- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik begreep juist dat zijn hart teleurgesteld was in Feyenoord?
Daar komt die vast wel over heen. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Sneu voor onder 21 dat ze geen sportploeg vh jaar zijn. Zullen wel veel mannen in de zaal hebben gezeten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad heel erg jammer. Had ook zeker gedacht dat ze deze prijs zouden winnen.
Helaas.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja ze hadden best recht gehad op de titel. Als je als eerste jeugdploeg in het voetbal Europees kampioen word. Is dat toch een enorme prestatie. De andere prijzen zijn wel terecht. Al had ik liever Rijkaard gezien als beste coach.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
E. Koeman uit kritiek op Greene
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 21 december om 15:28
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft flinke kritiek geuit op Serginho Greene. De oefenmeester heeft het even gehad met de verdediger, omdat deze steeds dezelfde fouten blijft maken.
Greene maakte afgelopen zondag in het competitieduel tegen FC Utrecht wederom een grote fout. De rechtsback vloerde Marc-Antoine Fortuné in het eigen strafschopgebied, waarna Utrecht via een benutte strafschop op 1-0 kwam.
Koeman besloot Greene in de rust te wisselen. Tegenover VI vertelt de oefenmeester waarom. "Hier heb ik al zo vaak met hem over gesproken. Het wordt tijd voor weer een gesprekje. De beelden liegen niet. Maar hij is niet de enige die steeds dezelfde fouten maakt."
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Staat op vi een aardige analyse over hoe Koeman 1 van zijn beste spelers misbruikt. Denk dat t iets persoonlijks is.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ja ze hadden best recht gehad op de titel. Als je als eerste jeugdploeg in het voetbal Europees kampioen word. Is dat toch een enorme prestatie. De andere prijzen zijn wel terecht. Al had ik liever Rijkaard gezien als beste coach.
Zeker als je kijkt naar de concurentie per sport. De hockeydames zouden eigenlijk altijd kampioen moeten worden. Het schijnt ook wel een politiek spel te zijn. De 'andere sporters' voelen zich qua aandacht miskend tov het voetbal dus stemmen ze nooit op voetballers.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Zeker als je kijkt naar de concurentie per sport. De hockeydames zouden eigenlijk altijd kampioen moeten worden. Het schijnt ook wel een politiek spel te zijn. De 'andere sporters' voelen zich qua aandacht miskend tov het voetbal dus stemmen ze nooit op voetballers.
Mwoah... een jeugdploeg. Van mij hadden de springruiters mogen winnen, al heb ik verder niets met die sport.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vind ik ook bijzonderder (?), iig geen hockeydames. Als het nou een missverkiezing was ...
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
De hockeyvrouwen zijn na 16 jaar weer eens eindelijk wereldkampioen geworden. Toch wel een bijzondere prestatie 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
De hockeyvrouwen zijn na 16 jaar weer eens eindelijk wereldkampioen geworden. Toch wel een bijzondere prestatie 
Bedoel ik ...
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De kerstdagen komen eraan en daarmee ook de lekkernijen op tafel. Voor de spelers van Real Madrid een gevaarlijke situatie aangezien trainer Fabio Capello streng toezicht zal houden op het gewicht van elk selectielid.
De oefenmeester eist dat zijn spelers niet meer dan 1,5 kilogram aankomen en zullen dan ook op 30 decemberop de weegschaal moeten gaan staan. Een flinke geldboete staat in het vooruitzicht wanneer de norm van Capello wordt overschreden.
De Spaanse media reageerde zoals elk jaar gretig op de verklaring van de Italiaanse oefenmeester. Met name ‘zwaargewichten’ als Antonio Cassano en Ronaldo moesten het dan ook bekopen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
En ik bedoelde het weer anders 
16 jaar klinkt wel lang, maar is toch maar 4 WK's geleden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ajax wil contracten van spelers verlengen
Ajax gaat binnenkort met Tom De Mul en Hedwiges Maduro om de tafel zitten om hun tot medio 2008 lopende contracten te verlengen. Eerder opende de club al de onderhandelingen met Johnny Heitinga, Ryan Babel, Edgar Manucharyan, Jan Vertonghen en Kenneth Vermeer.
