- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ik vind die Baros, bankzitter bij Liverpool, de revelatie van het toernooi...Wat een klassespeler!! Tsjechie meer dan verdient door, die macht die ze hebben: Laten Denemarken een helft lang denken dat ze een kans hebben en dan in een kwartier na rust 1, 2, 3 ....en de boel zakelijk uitspelen...
Als, let wel als, Nederland dit Tsjechie treft (Griekenland moet voor de Tsjechen geen probleem zijn), dan ben ik 1000% voor Nederland, maar als Tsjechie wint zal ik er vrede mee hebben, want ze zijn op dit moment gewoon Europa's beste!!
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Oh ja en nog een ding: Laat vd Meyde alstublieft uit de basis Dick, want de manier waarop deze man voetbalde... 
Ik
op Andy!!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Ik hoop trouwens wel dat Figo speelt bij de Portugezen, dan maken we een erg goede kans
.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Hij speelt!! (net gehoord in studio sportzomer van een dikke man in een zwembroek). Maakt onze kans een stuk groter, maar je zal net zien dat hij nu wel lekker gaat ballen...
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Laat Scolari Figo maar lekker opstellen dan kan hij zijn medespelers weer eens lekker 90min in de weg lopen.
Ik hoop trouwens dat vd Meyde nu echt buiten de basis wordt gelaten want die gast is nog net goed genoeg voor een Nederlandse subtopper, wat een draak! Cocu wat mij betreft op de positie van De Boer, want hij heeft op het middenveld nog geen een lekkere wedstrijd gespeeld!
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Op de plaats van vd Meyde zou ik eerst een uur Overmars erin zetten en dan laatste half uur Makaay daar om het af te maken!!! Cocu op plaats de Boer en Sneyder op de middenveld op plaats Cocu (of val ik nu in herhaling)..... Met deze opstelling rollen we de Portugezen!!
ps. Johan Derksen is een lobby begonnen om v. Hanegem na EK alleen als bondscoach verder te laten gaan........
Ik zou gaan voor Morten Olsen: Hij kent NL-voetbalcultuur en durft aanvallend te ballen en spreekt een aardig woordje Nederlands...
In Nederland zie ik dan ook geen realistische alternatieven onder de trainers.....
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Je citeert nu gewoon Adriaanse die dit gister allemaal op TV zei.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
In Nederland zie ik dan ook geen realistische alternatieven onder de trainers.....
What about Co Adriaanse of Foppe? Beiden zijn aanvallend ingestelde trainers en spreken een aardig woordje Nederlands....:)
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Foppe is naar mijn mening niet geschikt.
Adriaanse zeker wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Foppe is zeer geschikt. Heeft SC Heerenveen van eeuwige eerste divisie club naar 'vaste' top 5 eredivisie club gebracht. En dat met een fractie van het budget van de 3 grote clubs.
Foppe is een voorstander van aanvallend voetbal. Hij kan een positieve sfeer op de groep overbrengen en is goed in het contact met de pers.
Ook heeft hij er mede voor gezorgd dat Ruud van Nisterlrooij een topvoetballer is geworden (werd bij SC Heerenveen een echte killer).
Adriaanse is een kille berekenaar die het bovendien bij Ajax niet kon waar maken. Met Adriaanse aan het roer zie ik al weer legio relletjes voor me. Controversiele man en de man heeft totaal geen charisma.
Hij heeft natuurlijk wel een behoorlijke voetbalkennis.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Adriaanse is een kille berekenaar die het bovendien bij Ajax niet kon waar maken.
Bij Ajax heeft hij idd niet gebracht wat van hem verwacht werd, maar dat is niet geheel aan hem te wijten. Adriaanse moest het puin ruimen wat onder andere door Wouters was achtergelaten. Hij moest met name de zeer brede selectie ontdoen van de matige spelers. In zijn laatste jaar stond hij met Ajax tweede en had hij evenveel punten als zijn opvolger Koeman op datzelfde moment een jaar later. Co werd geslachtofferd om de populairdere Koeman binnen te kunnen halen.
Bovendien is Co met WillemII wel tweede geworden en heeft hij AZ na 23 jaar Europees voetbal bezorgd.
Ben ik niet met je eens.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Je citeert nu gewoon Adriaanse die dit gister allemaal op TV zei.
Had ik bronvermelding moeten gebruiken?? Bij deze, ik ben het nl. compleet met hem eens!!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Plaspauze kon Makaay rood gekost hebben
Het Duitse boulevardblad Bild komt weer met bijzonder nieuws. Roy Makaay zou voor de verlengingen in de kwartfinale tegen Zweden even zijn gaan plassen. Daarvoor had hij geel kunnen krijgen.
Een plaspauze is een overtreding van artikel 12 van het FIFA-reglement. Maar niemand had de illegale plas van Makaay opgemerkt. Was dat wel gebeurd, had dat zware gevolgen kunnen hebben.
In de 116e minuut ontving de spits een gele kaart. Een rode kaart was dus mogelijk waardoor Makaay geen penalty had mogen trappen. Bild weet het al: "De winst van Holland was onwettig."
(Bron: Sporza)
Nederland uitgeschakeld door te gaan plassen, 't zou wa geweest zijn

GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Die moffen zijn gewoon jaloers en proberen zo onrust te zaaien in het Nederlandse kamp!!!
Er is maar een plaats voor redacteurtjes van een pleeblad als Der Bild:

Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Dat zag ik trouwens gebeuren. Ik zag na het fluitsignaal Makaay van het veld de catakombe inrennen. Dat je daar geel voor kan krijgen vind ik triest.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heeft die reporter geen interessanter nieuws???
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Die reporter niet maar deze reporter wel:
Advocaat walgt van kritiek en twijfelt over toekomst
Na de wissel aller wissels op het EK liet Dick Advocaat nog weten niet te denken aan opstappen. Maar na het EK scheidt de bondscoach van Oranje er mogelijk op eigen initiatief alsnog mee uit. 'Er zijn dingen gebeurd waardoor ik niet meer echt kan genieten.'
Voor de duidelijkheid: er is geen bijna klassieke ruzie binnen de selectie, die zijn autorieit doet wankelen. Nee, de kritiek na de vervanging van Arjen Robben tegen Tsjechië maakt Advocaat moedeloos. Zo moedeloos dat hij ondanks een contract tot en met het WK in 2006 niet uitsluit na het EK af te treden, wat de uitslag dan ook zal zijn.
vi.nl

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De arbiter die Nederland - Portugal gaat fluiten is een Zweed genaamd Anders Frisk, zo heeft UEFA bekendgemaakt.
Als we eruit gaan zal hij er wel weer van langs krijgen ivm de uitschakeling van Zweden door ons...
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Die gozer is alleen maar met zn kapsel bezig...... IJdeltuit, ik zou bijna zeggen nicht...maar vind hem wel redelijk fluiten...Duitslan-Nederland heeft hij ook al geblazen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Gelukkig is hij een conroversiële coach. Iemand die knopen durft door te hakken, durft te kiezen voor jonge spelers, voor andere systemen, iemand die Cruijff bekritiseert. Iemand die niet de pers en het publiek de opstelling laat maken, omdat hij de weg totaal kwijt is.
Als Adriaanse geen charisma heeft...wie dan wel? Foppe de Haan al helemaal niet...of de term charisma is onlangs door Van Dale vervangen door provinciale oubolligheid
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Frisk is een goede scheidsrechter maar het is wel erg fout dat ze hem nemen. Kies dan iemand die totaal niets tegen het NL elftal zal hebben. Och, hij zal wel goed fluiten heeft ie tot nu toe altijd nog gedaan.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Anders kunnen de Duitsers Oranje nog dwarszitten in de finale.
Die wordt nl gefloten door Markus Merk.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
er zit maar 1 ding op: we nemen gewoon een buitenlandse coach.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Overigens vind ik Foppe geen slecht idee, maar niet vanwege zijn charisma, maar omdat hij er altijd in slaagt een goeie opstelling te maken.
Eigenlijk het enige wat een bondscoach moet kunnen.
Danny Blind heeft geen ervaring als coach op het hoogste niveau, maar lijkt me niet verkeerd. Als speler redeneerde hij altijd genuanceerd en met inzicht. Kent ook veel (jonge) spelers.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
er zit maar 1 ding op: we nemen gewoon een buitenlandse coach.
Ikke, ikke, ikke... 
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Gelukkig is hij een conroversiële coach. Iemand die knopen durft door te hakken, durft te kiezen voor jonge spelers, voor andere systemen, iemand die Cruijff bekritiseert. Iemand die niet de pers en het publiek de opstelling laat maken, omdat hij de weg totaal kwijt is.
Als Adriaanse geen charisma heeft...wie dan wel? Foppe de Haan al helemaal niet...of de term charisma is onlangs door Van Dale vervangen door provinciale oubolligheid
Nou niet overdrijven. Ik zeg niet dat de man de meeste charisma heeft van allemaal, maar hij heeft het wel. Dick Advocaat niet. En Adriaanse vind IK een koude kikker waarvoor ik als speler niet harder zou gaan lopen.
Maar enfin, zijn analyses bij Studio Sportzomer vind ik wel ok.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Al gehoord van Dickie bij de persconferentie?? Deze quote van hem laat zien dat hij wel degelijk humor heeft!!
'De finale? Tegen Tsjechië, en dan wissel ik Robben.' 
Bondscoach Dick Advocaat grapt over het verdere verloop van het EK
vi.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.