• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.394 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Rujar schreef:

Ajax natuurlijk. Ze moeten het systeem veranderen.

Altijd opzoek naar de juiste trainer en spelers die in het Ajax-systeem passen. Begint een beetje zielig te worden.

Sonck kan alleen in een 4-4-2 systeem spelen, dat zelfde geldt voor Machlas.

Inderdaad, ik begrijp werkelijk niets van die scouting van Ajax. Alsof ze met oogkleppen op naar spelers kijken.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Witschge aan de slag als tv-commentator

Uitgegeven op 01-10-2004 om 10:23 uur, bijgewerkt om 10:40

Richard Witschge debuteert op zaterdag 9 oktober als tv-commentator. De 35-jarige voormalig international, die vorige maand zijn profloopbaan beëindigde, doet samen met Eddy Poelman (Canal Plus) op televisiezender Nickelodeon verslag van de WK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Macedonië.

nieuws.nl

Leuk initiatief om net zoals in Engeland met twee commentatoren het wedstrijdverslag te brengen! Maar moet dat nou echt met Witsche en Poelman.... ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Leuk, nog meer overbodig geouwehoer. De dag dat je het commentaar eindelijk helemaal uit kan schakelen zal een mooie zijn...

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ach, dat commentaar gaat bij mij altijd het ene oor in en het andere weer uit. Wij maken meestal ons eigen commentaar bij de wedstrijd (niet voor uitzending geschikt trouwens) .

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik hoorde op t nieuws dat ook Advocaat voor Nickelodeon gaat werekn.

En nee, niet als Calimero...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

(afbeelding)

Briljante afbeelding! (van VI Fotosoep)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

Leuk, nog meer overbodig geouwehoer. De dag dat je het commentaar eindelijk helemaal uit kan schakelen zal een mooie zijn...

Wij hebben gisteren UEFA Cup voetbal gekeken met het geluid uit en Boards of Canada en Plaid áán. Heel leuk effect!

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Misschien kan eenieder zich opgeven bij het programma van BNN morgen om 19:25, waarin ze op zoek gaan naar een nieuwe sportverslaggever...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

image

Prachtig..

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Vrijdag 1 oktober - Overwinteren Europa nieuwe doelstelling

(Verslaggever SV, Amsterdam, 14.01u GMT+01.00, www.ajax.nl)

Vanmorgen is de voltallige directie van AFC Ajax met trainer Ronald Koeman om tafel gegaan om te gaan praten over de problematiek van de afgelopen dagen, dit meldt de officiele website van Ajax zojuist. Er is gesproken over de 'bekende doelstellingen', die volgens Koeman veel te hoog zijn en onrealistisch. Ajax streeft nu naar overwinteren in Europees verband, dat kan dus ook UEFA-CUP voetbal zijn.

Algemeen directeur Arie van Eijden: 'Het is goed dat in aanwezigheid van alle betrokkenen de horloges gelijk gezet zijn en dat binnen de organisatie geen verschil van mening bestaat over de weg die Ajax bewandelt'.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het Nederlands elftal vanavond bij Nickelodeon... Het begint zonder geluid, dan blijkt de analyse van Dick Advocaat te komen (hoe ongeloofwaardig kun je worden?) en even later hoor ik Sierd de Vos... Ik dacht dat SBS6 erg was, maar dit slaat alles. Ik weet niet wie straks het commentaar gaat geven, maar ik vrees het ergste.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik had verwacht dat ze alles in cartoonvorm zouden brengen en de commentatoren als Bassie en Adriaan zouden praten, dus het valt nog mee.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wie gaven nu commentaar tijdens de wedstrijd?

Ik vond het nl helemaal niet gek.

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Volgens mij was het die kerel van de NOS. Hadden jullie in het begin ook zo'n bagger geluid. En trouwens die Witsche zat daar ook voor aap. Maar mijn god, wat een slecht voetbal!! Sneijder, was echt heel slecht, davids deed het ook niet lekker. Volgens mij hebben Makaay en Van Hooijdonk 3 ballen in totaal gekregen. Verdedeging was waardeloos. Kuit moeten ze ook terugsturen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Kuijt was anders verreweg de beste speler, dus wegsturen lijkt me geen goed plan.

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Ik vond kuit echt niet goed spelen, hij scoorde dan misschien dan wel maar dat was meer mazzel dan echt goed voetbal

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

EmDee schreef:

Wie gaven nu commentaar tijdens de wedstrijd?

Ik vond het nl helemaal niet gek.

Ondertussen ff nagezocht:

Eddy Poelman en Richard Witschge

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Erik Dekker wint Paris-Tours!

Eindelijk weer eens een Nederlandse WB-winnaar en dan ook nog mijn persoonlijke favoriet, mijn dag is helemaal goed.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jammer, niet gezien maar idd geweldig nieuws!

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Dekker was vandaag een klasse apart. De manier waarop hij won was gewoon magistraal. Chapeau!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Prachtige overwinning!

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Van Basten tovert Lucius uit de hoge hoed

Marco van Basten heeft Theo Lucius verzocht zich voor het eerst in zijn carrière bij de selectie van het Nederlands elftal te voegen. De 27-jarige PSV'er wordt opgeroepen als vervanger van Khalid Boulahrouz, die geschorst is tegen Finland omdat hij tegen Macedonië zijn tweede gele kaart kreeg.

Van Basten liet na de 2-2 in Skopje al weten een extra verdediger dan wel speler met defensieve kwaliteiten op te roepen. Eigenlijk zijn Wilfred Bouma, Nigel de Jong en John Heitinga de enige echte verdedigers in zijn selectie. Phillip Cocu en Giovanni van Bronckhorst kunnen ook in de laatste linie uit de voeten, maar hebben meer drang naar voren.

Dat Van Basten bij Lucius is terechtgekomen, is een verrassing. Tot een echte basisspeler groeide hij in Eindhoven nooit uit. Lucius speelt bij PSV regelmatig als rechtsback, de plek waar Boulahrouz tegen Macedonië startte. Bovendien is de Brabander een manus van alles voor alle posities behalve die voorin.

vi.nl

Belachelijk in mijn ogen een eeuwige bankzitter bij P$V te selecteren, Van Basten slaat nu door, heeft hij ooit van de naam Melchiot gehoord??

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind ook veel keuzes van hem onbegrijpelijk. De afwezigheid van Melchiot snap ik ook nog steeds niet maar waar ik mij druk om, Ik support Spanje

stinissen (crew films & series)

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

Melchiot is geblesseerd...Van Basten was daar allang geweest....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lucius blijft een dubieuze keuze.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Lucius is onbegrijpelijk. Hij had bijvoorbeeld Kromkamp weer op kunnen roepen. Of zijn ploegmaatje Mathijsen. Zelfs bij een uitnodiging van Schut of Cornelisse had ik minder verbaasd opgekeken dan bij die van Lucius. Van Basten blijft mij verbazen en dat is helaas niet altijd in positieve zin

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Lucius is anders een perfecte 12e man.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een goede supporter ja

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Lucius speelde in de laatste wedstrijden van PSV toch best aardig? Ik zou zelf d evoorkeur hebben gegeven aan Hofland, maar die is ook geblesseerd toch? En wordt het niet eens tijd dat Oude Kamphuis wordt binnen gehaald door Ajax?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Een homie in het Nederlands elftal . Wel geinig maar ik twijfel ook of hij daar wel op zijn plaats is, alhoewel ik na zaterdag mezelf nog wel goed genoeg acht om te mogen spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.