- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Vechten om de 2e plaats heeft ook geen enkel nut meer door die play-offs..
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Helaas niet nee.
De competitie is gespeeld nu en dat is gewoon enorm jammer.
En die wil om te winnen, waar het bij Ajax nogal ernstig aan ontbreekt, die is ook niet meer nodig, want of je nu 2e of 5e wordt, wat maakt het uit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat voor anderen al duidelijk was, is nu voor mij ook duidelijk. Geen kampioenschap voor Ajax dit seizoen.
Realiteitszin is nooit de sterkste kan van Ajaxieden. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Sneijder werd ook nog even flink uitgescholden door Ten Cate toen die werd gewisseld. Viel me nog mee dat die niet terug begon te schelden. Verder Kos ik hoopte op drie punten voor jullie maar met 1 ben ik ook zeer tevreden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En terecht ook, want dit is niet de eerste keer dat door balverlies van Sneijder een tegengoal ontstaat.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ach ja. Gewoon nog een paar jaar play-offs. Ik ben nu zelfs zover dat de wedstrijden van Ajax me gestolen kunnen worden en ik alleen de wedstrijden van RKC en Willem II nog interressant vind in verband met degradatie. Nu nog wachten totdat ze de degradatie ook afschaffen en dan gaat de competitie helemaal nergens meer over.
KNVB 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ach ja. Gewoon nog een paar jaar play-offs. Ik ben nu zelfs zover dat de wedstrijden van Ajax me gestolen kunnen worden en ik alleen de wedstrijden van RKC en Willem II nog interressant vind in verband met degradatie. Nu nog wachten totdat ze de degradatie ook afschaffen en dan gaat de competitie helemaal nergens meer over.
KNVB 
Die degradatie werd al gedegradeerd toen niet meer automatisch de onderste drie er uit lazerden, maar de nummers 16 en 17 een herkansing in de nacompetitie kregen.
Wat er mis was met het oude systeem (drie degradanten, en de nummers 1 en 2 van de eerste divisie plus de winnaar van de nacompetitie promoveren) is me nooit duidelijk geworden.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Verder Kos ik hoopte op drie punten voor jullie maar met 1 ben ik ook zeer tevreden.
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord doet in ieder geval in de schaduw van het puntverlies van ajax en az goed mee. Evenals twente dat daar weer een puntje achterstaat.
Maar ja tegen een PSV van dit seizoen opboksen is vrij moeilijk. Die hebben tot nog toe 53 van de 60 punten behaald en 8 tegengoals. Koeman moet niet zeuren over dat mensen zeggen dat PSV met een andere keeper meer tegengoals zou krijgen. Maar Gomes heeft er genoeg knappe ballen uitgehaald. Beste keeper van de wereld op dit moment.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Barney 
Wat een wedstrijd zeg 
Ik zit hier nog altijd met het kippenvel op plaatsen waar ik nog nooit kippenvel heb gehad. Prachtig.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Idd, een van de spannendste wedstrijd's ooit! Ik heb nog nooit 2 mensen gezien die zo aan elkaar gewaagd waren. Wel blij dat Barney heeft gewonnen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Barney!
Wat een mooie partij zeg! Heerlijk om het eerst op Sport 1 te zien en daarna weer snel switchen naar SBS6 om daar de integrale wedstrijd weer op te pakken tijdens de beslissing. Heerlijk! 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Raymond van Barneveld! 
Wat een ongelooflijke spannende finale. Ik sta nog steeds te trillen van de spanning. Machtig! Barney is the man! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik heb nog nooit 2 mensen gezien die zo aan elkaar gewaagd waren.
Voor deze wedstrijd heb je gelijk. Voor de rest vond ik wel dat Taylor onder zijn niveau gooide. Het probleem zat hem volgens mij in het switchen van triple 20 naar triple 19. In de eerste 3 sets ging dat moeiteloos, alleen later vielen ze niet meer in de 20, en daarna ook niet meer in de 19. Daar tegenover stond dat Barneveld zijn 180-bommen begon te werpen, en hoe scheel Barneveld's dubbels ook zijn, met zoveel pijlen over telkens vind ik het vreemd dat het zo close was uiteindelijk.
