• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.110 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kittyklitty schreef:

Ik heb het niet over de situatie in Engeland nu... maar in het algemeen...

gewoon 1 plaats reserveren voor de titelverdediger en ergens 1 voorronde plaats of creeeren of bij 1 land wegnemen...

Landen stijgen en dalen vaak zat op de FIFA lijst dus dat kun je dan prima verwerken.

Dan ben ik het zekerm et je eens, de clubs moeten er van tevoren van op de hoogte zijn als de champions league kampioen uit hun land komt er een plaats vervalt.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Morgen in de Giro de Colle della Finestre, en zo ziet die eruit;

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\Mijn Afbeeldingen\Wielrennen\finestre1.jpg[/img]

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\Mijn Afbeeldingen\Wielrennen\finestre2.jpg[/img]

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Erwin Koeman trots met 'megaclub' Feyenoord

Feyenoord heeft een nieuwe coach: Erwin Koeman. De oudste van de gebroeders Koeman werd losgeweekt bij RKC Waalwijk, waar hij een doorlopend contract had, en tekende voor twee jaar bij de Rotterdammers.

'Ik ben enorm trots dat een club als Feyenoord bij mij terecht is gekomen', vertelde Koeman op de website van Feyenoord. 'Het is een fantastische uitdaging om in Rotterdam aan de slag te gaan. Het feit dat de directie van zo'n megaclub vertrouwen in mij heeft, doet me ontzettend goed.'

Feyenoord liet weten dat Erwin Koeman altijd de nummer één op het verlanglijstje is geweest. Zaterdag om 15.00 uur presenteert de club de opvolger van de maandag opgestapte Ruud Gullit.

Erwin Koeman presteerde met RKC in zijn eerste jaar op eigen benen naar behoren. Met bescheiden middelen eindigde hij met zijn ploeg op de negende plaats, nog net in het linkerrijtje.

Voor RKC was hij assistent-trainer bij PSV onder Guus Hiddink. In Eindhoven leek hij een prominente rol te kunnen gaan vervullen als veldtrainer naast manager Hiddink. Toch koos Erwin Koeman ervoor om het direct voor het zeggen te hebben bij RKC.

Bron: VI

-------------------------------------------------

Naar mijn mening een uitstekende keuze, de nuchtere houding van Erwin Koeman past goed bij een club als Feyenoord. Lijk me verder ook niet zo'n paniekzaaier, zoals Gullit soms kon zijn.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Ik weet niet of het wat wordt, maar hij is in bijna alle opzichten een tegenpool van Gullit, dus zou het haast wel moeten slagen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vind dit echt een grap: Erwin Koeman is een PSV'er en heeft met RKC niets noemenswaardigs gepresteerd

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Alsof het nog niet erg genoeg is dat ze alleen maar middelmatige spelers halen moeten ze nu ook al middelmatige trainer/coaches gaan halen. Het blijft lachen zo met Feyenoord. Ik ga me wel ziek lachen als de opvolger van RKC Waalwijk nu een topcoach wordt.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Gullit had wel de naam, maar bakte er ook niks van waarom zou Koeman niet kunnen slagen? En "Megaclub" dan toch alleen de aanhang.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

belangrijker trainersnieuws: Huub Stevens trainer/coach van Roda JC ! asistenten zijn Raymond Atteveld en Ruud Hesp

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

RKC wil Adri Koster als opvolger van Koeman. Dat was nog een betere optie voor Feyenoord geweest. Goede prestaties bij Excelsior en VVV, en daarnaast bekend bij Feyenoord (via Excelsior)

Ook een erg sympathieke vent. Is Koeman ook, maar die komt bij mij een beetje over als een slapjanus

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

roda schreef:

belangrijker trainersnieuws: Huub Stevens trainer/coach van Roda JC ! asistenten zijn Raymond Atteveld en Ruud Hesp

Dat is nog eens ervaring, wat je binnenhaald! En mensen met een groot verleden bij de club.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Paolo Savoldelli wint dit jaar vrijwel zeker zijn tweede Ronde van Italië. De Italiaanse wielrenner van Discovery Channel verloor zaterdag in de voorlaatste etappe weliswaar tijd op zijn concurrenten, maar hij behield voldoende voorsprong om zondag in het roze te eindigen.

Jose Rujano won zaterdag de negentiende etappe, een zware bergrit. De Venezolaan arriveerde solo aan de finish in Sestrière. De Italiaan Simoni werd tweede, zijn landgenoot Di Luca derde. Savoldelli won de Giro eerder in 2002.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

49 kilo weegt Rujano, echt ongelooflijk hoe licht die klimmers zijn. Zeer mooie etappe gisteren trouwens, in jaren niet gezien in de Tour.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ben benieuwd hoeveel Ardilla heeft gekregen....

