- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ben ik wel met je eens. Ik denk ook dat Makaay ze dan bij bosjes zou maken, maar ik zou het erg jammer vinden als Nederland alleen maar op de counter zou spelen.
Daarover gesproken, in Marco's contract stond dat hij aanvallend zou spelen en zo, maar hier zie ik nog niks van.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
als Nederland ook op de counter zal gaan spelen (wat ook natuurlijk veel mooier is)
saai kutvoetbal is dat. Blij dat Nederland gewoon op de aanval speelt en niet met 11 man voor de goal gaat liggen en een keer een sprintje naar voren trekt.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
voorspelling voor vanavond: 4-1 voor Nederland 
0-2 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Heerlijk, er gaat niets boven het lekkere gluiperige voetbal van de Italianen en Bayern Munchen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Dat komt omdat Makaay niet zo goed uit de voeten kan met het systeem van het Nederlands elftal
Als volgend seizoen Kluivert bij Valencia (mooie transfer trouwens) weer in normale (goede) doen is (- 10 kilo), wordt hij natuurlijk weer de eerste spits. Kluivert is gewoon de beste spits voor in een 4-3-3 systeem, daar kan zelfs geen Van Nistelrooy en al helemaal een Makaay in normale doen wat aan veranderen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Wat lult hij nou
.
Dat Ruud en Roy altijd minder goed in een 4-3-3 systeem zullen passen en renderen, dan een Patrick Kluivert in normale doen. En met een transfer naar Valencia lijkt Kluivert tenminste al weer een stap in de goede richting te hebben gezet, op weg naar zijn oude vorm. (Valencia en Spanje passen veel beter bij Kluivert dan een provincie clubje in Engeland)
Niet zo moeilijk toch?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Kluivert word niet geselecteerd om zijn persoon.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Kluivert word niet geselecteerd om zijn persoon.
Nee dat is Seedorf, Kluivert wordt niet geselecteerd omdat hij de laatste jaren tegen was gevallen en omdat van Basten jongere spelers de kans wil geven.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ow ok, zat ik ernaast. Maar Kluivert vind tog echt niet de meest symphatieke voetballer.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Dat ik op dit moment online ben zegt heel wat over de amusementswaarde van Nederland - Roemenie 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ben ik even blij dat ik me had voorgenomen vandaag mijn tijd niet verdoen aan van Basten & co.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Het is eigenlijk elke wedstrijd hetzelfde, maar elke keer begin ik weer met goede hoop te kijken. Zonder resultaat. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Het is nog altijd wachten op het voetbal dat hij ons beloofd had.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Stelletje azijnpissers.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik vond het van tevoren al onzin om in iemands contract te zetten dat je bepaald voetbal moet laten zien. Je kon verwachten dat dit niks werd.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Niet dat ik op aanvallend voetbal zit te wachten, maar als je het zonodig moet beloven moet je het ook waarmaken.
de koekenbakker.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Kwalificatievoetbal is altijd al minder aantrekkelijk geweest dan toernooivoetbal en dat zal wel altijd zo blijven.
Ik ben blij dat Oranje meer op resultaat kan spelen. Dat is wel eens anders geweest. In het verleden heeft Nederland vaak wedstrijden prachtig gevoetbald en toch verloren.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Met dit voetbal zullen ze nie ver komen op het wk.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
En toch kan ik maar een stuk of 2,3 landen noemen die ik echt sterker acht dan Nederland.
(Brazilie, Argentinie, Portugal)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Italie. Trouwens Turkije kan ook aardig voetballen.
Over Turkije gesproken, waarom moest Yilldrim zonodig voor Nederland spelen volgens van Basten, hij selecteerd hem nooit
.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Turkije heeft anders wel 2 eindrondes op rij gemist en nu waarschijnlijk weer.
Dat van Yildirim snap ik ook niet. Gaat die @#$% van een Van Basten naar Heerenveen voor een heel gesprek om hem over te halen en vervolgens selecteert hij hem nooit. Zonde van die carriere van Yildirim.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
2 eindrondes ?? Ze waren 3de op het wk van 2002.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
srry ik bedoel natuurlijk afgelopen EK
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
ok, trouwens ik schat Tjechie ook hoger in dan Nederland.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik snap niet waar jullie moeilijk over doen. Iedereen wil Oranje zien winnen en dat is nou precies wat Oranje doet. We spelen nu wel tot twee keer toe de nummer 32 van de wereld van de mat. Kun je nagaan wat we op een eindronde kunnen presteren als onze selectie helemaal fit is en kan spelen (Davids, Kromkamp, Cocu, Mathijsen noem het maar op).
Er straalt tenminste weer eens wat van het Nederlands Elftal af en dat was voor San Marco wel eens wat anders.
Ik sluit me dus aan bij de opmerking van kapp :
Azijnpissers ! 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Van mij hoeft Nederland niet te winnen met dat scheitvoetbal.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
We spelen nu wel tot twee keer toe de nummer 32 van de wereld van de mat.
grapjas 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
grapjas 
Nee je hebt helemaal gelijk. We komen goed weg met die 2-0 winst want eigenlijk was Roemenië stukken beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.