V
-
- 8369 berichten
- 3384 stemmen
Barney 
Wat een wedstrijd zeg 
Ik zit hier nog altijd met het kippenvel op plaatsen waar ik nog nooit kippenvel heb gehad. Prachtig.
Idem, echt waar, idem. Om van te smullen zo spannend!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
en hoe scheel Barneveld's dubbels ook zijn.
Hij zat tegen de 40 % aan wat check outs betreft. Is niks mis mee.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
de 12e set was heel indrukkend van phil. 2-1 achter en breekt barney en pakt toch de set. maja, phil had gewoon kunnen winnen maar zakte gewoon in elkaar. hij had hard getraind maar deed niet serieus. en barney had "the eye of the tiger" (Rocky!!) en won terecht. ik gun het hem wel. maar phil zal de volgende wedstrijd zeker winnen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Barney is nu dus officieel wereldkampioen?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Hij is 5x wereldkampioen (1x pdc, 4x bdo) + hij heeft 3x het officiele wk gewonnen.
maar volgend jaar zal phil (hopelijk) natuurlijk weer winnen 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
wat is dat voor een maffe vraag. phl taylor is de beste, daarom.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Zal dan wel chauvinisme van mijn kant zijn...
Jij bent op het moment zeker ook voor PSV?
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Raar, PSV is op het moment toch echt beter. Of geldt voorgaand argument alleen voor darten?
Buiten dat: Barney heeft bewezen dat Taylor niet de beste is...
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik heb liever az voor de buis dan psv (psv is idd beter)
en taylor IS letterlijk de beste op aarde. de man heeft 200 titels (?) gewonnen en barney zal nooit 13 wereldtitels meer halen, niet zolang taylor nog dart (taylor gaat met pensioen of z'n 50ste). barney heeft gisteravond dan bewezen dat hij de betere was maar taylor heeft nog steeds een 13-5 record op hem. Taylor is gewoon de betere, barneveld is niet altijd even constant en gooit niet vaal 105 gem als taylor
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Barney wint gewoon in hét toernooi van het jaar van de nummer 1 en 2 van de wereld en geeft de rest van de tegenstanders een pak slaag zonder een set af te geven.
Dan kun je zeggen dat Phil niet zijn beste pijlen stond te raken maar dan moet je dat ook zeker van Barney zeggen.
Ik ben het wel eens met lowhusky dat Phil gewoon nog steeds de beste is en het volgende toernooi gewoon weer de topfavoriet is. Ik had het ook niet eens erg gevonden als hij gisteren had gewonnen. Ik was zeker voor Barney maar als Phil had gewonnen was het ook een mooie overwinning geweest.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nog wat nieuws wat betreft voetbaltrainers:
Frank Rijkaard zou zijn functie bij Barcelona per 30 juni neerleggen en ingaan op een aanbod van Berlusconi om trainer te worden bij AC Milan.
Juande Ramos, momenteel trainer bij Sevilla, zou de plaats van Rijkaard overnemen.
Aldus een artikel in Don Balón.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Prachtige finale van Barney.
Zo terugkomen is echt geweldig , zeker tegen de beste darter die er op de aarde rondloopt.
Klasse.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ook Van der Vaart wellicht naar Ajax
www.voetbalonline.nl, 3 januari 2007 10:43 - De geruchten over oud-Ajacieden die terugverlangen naar Amsterdam zijn dezer dagen niet van de lucht. Nwankwo Kanu en Edgar Davids zouden een terugkeer naar de Arena overwegen en volgens de Duitse krant Die Welt wil ook Rafael van der Vaart graag terugkeren bij Ajax. Momenteel sis hij aanvoerder van het Duitse Hamburger SV, maar hij zou het daar niet langer naar zijn zin hebben. Volgens Die Welt zou Ajax hem in januari al willen overnemen, ter vervanging van Sneijder die in de belangstelling staat van diverse topclubs.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.