- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Van mij hoeft Nederland niet te winnen met dat scheitvoetbal.
Nepsupporter! Nederland voetbalt degelijk en pakt de punten, dus wat zeuren jullie toch?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Je blijft in ieder geval in je rol als grapjas 
Nee, even serieus. Ik zeg niet dat Roemenie beter is, integendeel. Maar dat Nederland ze van de mat speelt is wel erg overdreven. En dat je dan zegt dat dat een hele prestatie is... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Vond ik trouwens dat zwaarbevochten gelijkspel tegen de duurbetaalde profs uit Macedonie wel heel knap. En wat te denken van die geweldige parij waarin ze Armenie van de mat speelden met maar liefst 2-0! 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Altijd en altijd maar van die zuinige overwinningen, en maar ouwehoeren over het Italiaanse voetbal. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nepsupporter! Nederland voetbalt degelijk en pakt de punten, dus wat zeuren jullie toch?
Dit ben ik wel met Ramon K eens. Als Nederland wereldkampioen wordt mag dat van mij met het slechtste voetbal dat er is.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Altijd en altijd maar van die zuinige overwinningen, en maar ouwehoeren over het Italiaanse voetbal. 
De Italianen spelen een heel ander spelletje dan de Nederlanders. Dat zie je toch wel hoop ik...?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Goodfella_90 wat wil je nu eigenlijk. Als je wereldkampioen wil worden moet je eerst door de kwalificatie komen ! Dus als we deze serie doorkomen en naar het WK gaan en daar ook nog eens winnen met exact hetzelfde soort voetbal mag het dus wel 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Wat maakt het uit, waren de Grieken er minder blij om?
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
ik wil even zeggen dat ik het compleet met goodfella_90 eens ben
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
ik wil even zeggen dat ik het compleet met goodfella_90 eens ben
aldert007 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Goodfella_90 wat wil je nu eigenlijk. Als je wereldkampioen wil worden moet je eerst door de kwalificatie komen ! Dus als we deze serie doorkomen en naar het WK gaan en daar ook nog eens winnen met exact hetzelfde soort voetbal mag het dus wel 
Het enige wat ik heb gezegt was ''ik zou het jammer vinden als Nederland alleen maar op de counter zou spelen''. Maar als Nederland hiermee wereldkampioen wordt maakt me dat niets uit. Ik heb mijn tv tijdens de wedstrijd ook niet uitgezet omdat ik dit voetbal maar niks vind ofzo, maar omdat het me gewoon veel te saai werd.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Ik heb juist meer vertrouwen in het Nederlands elftal nu dat ze wat zakelijker spelen. Met mooi voetbal hebben we in de afgelopen 100 jaar 1 EK-titel gewonnen. Ik heb de Duitsers nooit horen klagen over het slechte voetbal na al de gewonnen WK's en EK's.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Omdat van Basten elke keer experimenteerd met nieuwe spelers moet je niet verwachten dat ze ook allemaal op elkaar zijn ingespeeld als een hecht elftal. Dit zijn de kwalificaties, dit is even snel winnen en punten pakken ongeacht het spel.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik vind dat wij als Nederlanders ons moesten schamen, niet alleen om het slechte spel, maar ook omdat onder het volkslied van de tegenstander weer gefloten werd
.
Ik vind dat je best wel respect mag hebben voor je tegenstander. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Van Basten verwijt steeds wel het zogenaamde 'filmsterrengedrag' van bepaalde (ex-)internationals, maar met het naar huis sturen van Van Bommel maakt hij zich nou wel een beetje belachelijk. Die domme machtspelletjes moeten maar gauw eens ophouden (met Seedorf en nu ook weer met Van Bommel). De man heeft zelf ook duidelijk een probleem.
Er is ook nog leuk nieuws: Van de Sar gaat naar Man Utd.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Eindelijk een club die bij een keeper van zijn Formaat hoort.
Van Der Sar 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Van Basten verwijt steeds wel het zogenaamde 'filmsterrengedrag' van bepaalde (ex-)internationals, maar met het naar huis sturen van Van Bommel maakt hij zich nou wel een beetje belachelijk.
Nou nou. Van Basten geeft maandag uitleg over het thuislaten van Van Bommel. Misschien zijn er prive-omstandigheden, weet jij veel.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Neej joh is gwoon weer een typische van Basten actie.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zoals een voorzet van rond de cornervlag die het doel in draait?? 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Nou nou. Van Basten geeft maandag uitleg over het thuislaten van Van Bommel. Misschien zijn er prive-omstandigheden, weet jij veel.
Hij heeft wel naar buiten gebracht dat hij niet tevreden was over het spel van Van Bommel. Waarom zou hij dat doen als prive-omstandigheden meespeelden bij het vertrek van Van Bommel?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
En nu er 'een rechtshalf' is afgevallen zou Van Basten Seedorf ook weer moeten oproepen, afgaande op Van Basten's woorden eerder ten aanzien van het niet oproepen van Seedorf. Clarence was immers de 3e in de pikorde waardoor hij niet werd opgeroepen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Eerlijk is Eerlijk Seedorf verdient een kans. Is gewoon een uitstekende speler zolang je hem geen penalty laat nemen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Voorlopig is er nog geen enkele andere bondscoach geweest die z'n eerste 10 wedstrijden ongeslagen was, dus wat zeuren jullie nou? Landzaat, Nigel de Jong en Cocu zijn alledrie beter dan Van Dommel, dus dat hij weg moet lijkt me logisch.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Leuk en aardig allemaal ik vind het nog steeds koekebakker.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Isidro Nozal mocht vandaag niet deelnemen aan de proloog van de Franse rittenkoers Dauphine Libere. De renner kreeg een startverbod wegens een te hoge hematocrietwaarde.
Isidro Nozal (Liberty Seguros) werd twee jaar geleden verrassend tweede in de Ronde van Spanje. Hij had zich dit seizoen volledig toegelegd op de Tour de France. Deelnemen aan die ronde zal de Spanjaard waarschijnlijk niet kunnen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Landzaat, Nigel de Jong en Cocu zijn alledrie beter dan Van Dommel, dus dat hij weg moet lijkt me logisch.
Als zo zou zijn dan is er nog altijd een bank, of vind jij een Lindeberg ook beter?
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Hij heeft wel naar buiten gebracht dat hij niet tevreden was over het spel van Van Bommel. Waarom zou hij dat doen als prive-omstandigheden meespeelden bij het vertrek van Van Bommel?
Maar als van Basten niet tevreden is over het spel van van Bommel, dan is het wel erg rigoureus om hem dan maar weg te sturen? Maar we zullen het morgen wel horen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik snap het ook heel even niet. Hij stuurt nu Ooijer en Bouma naar huis en laat Ronnie Vlaar bij het grote Oranje zitten. Leuk voor die jongen maar kan hij niet beter een bezoekje aan de trainingen van Jong Oranje gaan brengen. Dat EK begint aanstaande vrijdag al. Ik vind dat San Marco figuren als Vlaar, Babel en Maduro naar Foppe de Haan moet sturen (ze staan toch niet in de basis in het grote Oranje).
Ik ben wel benieuwd wat de uitleg omtrend Mark van Bommel gaat opleveren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.