• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.679 acteurs
  • 200.387 gebruikers
  • 9.461.587 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

I'm off. Ik spreek jullie weer na de wedstrijd.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

lol de eerste , derde en vierde zijn geniaal _o_

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik ga ook naar de voetbalkantine om het voetbal te kijken. Lekker gesubsidieerd goedkoop bier drinken :evil .

Laten we hopen dat we vanavond nog lang feest kunnen vieren en goed dronken worden met elkaar!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Ik hoop het ook, ik heb nu wel het Nederlands elftal wel genoeg halve finales zien verliezen.

Dus Hup Holland Hup

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Afgelauben !

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Overklast op elk front imo. Aanval van Portugal was vele malen creatiever (en effectiever ook nog eens), verdedigen nagenoeg perfect (vooral van die Miguel die Robben in zijn achterzak had) en ook in het acteren, zeuren en vallen waren ze beter (maar niet veel beter trouwens). Trouwens nog nooit iemand op een EK zoveel afzwaaiers zien produceren dan Seedorf, maar de man doet vast zijn werk...

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Wel verdiend overigens...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Inderdaad nederland is overklast door portugal. Portugal speelde technisch weer erg goed en maakte 2 verbluffend mooie goals. Figo bewijst zich zelf weer en staat sterk in zijn schoenen met enkele mooie acties. Ronaldo is natuurlijk een erg getalenteerde voetballer die mooi scoorde. Ook Deco speelde erg goed , hij zette de lijnen voor de aanvallen van Portugal. Er was veel wanorde in het Nederlandse team , door een domme owngoal waren er nog aanvallen van het Nederlandse team maar het mocht niet baten. Portugal wint dit ek volgens mij , zoals ze vandaag speelden zijn ze moeilijk te overklassen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Laten we eerlijk zijn. Ze hebben, ondanks veel inzet, geen enkele wedstrijd lekker gevoetbalt. Nieuwe coach die daar een eenheid van bakt, qua veldspel enzo. Een wonder trouwens dat ze zover zijn gekomen, kunnen nog 3e worden.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Tja, wat valt er te zeggen, Nederland is van de mat gespeeld.

Dit had ik totaal niet verwacht, erg jammer...

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Deccu = Deco

Dit nederlands elftal was idd nix vergeleken met de portugezen, niet zozeer in kwaliteit, maar vooral in mentaliteit. Bijna elk duel werd door de Portugezen gewonnen die er echt vol voor gingen, en van Nederland zagen we weer het ouderwetse trieste doelloos rondspelen van de bal.

Hoog tijd dat er een paar koppen gaan rollen...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

Ze hebben, ondanks veel inzet, geen enkele wedstrijd lekker gevoetbalt.

Je hebt eigenlijk gewoon gelijk.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

idd , gewijzigd

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Jammer.

Ik heb er wel meer vrede mee dan bijvoorbeeld tegen Italië in 2000 want toen waren wij gewoon beter. Maar vandaag waren de Portugese toch wel als ik eerlijk ben wat beter dan ons.

Maar toch jammer want toen de 2-1 viel dacht ik even dan de 2-2 er aan zat te komen, helemaal toen van hooidonk een vrijtrap kreeg.

Toch wel een ding dat ik erg jammer vond, en daarvoor hoop ik dat Tjechie Portugal in maakt met 5-0, dat vervelende tijdreken ik snap best dat je een beetje tijdrekt maar je kunt het overdrijven.

En de scheids vond ik erg raar fluiten in de 2e helft ( op ze kop gekregen van een Portugees )

Maar om nou te zeggen dat we hierom hebben verloren, wat je misschien wel kon zeggen bij Tsjechië – Nederland, gaat wat ver.

Jammer dus

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Portugal heeft terecht gewonnen en Nederland is verder gekomen dan verdiend.

Ricardo is een geweldige B-acteur overigens... 0,5*

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

ja die schop van Van Istelrooi ... daar is hij makkelijk en goed vanaf gekomen ...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ricardo is een bitch, heb een hekel aan dit soort gasten.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Vond ons tegen Tsjechië en Letland best aardig spelen, en Portugal heeft tot deze wedstrijd ook nog geen wedstrijd echt goed gevoetbald, nou oké tegen Engeland speelde ze ook wel aardig.

Het was misschien onterecht geweest als we vandaag de gelijk maker hadden gemaakt maar het was zeker terecht dat we van Zweden wonnen en in plaats van Duitland door zijn gegaan.

Nu het WK maar winnen.

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

Portugal was de betere ploeg

Nederland speelde ondermaats op momenten.

Individueel was robben de minste speler van nederland.

Wissels zoals makaay, vandervaart kwamen weinig in het stuk voor ...

Hadden ze dezelfde soort stijl voetbal gespeelt gelijk tegen tsjechië...

Dan zaten ze nu simpel weg in die ek finale...

Maar ja ..

Zeg allen bedankt aan advocaatje

Dankzij hem speelden ze tegen portugal en niet tege griekenland

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Die schop vond ik toch nog goed raak overigens , was duidelijk bij neerkomen zijn voet naar achterbeen van Ricardo geworpen. Mischien wat overacting van Ricardo ...

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

FisherKing schreef:

.... Een wonder trouwens dat ze zover zijn gekomen, kunnen nog 3e worden.

