• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.589 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.947 acteurs
  • 200.515 gebruikers
  • 9.471.857 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Dat hupje van hem!

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

haha, ik mag die vent niet, maar dit was wel echt prachtig en verdient respect, zo meeleven met je ploeg.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

haha, ik mag die vent niet, maar dit was wel echt prachtig en verdient respect, zo meeleven met je ploeg.

Dat is mooi inderdaad.

Al zou ik hem gisteren liever een schop gegeven hebben

Maar ik vind het altijd zo'n onzin, dat er gezegd wordt dat trainers hun emotie moeten bedwingen.

Mooi juist, zij zijn toch net zo goed blij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En morgen staat er een mooie pot op het programma. Zeker omdat PSV het altijd lastig heeft tegen Feyenoord. Ik hoop vooral dat Gomes de nul houdt zou het echt geweldig vinden als die het record weet te breken.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Tsja, maar als Charisteas het op zn heupen krijgt

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

PartyMarty schreef:
Tsja, maar als Charisteas het op zn heupen krijgt

harry is on a rampage

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik wil toch nog even zeggen dat ik het belachelijk vind dat er met kerst dit soort wedstrijden worden gespeeld. Als ik zeg dat ik een klassieker wil zien met kerst bedoel ik dus niet Feyenoord - PSV.

Schijnbaar is er al weer beslist dat er volgend jaar met kerst weer zal worden gespeeld in de competitie omdat de almachtige en zeer wijze KNVB heeft besloten dat de play-offs een daverend succes zijn (financieel dan waarschijnlijk) en krijgen we de komende paar jaar weer play-offs totdat we in Europa zoveel punten verliezen dat we dadelijk nog maar 2 ploegen mogen sturen.

Nog even over de klassieker : Totaal onbelangrijke wedstrijd. De gebroeders hebben een leuke kerst, Gomes blijkt toch een beetje mens te zijn en Charisteas houd Feyenoord in de race voor een plaats bij de beste vijf. Dat is leuk maar niet interressant. De kampioen is alleen bij enorme optimisten nog niet bekend en de nummers 2 t/m 5 lijken ook al bekend. De voorverkoop van de play-offs mag beginnen en de competitie ... tja ... zelfs met kerst kon de competitie dit jaar niet boeiend worden.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

oh ja, zo'n topic wat niks met moviemeter te maken heeft

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik wil toch nog even zeggen dat ik het belachelijk vind dat er met kerst dit soort wedstrijden worden gespeeld. Als ik zeg dat ik een klassieker wil zien met kerst bedoel ik dus niet Feyenoord - PSV.

Schijnbaar is er al weer beslist dat er volgend jaar met kerst weer zal worden gespeeld in de competitie omdat de almachtige en zeer wijze KNVB heeft besloten dat de play-offs een daverend succes zijn (financieel dan waarschijnlijk) en krijgen we de komende paar jaar weer play-offs totdat we in Europa zoveel punten verliezen dat we dadelijk nog maar 2 ploegen mogen sturen.

Nog even over de klassieker : Totaal onbelangrijke wedstrijd. De gebroeders hebben een leuke kerst, Gomes blijkt toch een beetje mens te zijn en Charisteas houd Feyenoord in de race voor een plaats bij de beste vijf. Dat is leuk maar niet interressant. De kampioen is alleen bij enorme optimisten nog niet bekend en de nummers 2 t/m 5 lijken ook al bekend. De voorverkoop van de play-offs mag beginnen en de competitie ... tja ... zelfs met kerst kon de competitie dit jaar niet boeiend worden.

Wat betreft die nare play-offs en de kampioenskansen voor anderen dan PSV heb je gelijk, maar ik ben heel blij dat die dooie periode van kerst en de dagen erna een beetje wordt opgeleukt. Niet iedereen houdt van daarvan. Als ik nog denk aan de winterstop die tot twee jaar geleden gewoon 5 weken duurde... br....

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

oh ja, zo'n topic wat niks met moviemeter te maken heeft

Onzin. De gebruikers zijn een belangrijk onderdeel van moviemeter, en af en toe wat smalltalk buiten de films/filmgerelateerde onderwerpen is heel bruikzaam als bindmiddel.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Wat betreft die nare play-offs en de kampioenskansen voor anderen dan PSV heb je gelijk, maar ik ben heel blij dat die dooie periode van kerst en de dagen erna een beetje wordt opgeleukt. Niet iedereen houdt van daarvan. Als ik nog denk aan de winterstop die tot twee jaar geleden gewoon 5 weken duurde... br....