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Maar wie had verwacht dat Di Luca zo hoog in het klassement zou staan? Ik in ieder geval niet. Klassiekers oke, maar een grote ronde?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

tjah di Luca is de man heh . Maarjah intussen zitten we wel met een winaar die het niet verdient heeft om te winnen.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Pitbull schreef:

Zeer mooie etappe gisteren trouwens, in jaren niet gezien in de Tour.

Dan zou ik dit jaar maar es de TV aanzetten als de Tour weer bezig is, heb je afgelopen jaren schijnbaar niet gedaan

Zeggen dat de Tour geen mooie etappes heeft gehad de afgelopen jaren is de grootste onzin. Of je moet zo'n Armstrong hater zijn als zoveel mensen...maar dan nog.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Er zijn inderdaad zat mooie etappes geweest in de Tour. Neem nou bijvoorbeeld de overwinning van Boogerd in de Koninginnerit naar La Plagne. Schitterend! Ik ben zelden zo emotioneel geweest. Wat een etappe was dat zeg.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bergen als de Stelvio en de Finestre kom je niet tegen in de tour.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Ik ga niet zeggen dat de Tour mooier of beter is dan de Giro en ik denk ook niet dat je de vergelijking kan maken. Zeggen dat er bepaalde bergen niet in een ronde zitten is ook onzin. De Tour heeft een aantal fantastische klimmen erin zitten die de Giro niet heeft en andersom.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Tour wordt volgend jaar weer mooi als Armstrong niet mee doet

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

RWL schreef:

Dan zou ik dit jaar maar es de TV aanzetten als de Tour weer bezig is, heb je afgelopen jaren schijnbaar niet gedaan

En bedankt maar weer voor je fijne reactie. Maar om op niveau te blijven: als jij als neutrale kijker zo'n etappe als gisteren de afgelopen jaren in de Tour hebt gezien hoor ik het graag.

Tuurlijk was de winst van Boogerd mooi, maar gisteren was het geweldig één tegen één (oké die Lotto's hadden er niet bij moeten zijn) en zo'n strijd heb ik toch echt niet gezien als ik heel toevallig langs de TdF zapte

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

De strijd tussen der Jan en Armstrong op Luz Ardiden in 2003 was ook schitterend. Maarjah ook toen had Armstrong natuurijk weer geluk dat ze op hem gingen wachten.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Pitbull schreef:

als jij als neutrale kijker zo'n etappe als gisteren de afgelopen jaren in de Tour hebt gezien hoor ik het graag.

Helaas, ben de afgelopen jaren geen neutrale kijker geweest. Ben zwaar Lance fan (en team uiteraard, dus zou het niet erg vinden als Savoldelli de Giro wint). Zolang de beste maar wint

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

RWL schreef:

(quote)

Zeggen dat de Tour geen mooie etappes heeft gehad de afgelopen jaren is de grootste onzin. Of je moet zo'n Armstrong hater zijn als zoveel mensen...maar dan nog.

Het probleem met de tour is gewoon dat er weinig verassends gebeurt. De eerste week heb je alleen maar massaspurts en nooit eens een mogelijkheid zoals in deze giro om op het einde nog weg te rijden. Voor de bergen had je in de Giro al minimaal drie leuke en mooie etappes gezien. Een van de redenen dat Di Luca deze giro zo goed heeft gereden. Dan kom je in de tour in de bergen. Eigenlijk hoef je de tv pas aan te zetten voor de laatste klim want van tevoren wordt er nooit eens een keer aangevallen door de favorieten. In de Giro dit jaar was het vanaf de eerste de beste bergetappe zo dat de favorieten al aanvielen op de voorlaatste klim. Wat legandarische bergen betreft denk ik dat de tour zich wel degel kan meten met de giro de Mont Ventoux doet mij nog steeds meer dan de Stelvio. Ik denk dus dat Giro wel degelijk mooier is als de tour de laatste jaren en dat komt voornamelijk door het meer aanvallende rijden van de favorieten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alonso Het werd tijd dat ALonso krijgt waar hij recht op heeft. Alonso, Muy orgulloso. Chapeau.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

RWL schreef:

Zolang de beste maar wint

Dat is dus het probleem Savoldelli was niet de beste deze giro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alonso Het werd tijd dat ALonso krijgt waar hij recht op heeft. Alonso, Muy orgulloso. Chapeau.

Vandaag had die er duidelijk geen recht op. Wat een pech voor Raikkonen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geluk moet je afdwingen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

wat was de uitslag? ik heb formule 1 niet gevolgd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.