Ze voetballen niet meer om de derde en vierde plaats, ze zitten morgen gewoon gezellig in het vliegtuig.

Het was gewoon een verdiende overwinning voor Portugal. Een aantal spelers hadden een voorbeeld aan Figo kunnen nemen, had tot deze wedstrijd ook nog geen deuk in een bakje boter geschopt, maar tikje ze nu helemaal dol.

En wat een amateuristische verdediging zeg, hebben ze niet geleerd om een man te dekken bij dode spelmomenten. Dat eerste doelpunt had ik nog wel kunnen scoren, zo vrij stond Ronaldo.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Vreemd dat hij met Bouma in het centrum begon, terwijl hij tegen Zweden dat tijdens de wedstrijd corrigeerde door Heitinga op zijn plek te zetten en Bouma op de plek van Van Bronkhorst.

Dan denk je...aangezien dat beter liep, hou je Van Bronkhorst er dus uit de volgende wedstrijd.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

eerdekes schreef:

Wissels zoals makaay [...] kwamen weinig in het stuk voor ...

Omdat alles via Robben en/of door het midden ging ja. De momenten waarin Makaay er was was hij balvast, agressief en slim. Ik had hem graag een hele wedstrijd zien spelen een keer.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Jammer, jammer, jammer....

Het lijkt me duidelijk dat Portugal gewoon verdiend gewonnen heeft en dat Nederland meer dan volledig verdient niét door is na de finale. Maar toch zijn er dingen die wrang zijn;

Aan Dick heeft het dit maal echt niet gelegen want de spelers op het veld zijn in klasse volledig óverklast door Portugal en mag zichzelf alleen maar aan de individuele klasse van een paar spelers iets verwijten. Aan inzet geen gebrek (Davids, vd Sar, vNistelrooij verdienen een lintje _o_ )

Zijn we dan niet zo goed als dat we allemaal zeggen dat we zijn?; Ja. Als je ziet hoe Nederland heeft gevoetbalt (niet alleen vanavond maar gedurende het hele toernooi met misschien als uitzondering de wedstrijd tegen Tsjechië) en hoe Portugal heeft gevoetbalt, lijkt het me duidelijk wat effectief voetbal is, en wat niet. (f*cking vallen in de laatste minuten Ricardo, EN de scheidsrechter mee grrr)

Hebben we alles eruit gehaald wat er in zat?; Nee, Seedorf speelde WEER te quasilaks en had gewisseld moeten worden, en Robben speelde ook niet goed. Toch stonden we in de halve finale en zou je toch moeten zeggen dat we het naar omstandigheden aardig gedaan hebben maar wat koop je daarvoor.

Dus wat maakt het uit. Het is voor Nederland gewoon afgelopen en het is Portugal dat doorgaat naar de finale van het Europees Kamioenschap 2004 te Portugal. Ik mag toch wel zeggen dat ik hoop dat Tsjechië ass gaat kicken in de finale en laat zien wat Nederland niet heeft kunnen laten zien. Het is over....

Moment van de avond? Ik zou de zeggen de, wat mij betreft mooiste van het toernooi tot nu, goal van Maniche. Op tv zag je goal nog geeneens rechtstreeks zo snel hing die al. Prachtige goal....

(afbeelding)

Duitsland 2006???? Here we come! Whahahahaha.............

davidov

• 3474 berichten
  • 2220 stemmen

Qua talent hadden we moeten winnen....

De scheids was weer een mafkees, en weer scoren we 2x terwijl het punt niet mag mee tellen om wat voor een dubieuze reden dan ook (tis altijd weer raak bij ons gvd)

Dick deed het prima (zoals altijd

salvatore

• 1937 berichten
  • 3276 stemmen

nou jongens hopelijk gaan er een paar mensen van oranje met pensioen en komt er met het wk een flitsend jong elftal in. Cocu, v Brockhorst, Seedorf weg en daarvoor in de plaats: nigel de jong, sneijder, de ridder (van persie) en hopen dat van der Sar nog een paar jaartjes mee gaat. Vul me aan als ik iemand over het hoofd heb gezien!

(Nieuwe bondscoach is ook relevant)

davidov

• 3474 berichten
  • 2220 stemmen

ok... 1 ding...what the f*ck

typ ik een lange post....post hij maar een kwart op het forum?!?!?!

DAMNIT

anyway korte samenvatting wat ik zei:

We hoorden te winnen, maar we hebbe terecht verloren.

Robben is een loser, altijd al gevonden, en helemaal door tsjechie en nu.

Dick rules

we speelden slecht.

Dick rules.

Scheids was een aap, maar toch hadden we niet kunnen winnen met een andere scheids.

Dick rules, altijd al gevonden en blijf er ook bij (

davidov

• 3474 berichten
  • 2220 stemmen

zucht

anyway ik ga verder...

( ben geen meeloper over dick)

ronaldo is een viespeuk, enge aandachtstrekkende homo achtige vieze gladde aap die het verschil niet ziet tussen een appel en een tomaat.

en ik hoop dat dick coach blijft....en nu heb ik genoeg gepost damnit

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

davidov schreef:

edit Flow: van alles...

Robben is geen loser, zonder hem stonden we hier niet, en Dick rules niet want ondanks hem stonden we in de halve finale. Daarnaast vind ik je betoog ietwat onduidelijk .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.