- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
En PSV doet een bod op lazovic.
Denk niet dat ze kans maken.
Voor de Feyenoorders: 19 januari is de strafzaak van het hogere beroep voor de wedstrijd tegen Nancy.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Denk niet dat ze kans maken.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Geloof ik werkelijk niks van.
Ik ook niet maar ik weet niet of voetbalonline betrouwbaar is
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En PSV doet een bod op lazovic.
Koeman gaat door met zijn illustere rijtje.. Peeters, Sikora en nu Lazovic 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik ook niet maar ik weet niet of voetbalonline betrouwbaar is
Niet echt heel erg.
Maar volgens die site moest het uit Die Welt komen, wat dan weer betrouwbaarder is.
Maar goed, het gerucht is mooi, maar werkelijkheid zal het niet worden.
Het is gewoon een snel gelegde link.
HSV is een drama, VDV gaat daar weg, Sneijder gaat bij Ajax vertrekken, VDV komt terug.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Koeman gaat door met zijn illustere rijtje en nu Lazovic 
Salcido, Kromkamp, Kluivert, Da Costa, Mendez, Alcides en Lazovic. Zeer mooi rijtje als je het mij vraagt. Zou menig topclub jaloers op zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Overigens gaat Lazovic echt niet komen. Verwacht dat het eerder een afleidings manouvre is om andere namen uit de pers te houden. Lazovic is veel te duur voor PSV.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Over Salcido, die wil na dit seizoen al weer vertrekken uit Eindhoven om naar Engeland te gaan.
Jawel, ook Salcido is bij PSV terecht gekomen door een samenwerking met Chelsea.
Leuk en aardig allemaal voor PSV, maar op deze manier kun je toch niet aan een elftal bouwen.
En ook bij de nieuwe aankoop van PSV, Jonathan Reis, was Chelsea betrokken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Zie het probleem daarvan echt niet. Zonder Chelsea hadden wij Alex nooit mogen aanschouwen. Ik ben al lang blij dat wij Piet de Visser hebben en dat Chelsea daar wat in meespeelt ik heb er geen moeite mee. Verder zijn Salcido en Reis wel compleet andere constructies want PSV heeft bij beide speler in tegenstelling tot Alex wel een groot gedeelte in eigen beheer.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Sowieso maakt het weinig uit. net alsof spelers die bij Ajax gigantisch goed worden wel te behouden zijn
. dacht het niet.
Dus er valt met dat soort mensen toch niet aan een topelftal te bouwen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Is ook zo maar of je voor Sneijder 10-15 miljoen vangt ofdat Alex gratis weggaat dat scheelt wel een hoop.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Is ook zo maar of je voor Sneijder 10-15 miljoen vangt ofdat Alex gratis weggaat dat scheelt wel een hoop.
In ieder geval hebben wij Jacob Lensky
, schijnt nog groter talent te zijn dan de Guzman. Ben benieuwd.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Salomon Kalou misschien op huurbasis naar SC Heerenveen
Bron: TV Fryslan tekst
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat die niet tevreden is bij Chelsea dat kan, maar dat hij dan naar Heerenveen gaat dat geloof ik ook niet.
Naar Nederland sowieso niet.
Dan zal hij wel kiezen voor Frankrijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat hij weggaat bij Chelsea is dan wel erg jammer , maargoed hij komt wel bij een betere club terecht als waar hij voor Chelsea zat.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Kalou krijgt nooit de kans om door te breken bij Chelsea. Hij staat onderaan de rangorde.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Was ook een van die transfers die ieder weldenkend mens van te voren als domme zet kon bestempelen. Snap veel van die voetballers niet. Als ik al kan voorspellen dat iemand daar niet gaat slagen moet zo'n voetballer dat zelf toch ook kunnen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, mee eens, maar wat te denken van al dat geld dat o.a. Chelsea biedt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is ook zo maar of je voor Sneijder 10-15 miljoen vangt

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk niet dat Verdonk dat goed vindt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen

Snap je reactie niet?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ajax vangt echt wel minimaal 10 miljoen voor sneijder mocht die nu vertrekken. Heb al bedragen van boven de 20 miljoen gehoord die Barcelona zou willen neertellen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
10-15 miljoen lijkt mij ook een prima bedrag voor Sneijder. En dan nog eerder richting de 15 dan de 10.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
AZ koopt weer jeugdig talent!
Twee Finnen dit keer. Hopen dat ze het gaan maken, net als vele jeugdige voorgangers bij AZ.
AZ trekt twee Finse talenten aan
Alkmaar – AZ heeft twee Finse talenten aangetrokken. Het betreft verdediger Joona Toivio (10 maart 1988) en middenvelder Toni Kolehmainen (20 juli 1988). Het tweetal komt begin volgende week naar Nederland om de formaliteiten af te ronden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.