• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.586 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.944 acteurs
  • 200.514 gebruikers
  • 9.471.784 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Vind ik niet. Totaal geen intentie om de bal te spelen. Terecht rood.

Dat misschien niet maar hij raakte in eerste instantie geen speler en in een poging om zijn benen weer naar beneden te doen raakte hij de scheenbeen van de tegenstander

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Eens.

(quote)
Oneens.

(quote)
Dat wordt zomaar door iedereen geroepen en als argument aangevoerd, maar kom eens met wat voorbeelden ... ?

Perez werd getorpedeerd door Pieckenhagen. Had op de stip gemogen.

Ik doelde niet op beslissingen van dit jaar.

Je zal het wel belachelijk vinden maar ik bedoel de fopduik van Machlas in 2001.

Het ging me meer om dat ze de scheids ook wel eens mee hebben.

Ik ben het wel met je eens dat het te snel geroepen wordt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Die rode kaart van Heitinga was inderdaad onterecht.

Misschien dat het vanuit het stadion twijfelachtig zou zijn, maar als je de tvbeelden een paar keer ziet, raakt hij Biseswar in eerste instantie helemaal niet, dus geen opzettelijke tackle.

Daarna valt Biseswar inderdaad, maar dat komt niet door die tackle.

Quido

• 14649 berichten
  • 6143 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Je zal het wel belachelijk vinden maar ik bedoel de fopduik van Machlas in 2001.

Tsjah, maar zoiets heeft elke club wel een paar keer per jaar. Niet alleen Ajax, dus.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Daarna valt Biseswar inderdaad, maar dat komt niet door die tackle.

Steen op het veld?

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tsjah, maar zoiets heeft elke club wel een paar keer per jaar. Niet alleen Ajax, dus.

Klopt maar je vroeg om een voorbeeld. Tis lang geleden maar toch

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ook werd Ajax nog eens een zuivere penalty onthouden.

Die eerste penalty was er in ieder geval 100 procent zeker buiten. Die tweede had er wel eentje kunnen zijn.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Spartaan1986 schreef:

J Tsjah, maar zoiets heeft elke club wel een paar keer per jaar. Niet alleen Ajax, dus.

Klopt, PSV ook.

De scheidsrechtersbeslissingen die ten voordeel van hen vallen, zie ik bij andere clubs niet zo vaak.

Hier in de Goffert zie je geregeld overtredingen (duh) en bij zowel de thuisclub als allerlei andere clubs wordt er bij lange na niet zo gefloten als dat het bij Ajax of PSV het geval is. Telkens weer opmerkelijk.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Steen op het veld?

Ik heb er geen zien liggen.

Maar Biseswar ging in ieder geval niet onderuit door een directe tackle van Heitinga, dus er had geen rood gegeven mogen worden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Maar Biseswar ging in ieder geval niet onderuit door een directe tackle van Heitinga, dus er had geen rood gegeven mogen worden.

Ik zag een lompe sliding zonder intentie om de bal te spelen. Al viel de man daarna op de grond omdat de wind te krachtig was... dat maakt in principe geen bal uit. Als ik op het veld sta en ik besluit naar mijn tegenstander te lopen om hem een knal tegen zijn kop te geven, wanneer hij mijn slag dan ontwijkt, betekent dat niet dat ik geen rode kaart verdien.

Wouter

• 18753 berichten
  • 3105 stemmen

Respekked schreef:

Volgens mij kan de fifa dat er nooit doorheen krijgen. EU regulering lijkt me wel iets zwaarder wegen dan plannen van de fifa..

Ze doen het gewoon. Mocht er iemand naar de rechter stappen is het zo afgelopen inderdaad, denk ik....

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Maar wel opvallend dan dat, ik dacht, De Vries van Heracles geen rood heeft gekregen. Binnen 5 minuten maakte hij al een flinke overtreding op Sneijder. Daarna ook nog steeds wat overtredingen die zeker geel waard waren en nadat hij een waarschuwing kreeg van de scheidsrechter maakte hij nog een keer een flinke overtreding.

En hij heeft de wedstrijd wel uitgespeeld, terwijl Heitinga er met direct rood vanaf moest.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

kos schreef:

(quote)
Die eerste penalty was er in ieder geval 100 procent zeker buiten. Die tweede had er wel eentje kunnen zijn.

Die bedoelde ik ook

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Danny Buijs mag ook overigens ook wel eens geschorst worden. Het lijkt wel of de KNVB hem telkens beschermt.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Vind ik niet. Het zal eens tijd worden dat er eens wat fellere duels werden uitgevochten op de Nederlandse velden. In Engeland zouden ze daar nog niet eens voor fluiten. We moeten eens niet zo mieterig doen en eens wat echte mannen opleiden. Hadden we maar zulke spelers in het Nederlandse Elftal

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Vind ik niet. Het zal eens tijd worden dat er eens wat fellere duels werden uitgevochten op de Nederlandse velden. In Engeland zouden ze daar nog niet eens voor fluiten. We moeten eens niet zo mieterig doen en eens wat echte mannen opleiden. Hadden we maar zulke spelers in het Nederlandse Elftal

Dus een arm in iemands gezicht slaan vindt jij normaal.

Ik ben het met je eens dat er hardere duels mogen komen, maar er zit een limiet aan.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

BoordAppel schreef:

FC København mocht ook geen probleem zijn...

Kopenhagen is wel wat beter dan Zulte-Waregem.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Inderdaad dat zie je maar weer tegen Man Utd

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Ik heb er geen zien liggen.

Dat was een grap.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tsja Davids dan maar hè. Want Buijs in Oranje is ook weer zoiets. Misschien word hij de volgende keer opgeroepen. Want iedere wedstrijd is het weer raak met de nieuwe namen in de voorselectie. Wellicht de volgende keer: Yuri Cornellise, Ruud Knol, Sjaak Polak, Patrick van Diemen en Richard Knopper in de voorselectie?

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Knol heeft al eens in de voorselectie gezeten

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Inderdaad dat zie je maar weer tegen Man Utd

Manchester United moet zich ook kapot schamen, dat armzalige clubje hadden ze zo op moeten rollen. Ajax had dat echter al veel eerder moeten doen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Verrek dat kan. Nou nog een sneue nederlandse speler van Vitesse...... uh ....... uhm .... eh: Purrel Fränkel natuurlijk.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Sjaak Polak .

Ik zou hem graag zien in oranje, da's tenminste een kerel.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Sjaak Polak .

Ik zou hem graag zien in oranje, da's tenminste een kerel.

Ja dat is één van de geweldigste kerels in de voetballerij, ook zijn interviews zijn fantastisch. Maar ja of we daar mee de oorlog winnen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

SJAKIE IN ORANJE

Bij ons zit ie nu op de bank dus de kans is vrij klein

Maar met van Basten weet je het nooit

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Dat was een grap.

De eerste zin wel inderdaad, de tweede zin niet.

Inmiddels is bekend dat Heitinga een schikkingsvoorstel van twee duels heeft gekregen, waarvan één voorwaardelijk.

Deze schorsing zit hij uit in de beker tegen ADO.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Nu Seedorf weer die aangeeft best met Jong Oranje mee te willen naar de Olympische Spelen.

Het moet niet gekker worden.

Een speler als Sno wordt geselecteerd voor Oranje, terwijl Seedorf straks bij Jong Oranje meespeelt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Zou het wel erg leuk vinden als grote namen als Van Nistelrooy en seedorf daar mee zouden gaan doen. Maken we misschien ook nog wel een kans tijdens de olympische spelen ook. Van mij mag het.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.