- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
neo
-
- 15440 berichten
- 10068 stemmen
Tuurlijk maar ik had het meer over kritische uitlatingen 
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Portugal - Nederland
Griekenland - Denemarken
Leuke affice hé 
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Maar ik ga nu counter - strike spelen .
Ruzie zoeken met zweden of duitsers 
Houdoe hé
titan
-
- 1617 berichten
- 4458 stemmen
Hoe weet je al zo zeker dat Denemarken doorgaat?
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Ik vermoed dat
Ik ben er zelfs zeker van
Als griekenland kan stunten tegen het grote frankrijk. Waarom denemarken dan niet tegen tsjechie?
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik was natuurlijk vóór Zweden...
Maar ik ben na 120 minuten en penalties erachter gekomen dat, dat land zich maar beter kan richten op het maken van mooie films. Want... dat is veel leuker dan het spelletjes genaamd voetbal... 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Wat een ongelooflijk slechte scheidsrechter zeg.
't Meest dramatische was nog wel dat ie bij het doel Van der Sar gaat reprimeren vanwege een schijnbeweging, maar ondertussen wel Wilhelmsson laat scoren na een overduidelijke schijnbeweging.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Goede scheidsrechter, jammer dat ze door zijn. Eigenlijk wel met ontzettend slecht spel, hoewel die Zweden Onthutsend slecht speelde zeg.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Goede scheidsrechter, jammer dat ze door zijn.
Ja erg he, als voormalig voetballiefhebber zie je liever geen feestende Oranje fans. Liever dat ze de eerste ronde er uit vliegen, hoef je je begraven passie niet langer te onderdrukken. 
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Goede scheidsrechter, jammer dat ze door zijn. Eigenlijk wel met ontzettend slecht spel, hoewel die Zweden Onthutsend slecht speelde zeg.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Volledig met kos eens. We hebben zeker geen beste wedstrijd gespeeld, maar Zweden was ook zeker niet best. De scheids had echt niet zijn dag, want de foutieve fluitsignalen vlogen me om de oren.
Van der Sar, geweldig gestopt, en prachtige emotie..... Tranen in mijn ogen, echt waar
Dit EK pakken we...
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Zweden was niet best, maar Nederland ook niet. Het kon beide kanten opgaan. Nederland heeft geluk gehad....
brrr.....
Bij nader inzien vind ik het heeeeeel jammer dat Zweden niet gewonnen heeft.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Die scheids viel me mee hoor, wat deed ie fout? En Nederland is verdiend door want Ruud stond helemaal niet buitenspel en dat was dus een rasecht doelpunt! Een echt slechte wedstrijd kan ik het ook niet noemen want na een erg lange aftastfase (de hele eerste helft) vielen er genoeg kansen. Bovendien hadden zowel Nederland (eindelijk) als Zweden hun verdediging goed op orde. Zlatan, Larsson en van Nistelrooy konden geen kant op.
Robben was echt fantastisch hij liet die 2 man die op m stonden keer op keer verbijsterd achter en zijn penalty was feilloos. De keeper zat er goed bij maar de trap was gewoon te hard, perfecte penalty dus. Man of the match is voor mij toch van de Sar. Man wat speelde hij weer een geniale wedstrijd en met de penaltys zat hij er elke keer bij, wat toch jammer was bij die ene die via zijn rug er nog in ging
. Prachtig gestopt ook! En nu verder tegen Portugal wat nog een hele opgave gaat worden.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Zweden was niet best, maar Nederland ook niet. Het kon beide kanten opgaan. Nederland heeft geluk gehad....
brrr.....
Bij nader inzien vind ik het heeeeeel jammer dat Zweden niet gewonnen heeft.
En waarom is dat, beste sydney??? Mag je tegenwoordig niet meer optimistisch zijn?
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
En waarom is dat, beste sydney??? Mag je tegenwoordig niet meer optimistisch zijn?
Ja, maar waarom zijn WE altijd WE als Nederland wint, en nooit WE maar ZIJ als Nederland verliest. leg me dat eens uit!
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Kan ik je niet uitleggen, want als Nederland verliest spreek ik ook als wij. Winst of verlies, het is WE!!!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Held van de avond: Edwin van der Sar. Prachtige reddingen gedurende de wedstijd, en bij die stop van Mellberg's schot ontplofte het café. Robben peerde 'm daarna ijskoud het net in.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Kan ik je niet uitleggen, want als Nederland verliest spreek ik ook als wij. Winst of verlies, het is WE!!!
