- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dat misschien niet maar hij raakte in eerste instantie geen speler en in een poging om zijn benen weer naar beneden te doen raakte hij de scheenbeen van de tegenstander
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Perez werd getorpedeerd door Pieckenhagen. Had op de stip gemogen.
Ik doelde niet op beslissingen van dit jaar.
Je zal het wel belachelijk vinden maar ik bedoel de fopduik van Machlas in 2001.
Het ging me meer om dat ze de scheids ook wel eens mee hebben.
Ik ben het wel met je eens dat het te snel geroepen wordt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Die rode kaart van Heitinga was inderdaad onterecht.
Misschien dat het vanuit het stadion twijfelachtig zou zijn, maar als je de tvbeelden een paar keer ziet, raakt hij Biseswar in eerste instantie helemaal niet, dus geen opzettelijke tackle.
Daarna valt Biseswar inderdaad, maar dat komt niet door die tackle.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6143 stemmen
Je zal het wel belachelijk vinden maar ik bedoel de fopduik van Machlas in 2001.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Steen op het veld?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Klopt maar je vroeg om een voorbeeld. Tis lang geleden maar toch
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Ook werd Ajax nog eens een zuivere penalty onthouden.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
J Tsjah, maar zoiets heeft elke club wel een paar keer per jaar. Niet alleen Ajax, dus.
De scheidsrechtersbeslissingen die ten voordeel van hen vallen, zie ik bij andere clubs niet zo vaak.
Hier in de Goffert zie je geregeld overtredingen (duh) en bij zowel de thuisclub als allerlei andere clubs wordt er bij lange na niet zo gefloten als dat het bij Ajax of PSV het geval is. Telkens weer opmerkelijk.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er geen zien liggen.
Maar Biseswar ging in ieder geval niet onderuit door een directe tackle van Heitinga, dus er had geen rood gegeven mogen worden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik zag een lompe sliding zonder intentie om de bal te spelen. Al viel de man daarna op de grond omdat de wind te krachtig was... dat maakt in principe geen bal uit. Als ik op het veld sta en ik besluit naar mijn tegenstander te lopen om hem een knal tegen zijn kop te geven, wanneer hij mijn slag dan ontwijkt, betekent dat niet dat ik geen rode kaart verdien.
Wouter
-
- 18753 berichten
- 3105 stemmen
Volgens mij kan de fifa dat er nooit doorheen krijgen. EU regulering lijkt me wel iets zwaarder wegen dan plannen van de fifa..
Ze doen het gewoon. Mocht er iemand naar de rechter stappen is het zo afgelopen inderdaad, denk ik....
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar wel opvallend dan dat, ik dacht, De Vries van Heracles geen rood heeft gekregen. Binnen 5 minuten maakte hij al een flinke overtreding op Sneijder. Daarna ook nog steeds wat overtredingen die zeker geel waard waren en nadat hij een waarschuwing kreeg van de scheidsrechter maakte hij nog een keer een flinke overtreding.
En hij heeft de wedstrijd wel uitgespeeld, terwijl Heitinga er met direct rood vanaf moest.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Die bedoelde ik ook
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Danny Buijs mag ook overigens ook wel eens geschorst worden. Het lijkt wel of de KNVB hem telkens beschermt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vind ik niet. Het zal eens tijd worden dat er eens wat fellere duels werden uitgevochten op de Nederlandse velden. In Engeland zouden ze daar nog niet eens voor fluiten. We moeten eens niet zo mieterig doen en eens wat echte mannen opleiden. Hadden we maar zulke spelers in het Nederlandse Elftal 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Vind ik niet. Het zal eens tijd worden dat er eens wat fellere duels werden uitgevochten op de Nederlandse velden. In Engeland zouden ze daar nog niet eens voor fluiten. We moeten eens niet zo mieterig doen en eens wat echte mannen opleiden. Hadden we maar zulke spelers in het Nederlandse Elftal 
Dus een arm in iemands gezicht slaan vindt jij normaal.
Ik ben het met je eens dat er hardere duels mogen komen, maar er zit een limiet aan.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
FC København mocht ook geen probleem zijn...
Kopenhagen is wel wat beter dan Zulte-Waregem.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Inderdaad dat zie je maar weer tegen Man Utd
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik heb er geen zien liggen.
Maar Biseswar ging in ieder geval niet onderuit door een directe tackle van Heitinga, dus er had geen rood gegeven mogen worden.
Dat was een grap.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tsja Davids dan maar hè. Want Buijs in Oranje is ook weer zoiets. Misschien word hij de volgende keer opgeroepen. Want iedere wedstrijd is het weer raak met de nieuwe namen in de voorselectie. Wellicht de volgende keer: Yuri Cornellise, Ruud Knol, Sjaak Polak, Patrick van Diemen en Richard Knopper in de voorselectie?
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Knol heeft al eens in de voorselectie gezeten 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Inderdaad dat zie je maar weer tegen Man Utd
Manchester United moet zich ook kapot schamen, dat armzalige clubje hadden ze zo op moeten rollen. Ajax had dat echter al veel eerder moeten doen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Verrek dat kan. Nou nog een sneue nederlandse speler van Vitesse...... uh ....... uhm .... eh: Purrel Fränkel natuurlijk.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Sjaak Polak
.
Ik zou hem graag zien in oranje, da's tenminste een kerel.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja dat is één van de geweldigste kerels in de voetballerij, ook zijn interviews zijn fantastisch. Maar ja of we daar mee de oorlog winnen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
SJAKIE IN ORANJE 
Bij ons zit ie nu op de bank dus de kans is vrij klein
Maar met van Basten weet je het nooit
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De eerste zin wel inderdaad, de tweede zin niet.
Inmiddels is bekend dat Heitinga een schikkingsvoorstel van twee duels heeft gekregen, waarvan één voorwaardelijk.
Deze schorsing zit hij uit in de beker tegen ADO.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nu Seedorf weer die aangeeft best met Jong Oranje mee te willen naar de Olympische Spelen.
Het moet niet gekker worden.
Een speler als Sno wordt geselecteerd voor Oranje, terwijl Seedorf straks bij Jong Oranje meespeelt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Zou het wel erg leuk vinden als grote namen als Van Nistelrooy en seedorf daar mee zouden gaan doen. Maken we misschien ook nog wel een kans tijdens de olympische spelen ook. Van mij mag het.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.