Ondanks het gegeven dat spelers als Maduro, Manucharyan en Vertonghen niet op veel speeltijd kunnen rekenen, wil Ajax graag met de talenten verder.
"Het betreft allemaal jonge, talentvolle spelers die we voor een paar extra jaren willen laten bijtekenen", verklaart technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. Behalve Maduro (21) en De Mul (20) hebben ook Heitinga (23), Babel (20), Manucharyan (19), Vertonghen (19) en Vermeer (20) nog een contract tot de zomer van 2008.
Maduro zegt in VI dat hij het gevoel heeft op de weg terug te zijn na een vormcrisis. "Het gaat de goede kant op", aldus de middenvelder. "Ik kende een moeizaam begin, mede door oververmoeidheid. Maar ik merk dat ik steeds sterker word. Na de winterstop ben ik weer helemaal de oude."
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wat bedoelt Maduro precies met weer helemaal de oude. Ik heb hem nooit anders gezien dan dat hij de afgelopen tijd speelde.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
16 jaar klinkt wel lang, maar is toch maar 4 WK's geleden.
Maar het blijft toch een goede prestatie en daar heb ik het dus over. Wat betreft Sportploeg van het Jaar hadden de springruiters van mij mogen winnen. Een prestatie van wereldformaat door springnaties als Duitsland en de Verenigde Staten te verslaan, hulde ! 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Colin Lloyd verliest altijd van Barney dus het zal niet met al te veel moeite gaan. Taylor wint trouwens het toernooi (voor de 14e keer)
.
Nee, dat was een eitje voor Barney. 
623 Teletekst za 23 dec
**DARTS********************************
****** WK PDC/Purfleet (Eng)
Tweede ronde,vrijdag/dinsdag/woensdag:
Lloyd (Eng,1) 3 V.BARNEVELD(32) * 4
* kwam terug van 0-3;zevende set:6-5
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik zag het gisteren nog in de herhaling. Een erg spannende pot. Barney kwam erg knap terug maar Lloyd liet het ook gruwelijk liggen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Voor wie het heeft gemist, via de site van SBS is de hele wedstrijd te zien 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Echt geweldig van Wennemars. Vindt het wel echt een stunt dat hij dit probeert. Zou erg leuk zijn mocht die morgen een geweldige 1500 meter rijden.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Schitterende partij gisteren tussen Colin Lloyd en Raymond van Barneveld. In tijden niet meer zo'n spannende pot gezien. Heerlijk! Prachtige comeback van Barney! 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Echt geweldig van Wennemars. Vindt het wel echt een stunt dat hij dit probeert. Zou erg leuk zijn mocht die morgen een geweldige 1500 meter rijden.
En dat kan hij natuurlijk. Maar Tuitert, Kramer, Verheijen, en nog een stuk of 5 anderen ook. Wordt erg mooi.
Echt benieuwd ben ik naar de mogelijke 10 kilometer van Wennemars. Hij heeft dan wel eens marathons gereden, maar dat is compleet anders qua opbouw.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Toch heb ik een tijd geleden gehoord wat zijn PR op de 10 kilometer was. Ik weet de tijd niet meer exact maar dat was een tijd die dacht ergens rond de 13.30 lag. Nu zal die dat morgen niet rijden maar als die daar een beetje in de buurt kan blijven zou dat erg knap zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Op de 1500 meter maakt hij al wat minder verschil en op de 10 km zal hij gewoon veel te veel tijd verliezen. Ik zie uberhaupt de zin er niet zo van in dat hij aan het NK Allround deelneemt.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Op de 1500 meter maakt hij al wat minder verschil en op de 10 km zal hij gewoon veel te veel tijd verliezen. Ik zie uberhaupt de zin er niet zo van in dat hij aan het NK Allround deelneemt.
Ach, de zin. Hij heeft er zin in, en zolang hij boven anderen eindigt, en dat doet hij wel mits er niets ernstigs gebeurd, zal toch eerst de zin van de deelname van die anderen betwist moeten worden.
Een stayer pur sang als Bob de Jong, daar wordt ook niet moeilijk over gedaan, en ook die heeft zich in het verleden voor All Round toernooien weten te plaatsen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Wennemars belast zich alleen maar extra (om niets).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.