• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.586 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.945 acteurs
  • 200.514 gebruikers
  • 9.471.797 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

10-15 miljoen lijkt mij ook een prima bedrag voor Sneijder. En dan nog eerder richting de 15 dan de 10.

We shall see, lijkt me wat veel voor iemand die al jaren zijn 'talent' niet waarmaakt....

Van zijn website haal ik nu net de volgende tekst...

Gelukkig hebben we gister onze fout tegen Vitesse recht kunnen zetten tegen Roda JC. We domineerden de volle 90 minuten en mede dankzij één treffer van mij, wonnen we met 2-0. We kunnen met opgeheven hoofd naar de volgende wedstrijd kijken.

Alles wijst er op dat een middelmatige prestatie door hem als voldoende wordt ervaren.....want we weten hoe het een paar dagen later met hem ging...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

15 miljoen voor Sneijer is niks te weinig.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

15 miljoen voor Sneijer is niks te weinig.

Nee zeker niet.

Maar wat is die man eigenlijk waard dan?

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)
Denk het wel, ik verwacht dat Lazovic wel een gelimiteerde transfersom heeft.

Nope. En ze doen hem alleen maar weg voor Huntelaarachtige bedragen zei Vitesse. Plus hij wil zelf nog niet weg, omdat hij eindelijk de rust heeft gevonden.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Ja, ik las het. Prima voor Vitesse.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja inderdaad. Vind het ook wel goed van hem dat hij niet gelijk weer weg gaat.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Chelsea heeft belangstelling voor Steven Pienaar. The Blues zouden de Zuid-Afrikaan naar Stamford Bridge willen halen als eventuele opvolger van Shaun Wright-Phillips.

Dit weet The Mirror vandaag te melden. Pienaar komt echter pas in beeld bij Chelsea als de Londense club erin slaag omt Wright-Phillips te verkopen aan West Ham United. Beide clubs zouden inmiddels de eerste gesprekken hebben gevoerd.

Mocht Chelsea zich daadwerkelijk willen versterken met Pienaar, dan zal het wel overeenstemming moeten bereiken met Borussia Dortmund. De Duitse club nam de middenvelder afgelopen zomer over van Ajax. Het is onduidelijk of de Zuid-Afrikaan na een half jaar alweer mag vertrekken.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Ik geloof er niks van. Wat moeten ze met Pienaar.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja als ik dat wist had ik het je verteld.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik geloof er niks van. Wat moeten ze met Pienaar.

nou hij is een hele goeie spel verdeler

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Voor Chelsea-begrippen lang niet goed genoeg denk ik.

Quido

• 14649 berichten
  • 6143 stemmen

Misschien gaan ze zich nu ook al bezighouden met live-entertainment (dans).

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

dan moeten ze nigel de jong niet vergeten hmm dancing with stars zal wel wat voor ze zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Bij Chelsea willen ze iedereen hebben. Steeds maar weer zijn er nieuwe spelers nodig om 'de selectie te versterken'. Het lijkt mij dat die inmens brede selectie al sterk genoeg is, maar het loopt niet naar wens. Misschien is Mourinho wel niet die wondertrainer als wat men denkt.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Ze worden gewoon overal mee in verband gebracht, maar het is echt niet zo dat ze al die spelers ook halen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

De voetbaljournalistiek wil altijd vooruit lopen op de zaken. Ze moeten immers ook wat te brengen hebben, maar meestal blijven het slechts speculaties..

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Pienaar is absoluut geen kwaliteitsinjectie voor het huidige elftal. Alhoewel ik wel denk dat Pienaar en Wright-Phillips op een zelfde niveau zitten. Maar inderdaad speculaties zijn er in de transferperiode heel veel. En het is nog maar de vraag welke er altijd waar zijn.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Misschien is Mourinho wel niet die wondertrainer als wat men denkt.