Ohhhh. Sorry ik wist niet dat ik met die 1% van doen had.... 
Van de Sar en Robben waren idd de helden van de avond. De rest was middelmatig... Eerlijk is eerlijk.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Morgen wint Tsjechië met 2-1 van Denemarken:
35' Baros 1-0
55' Nedved 2-0
78' Tomasson 2-1
Nederland wint met 2-1 van Portugal:
55' Seedorf 1-0
70' Deco 1-1
85' Makaay 2-1
Tsjechië schakelt Griekenland uit door een wonderschoon doelpunt van Pavel Nedved in de blessuretijd.
Finale: Nederland - Tsjechië
davidov
-
- 3473 berichten
- 2219 stemmen
Slechte wedstrijd? nee...goed? absoluut niet...maarja wat wil je, die zweden waren krankzinnig erg aan het verdedigen, het was gewoon een muur....Zelfs als Zweden volop in de aanval was stonden er 4 verdedigers achter....Nederland doet een counter, en iedere 3 seconden die ze bezig waren om aan de andere kant te komen kwamen er weer 2 verdedigers bij....tegen de tijd dat het goal in zicht was stonden er weer 11 man om onze "helden" te dansen en kwamen we er niet door....en tja dat doet de strop om voor geweldig voetbal als je tegen Nederland speelt, een land dat het puur moet hebben van aanvallen.
1e helft...uber saai en slecht
2e helft....ietswat beter
1e verlenging + 2e redelijk goed....en de strafschoppen...tjah...wat kan ik zeggen behalve dat ik ontzettend verbaasd en blij ben maar ook in 1 klap 10 jaar ouder 
davidov
-
- 3473 berichten
- 2219 stemmen
en owja...de scheids was niet zo achtelijk als die spanjaard....MAAR....het was nooit op strafschoppen aangekomen als dat doel gewoon telde....immers: als men in twijfel zit, is het geen buitenspel...
en toch fluiten....de klootviool 
ach, dan maar de moeilijke manier en de vloek verbreken....:P
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
en toch fluiten....de klootviool 
Hij reageerde toch gewoon blind op de grensrechter? Ik vind niet dat je de scheidsrechter iets mag verwijten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Pfft... wat viel Zweden tegen zeg... en wat een feest vanavond 
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Het maakt niet uit wie wat goed deed en wie niet. Waarom gelul achteraf als je toch eigenlijk wel weet dat het anders gaat lopen. Dat is nou net het leuke van voetbal.
Maar dan toch kort mijn punten
; Dick Advocaat wederom niet niet goed (vdMeijde veel te laat gewisseld (slechte wedstrijd weinig rendement) danwel Seedorf (als vanouds weer veel te laks.. ) voor Sneijder ofwel Overmars. Advocaat twijfelde want ging weer van zijn principe uit nl. vanuit de verdediging. Dat ging maar net goed want Nederland is door het oog van de naald gekropen in de laatste 10 minuten door 2 kansen die eigenlijk benut hadden moeten worden door Ljungberg en Larsson. Toch heeft Nederland niet veel slechter gespeeld dan de Zweden en had het in principe allebei de kanten op kunnen gaan. Maar geen van beide teams scoort en dus.....
Stress want na 2 helften voetbal en verlenging is het tijd voor de strafschoppen. Nederland en strafschoppen dat is o ooo.... En wat gebeurt er? Nederland zegt gedag tegen het penalty-syndroom. En om eerlijk te zijn mocht dat ook wel eens. Robben en Heitinga alsjeblieft
en vd Sar; HULDE!!!!
Ik zie het zitten en Portugal here we come!!!
moment van de wedstrijd toch wel dit moment, ik zag het niet meer zitten, maar dit team is ook daadwerkelijk een team. Eén woord en dat is kippenvel.....

ik dank u
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dit team is inderdaad een echte team Flow en ik hoop echt dat het allemaal goed komt, ik verwacht minimaal deelname aan de finale.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
De teamgeest binnen het Nederlands elftal vond ik vanavond inderdaad schitterend om te zien. Hoe Van Nistelrooij na zijn gescoorde penalty direct op Van der Sar afrende om hem moed in te pompen, en hoe Cocu na de gemiste strafschop werd opgevangen, schitterend! Zo hoort het.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.