Ik vind het helemaal niks die play-offs. Enorme drukte rondom kerst, om maar vroeg genoeg klaar te zijn met de competitie.

En daarbij is de competitie nu al in de winterstop gespeeld. PSV wordt kampioen en er is geen strijd meer om de 2e plek, zoals die er eerst wel was.

Plek 2 t/m 5 betekent toch hetzelfde, dus waarom zou je er dan nog vol voor gaan als je ook krachten kunt sparen voor die geweldige play-offs.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Onzin. De gebruikers zijn een belangrijk onderdeel van moviemeter, en af en toe wat smalltalk buiten de films/filmgerelateerde onderwerpen is heel bruikzaam als bindmiddel.

Zat maar wat te plagen. Lees net dat Willem II gewonnen heeft.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Veranderingen in de stand in de top van de Eredivisie:
Ajax-Roda: 2-0
Twente-AZ: 3-0
Ajax nummer 2, AZ 3, Twente 4 en Feyenoord 5.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:
Veranderingen in de stand in de top van de Eredivisie:
Ajax-Roda: 2-0
Twente-AZ: 3-0
Ajax nummer 2, AZ 3, Twente 4 en Feyenoord 5.

Veranderd helemaal niets.... Play-offs

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Veranderd helemaal niets.... Play-offs

Uiteindelijk niet nee.

Play-offs moeten afgeschaft worden..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wat is er met Twente aan de hand dit seizoen Welke geniale aankoop heeft geleid tot dit succes..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kennedy B. natuurlijk, al loopt die er al wat langer mee, de enige speler die mn vi league af en toe opfleurt

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat is er met Twente aan de hand dit seizoen Welke geniale aankoop heeft geleid tot dit succes..

Fred Rutten, die enige jaren geleden ook al de beker won met Twente, in de finale tegen PSV.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Het nieuwe duo Rutten & Eijkelkamp.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En orlando Engelaar is ook een topaankoop

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ja, kwam die niet van Feyenoord oorspronkelijk? Zou wel wat voor hun zijn iig. Of zou het weer zo'n typische subtop speler zijn?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Jep, oorspronkelijk wel. Vorig jaar speelde hij nog bij RC Genk. Hij is te goed voor een suptopspeler en te slecht voor een topspeler, zo zou Cruijf het hebben uitgelegd.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Phil Taylor werd kei hard aangevallen door dartsrivaal Chris Mason. Lees Power is Bertie big b******s

Taylor won gisteravond met 4-0 en na afloop gaf Taylor Mason een "zweethand" en Mason trok Phil's hand terug en er ontstond een hevig gesprek. Mason daagt Taylor uit voor een vechtpartij op het parkeerterrein. Zie I'll punch out The Power

Taylor wil nooit meer tegen Mason spelen. The Power had ruzie met Kevin painter, Peter Manley, Alan Warriner. Allemaal mannen die "jaloers" waren op taylor.

Angry Taylor in quiet threat

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Wow, ik hoorde al zoiets gisteren, kijk dat vind ik nou humor en om wat?, omdat Taylor te arrogant zou zijn. Maargoed dat die Mason geen voetballer was, dan zou hij helemaal gek worden van alle opgeblazen ego's daar.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja dat krijg je als je de beste bent. En zeker als je al zó lang de beste bent. Ik ben het in elk geval eens met Phil Taylor dat dit zeer ongepast is en dat Mason hier zeker voor moet worden gestrafd.

Ook Ronald Scholten en Dennis Priestley al naar huis, James Wade gelukkig weg en jammer genoeg ook Havinga. De finale The Power - The Man is aanstaande .

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik denk een combinatie van Rutten & Eikelkamp met de spelers Kennedy, Bakkal, Engelaar en N'Kufo. Ook is de verdediging vrij sterk.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

wat was Excelsior slecht..

geen schim meer van de eerste 1,5 maand

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Niet te geloven weer, wat Ajax vanmiddag liet zien.
Weer bijna net zo'n afgang als tegen Vitesse, deze keer werd er alleen net iets beter opgelet...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wat voor anderen al duidelijk was, is nu voor mij ook duidelijk. Geen kampioenschap voor Ajax dit seizoen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Hetzelfde geldt voor mij.

Het is nu inderdaad definitief verspeeld.

Al zou het anders ook bijna onmogelijk zijn geweest, maar nu kan er iig zeker in Eindhoven gefeest worden..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.