Hij verdient alle lof over zijn prestaties met Porto destijds. Maar hij heeft het niet kunnen waarmaken als CL favoriet met Chelsea. En als ze dit seizoen zo doorgaan, dan winnen ze niks. Zijn grootste fout is dat hij Ballack heeft gehaald. Hij posteert hem op de plek van Lampard, die op die positie vorig seizoen juist veel scoorde en Lampard werd linkermiddenvelder. Hij heeft een superspits gehaald die niet presteert, daarentegen scoorde Drogba er dit seizoen al een aantal. Ik vind het zonde dat Shevchenko niet presteert want het was altijd een veel scorende spits.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Tja dat krijg je met zoveel sterren.. Alle grote elftallen hadden meestal maar één of 2 echte vedettes. Chelsea heeft er 11.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Tja dat krijg je met zoveel sterren.. Alle grote elftallen hadden meestal maar één of 2 echte vedettes. Chelsea heeft er 11.

Chelsea is de meest overschatte voetbalploeg. Het mogen dan 11 sterren wezen, maar de meeste voetballen er niet naar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Salcido, Kromkamp, Kluivert, Da Costa, Mendez, Alcides en Lazovic. Zeer mooi rijtje als je het mij vraagt. Zou menig topclub jaloers op zijn.

Ik doel hier op het feit dat hij voor de derde keer een Vitesse spits aan wil trekken.

Trouwens ik heb Koeman nog maar zelden op een goede aankoop kunnen betrappen. En ik weet ook niet of zijn rol wel zo groot was bij het halen van Salcido, Da Costa en Mendez, anders alle lof natuurlijk.

Kluivert en Kromkamp moeten eerst maar is laten zien dat ze ook een echte versterking zijn. Kluivert verwacht ik persoonlijk wel veel van maar moet het nog laten zien. Kromkamp begon matig en wordt langzaam iets beter.

EDIT: Chelsea is hier overigens niet populair (bij mij ook niet), maar wat is iedereen dan milt over Real Madrid terwijl die al jaren precies hetzelfde doen als Chelsea.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Real Madrid is altijd al een absolute topclub geweest met een grote naam, Chelski is dat alleen maar door het geld.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Real Madrid gooit volgens mij net zoveel geld over de balk hoor. En is nogal afhankelijk van de gemeente Madrid die een jaar of 5 geleden zo aardig was om het trainingscomplex in hartje Madrid voor maarliefst €600 miljoen euro over te nemen. Waardoor Real er financieel weer iets rooskleuriger uitzag niet dat die nieuwe situatie lang stand hield hoor, ze staan nu geloof ik weer net zover in het rood. Maar gelukkig kijken ze het in Spanje niet op de euro nauwkeurig en konden ze deze maand(!) weer eens €38 miljoen(!) besteden.

Dus je kunt van Real ook wel zeggen dat ze een topclub zijn door het grote geld. Zoals elke topclub.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Tuurlijk geven ze enorm veel uit, dat ontken ik ook niet, maar ze hebben daarbuiten natuurlijk wel wat meer dan Chelsea.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Klopt, de sfeer en historie is mooier dan die van Chelsea.

Maar Real Madrid is even afhankelijk van het geld als Chelsea.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Ach, dat is bij elke topclub eigenlijk zo. Net alsof er bij Barcelona zo weinig geld op het veld staat, of Italiaanse ploegen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat is dan ook mijn punt. Ik wil juist aangeven dat het verwijt dat Chelsea krijgt ook voor andere (top)clubs geldt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Real Madrid is toch wel een véél mooiere club dan Chelsea.

Chelsea wist 2 jaar geleden pas weer voor het eerst in zo'n 50 jaar kampioen te worden, wat kwam door al dat geld van Abramovich.

Real Madrid is gewoon altijd een topclub geweest, met mooie spelers, een mooi stadion en een mooie historie.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

Chelsea wist 2 jaar geleden pas weer voor het eerst in zo'n 50 jaar kampioen te worden, wat kwam door al dat geld van Abramovich.

Real Madrid is gewoon altijd een topclub geweest, met mooie spelers, een mooi stadion en een mooie historie.

Helemaal mee eens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Hunter schreef:

Klopt Real Madrid is een mooiere club, maar ik snap het argument niet zo goed van: "Real is altijd al een topclub geweest". Het enigste verschil met Chelsea is dat Real Mardid al veel langer over een filnke zak met geld beschikt en Chelsea nog maar 5 jaar...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.