- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
ben blij dat Alonso weer uitloopt op de rest 
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Ik heb ook genoten van de F1 race van Europa...
Werkelijk schitterend om te zien hoe in de laatste ronde de voorwielophanging van de McLaren breekt...
HELEMAAL GEWELDIG!!!
Persoonlijk heb ik helemaal niets met die Raikkonen en heb schaterlachend op de bank gezeten.
Helaas doet Ferrari dit jaar niet mee om de prijzen maar in Alonso zie ik een goede opvolger voor Schumacher die dit jaar zijn wereldtitel duidelijk gaat verliezen !
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
En met twee vingers in de neus wint PSV de Amstel Cup
. Wat een mooi team is het toch.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Egt iedereen lijkt dit weekend onverdiend te winnen. 
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Kan iemand mij uitleggen waarom Schumacher zo slecht rijdt dit jaar?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Als iemand het verdiende om te winnen was het PSV wel. Willem II deed de eerste helft leuk mee en had zelfs een penalty moeten krijgen maar in de tweede helft was het niveauverschil toch wel erg groot. En dat terwijl PSV niet eens het topniveau haalde dat ze kunnen spelen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Willem II had helemaal geen penalty moeten hebben. Er werd gefloten voor buitenspel vóór het voorval met Gomes. Geen penalty dus. Wel jammer dat Willem II die beslissing niet meer bovengekomen is (Reuser voorop). Ach wie had er nu echt geld op Willem II gezet ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Dat heb ik niet meegekregen. Inderdaad geen penalty dan.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Kan iemand mij uitleggen waarom Schumacher zo slecht rijdt dit jaar?
Andere (mindere) wagen (in vergelijking met vorig jaar)en niet goed afgesteld op Schumacher. Barichello laat zien misschien wel een betere rijder te zijn...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nou mensen vertel eens; Wie is je favoriete sporter(s)
die van mij zijn
Andriy Shevchenko
Tom Boonen
Roy Makaay
Francisco 'Paco' Mancebo
Danilo di Luca
Ivan Basso
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raul Gonzalez Blanco
Fernando Torres
Chong-Gug Song
Joaquin Sanchez
Vicente Rodriguez
Carles Puyol
LeBron James
Maria Sharapova
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Chong-Gug Song
Wat moet je daar nou mee... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prachtspeler en een geweldig mens. Helaas is hij na 1 seizoen compleet teruggevallen bij Feyenoord, door gebrek aan steun, Bosvelt vertrok, zijn steunpilaar. Met Koreanen moet je geduld hebben, hebben we wel gezien bij Park.
Hoe slecht hij ook speelde, hij blijft 1 van mijn persoonlijke favorieten en ik weet dat hij veel beter kon.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Okay, maar waarom vind jij hem een geweldig mens? Ik heb hem amper aan voor de camera gezien, en dat kwam ook omdat hij geen Nederlands sprak en ook weinig moeite deed dat te leren
Mijn Feyenoordfavorieten zijn Joszef Kiprich, de tovenaar va Tatabanya, de voetballer met de minste sterallures, de anti-held, en ook Julio Ricardo Cruz, de geniale ´gek´, maar ook de sympathieke vedette
Verder veel spelers van de 93/periode: De Wolf, Fraser, Van Gobbel, Blinker, Taument etcetera...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij sprak geen Nederlands inderdaad maar dat hij het niet wilde of te weinig moeite deed is onzin. Als Aziaat is het niet makkelijk om over te schakelen naar de westerse taal en vooral niet van Nederland.
Waren inderdaad mooie tijden met de Wolf & Co.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Okay, blijft de vraag waarom jij hem een geweldig mens vindt, of is dat de indruk die je van hem hebt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voornamelijk door zijn spiritualiteit, die kennis heb ik opgedaan tijdens het WK 2002 en natuurlijk late rwat videobeelden van koreaanse Feyenoord fansites.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Federer heeft vandaag weer op z'n gemak gewonnen, zo onderhand wel de Pelé van het tennis.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Als hij deze wint heeft hij elke Grand Slam al es gewonnen 
Als hij zo doorgaat wordt hij later teruggezien als de beste tenniser ooit! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Nou hij zal nog wel heel wat grand slams moeten winnen, voordat hij de meeste heeft denk ik.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Yep, maar niet meer voor het geld. Die vent is volledig binnen omdat hij goed tegen een bal kan slaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
Nadal is ook in bloedvorm. Denk dat die hem eerder wint dan federer.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik geef hem ook meer kans, maar ik hoop dat Federer hem pakt.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nee, zijn kop staat me niet aan. (sorry)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik ook zo vaak. Zoals nu bij Henin-Hardenne, beetje Sharapova uitschakelen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.