Tour ging

Mijn team voor morgen, vive la France: Moreau, Geslin, Moncoutié, Rous, Voeckler, Halgand, Chavanel, Casar, Fedrigo (en bij Wielerpools heb ik nog Pineau). Kortom: het zal wel Dumoulin worden. Of een Duitser.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Ik heb niet veel verstand van wielrennen, kijk het nu pas sinds de tour de france een beetje, vond het gewoon erg jammer dat Rasmussen niet de afdaling op full speed ging toen hij wegliep van amstrong voor de bergtop ivm de bolletjestrui.

Maar het zou wel een onmogelijke zaak zijn geweest, maar toch, vind wel dat die moet aanvallen want als iemand het Amstrong nog een beetje moeilijk kan maken is het hij wel!

starbright boy (moderator films)

• 22598 berichten
  • 5244 stemmen

In een afdaling is nauwelijks van een groep weg te rijden. Extreem goede dalers uit het verleden uitgezonderd. Dat is volstrekt zinloos. De kracht die dat kost kun je beter op een ander moment inzetten (komend weekend in een klim bijvoorbeeld). En Rasmussen heeft één heel groot probleem: tijdrijden. Hij staat dan wel 38 seconden achter, om Armstrong in Parijs te verslaan moet hij minimaal een minuut of vier winnen.

Ik vind het vrij moeilijk voor morgen. Maar het is een aardige mix geworden waarvan ik toch verwacht dat er een of twee mee moeten zitten. Om de risico's te verkleinen heb ik een paar dure kanshebbers maar laten zitten (ik noem een Stuart O'Grady).

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Menni schreef:

teletekst: 'Lancering Discovery uitgesteld'

.. ik ben vast niet de enige die met een te snelle blik dacht dat het over de Tour ging

Haha, inderdaad.

Mijn team voor morgen, vive la France: Moreau, Geslin, Moncoutié, Rous, Voeckler, Halgand, Chavanel, Casar, Fedrigo (en bij Wielerpools heb ik nog Pineau). Kortom: het zal wel Dumoulin worden. Of een Duitser.

We zitten erg dicht bij elkaar .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Tom Boonen vertrekt straks niet meer wegens knieproblemen door zijn val gisteren. Jammer...

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Zat er wel in, erg jammer ja.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Ik heb naar de teams uit de MovieMeter-league gekeken en naast de vele Fransen valt het me op dat Merckx ook in veel teams zit. En Stinissen heeft zelfs twee rijders opgesteld die al afgestapt zijn. Hier kun je de uitvallers vinden. Wel een handig linkje dacht ik zo

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ik heb vooral voor een goedkoop team gekozen. Eigenlijk had ik Stuart O'Grady willen kiezen maar dat is een te dure gok. Net als Christophe Moreau overigens.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Vandaag;

Alejandro Valverde

Michael Boogerd

Juan Manuel Garate

Didier Rous

Patrice Halgand

Nicolas Jalabert

Chris Horner

Axel Merckx

Sandy Casar

Vive La France

T.O.

• 2466 berichten
  • 2851 stemmen

In de afdaling is een kopgroep ontstaan bestaande uit Garate, Vicioso, Giunti, Arrieta, Casar, Moncoutié, Schreck, Lombardi en Halgand.

Daar kunnen de meesten zich wel in vinden geloof ik

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Garate, Halgand, Casar

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Merckx heb je zelfs ook nog timmy. Ik heb er 3 pelizotti, casar en halgand.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Laat deze kopgroep maar voorop blijven ja, ook al ontbreekt O'Grady bij mijn beide pools nog steeds (grootste misser deze Tour). Maar als Merckx en Casar puntjes pakken, verdwijnen er bij Wielerpools tenminste weer wat vervelende nulletjes .

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Etappe winst vandaag is zeker voor een midelmatige renner.Armstrong zal de gehele koers wel rustig controleren.

Hoop dan dat Boogerd weer eens wint.

Zal wel geen Valverde Vinokourov of Basso zijn die gokt op een etappewinst.

wel jammer dat elke toprenner niet elke etappe voluit gaat voor zijn prestaties.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Elke av ond is er de avondetappe bij de NOS met Mart Smeets, en als het programma dan afgelopen is, kondigt hij dat nummer van DALIDA weer eens aan. Maar wat wordt er nou in die eerste regel van dat nummer gezongen vanuit het Frans?????

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

*gaap* wat een ontzettend saaie rit

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

helemaal mee eens.

is ook een kenmerk van een overgangsrit.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Gezellig ritje en heerlijk veel punten voor mij .

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Weer Moncoutie die wint op de quatorze julliet.

Vorig jaar ook al. op 14 juli

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Vorig jaar was het 15 juli CAPI

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Was de quatorze julliet vorig jaar op 15 juli?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Nee toen won Moncoutie op de 15e en won Virenque op quatorze julliet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.