• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.579 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.938 acteurs
  • 200.512 gebruikers
  • 9.471.396 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ritsma.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Ritsma.

Een tragische held.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Neen, Zulte-Waregem stelt helemaal niets voor. Eerst winnen ze tegen Lokomotiv Moskou met 2-0, dan geven ze Austria Wenen op hun donder met 1-4, om tenslotte Sparta Praag met 3-1 bijeen te vegen.

Onderschatting is de grootste troef van SCZW.

Dat Ajax maar goed op zijn tellen past op, want die van Zulte-Waregem hebben nog geen dessert gehad.

Ga er dan maar van uit dat ajax een heel taai dessert word, dat ze niet doorgeslikt krijgen.

Kom op het verschil tussen de nr.1 van Nederland en de nr. 16 van Belgie hoort toch groot te wezen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2631 stemmen

Maar dat is met die andere Europese ploegen die ze versloegen toch precies net zo? Ik ga er zeker nog niet vanuit dat Ajax ze even opzij zet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het voordeel van Zulte-Waregem is dat ze Europees helemaal niets te verliezen hebben.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad. Zulte-Waregem heeft niets te verliezen en aangezien ze zo laag staan, hebben Austria Wien en Sparta Praag ze enorm onderschat.

En ja, Ajax moet daar ook voor oppassen, want soms gebeurd dat ook bij Ajax te snel, maar kom op, Zulte-Waregem mag echt geen probleem zijn.

En excuses voor mijn spellingsfout

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

FC København mocht ook geen probleem zijn...

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2631 stemmen

Nederlandse clubs zijn niet constant genoeg om zeker van winst te zijn. Op PSV na momenteel; hen had ik zeker een zege toegezegd.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

In principe mag het gewoon geen probleem zijn voor Ajax. Echter zoals BoordAppel al aangeeft, FC København mocht ook geen probleem zijn. In het voetbal weet je het gewoon niet van te voren. Dat is mooi.

Niet gaan onderschatten dus die handel.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Arsène Wenger is niet gediend van de nieuwe regels die de wereldvoetbalbond FIFA wil gaan toepassen. De FIFA wil namelijk dat bij elke ploeg maximaal vijf buitenlanders in het veld mogen staan.

“De FIFA moet zich eens bezig gaan houden om de kwaliteit van het spel te verbeteren, niet om het omlaag te halen. Geen enkele club zal bijvoorbeeld drie miljoen euro betalen voor een speler gewoonweg omdat hij over het juiste paspoort beschikt.”

“Een speler kan toch niet op de bank gaat zitten met de wetenschap dat hij beter is dan degene die op het veld staat, maar dat hij simpelweg door zijn nationaliteit niet aan spelen toekomt? Niemand zal meer naar de stadions komen. Op de tribunes zal men dan gaan klagen over de balbehandeling van bepaalde spelers, maar ja…wat kan hij eraan doen…hij bezit tenminste wel over het juiste paspoort.”

“Het maakt mij niet of een speler de Franse, Engelse, Zuid-Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse nationaliteit heeft, hij speelt gewoonweg omdat hij beter is dan zijn concurrent. Dat heb ik mijn hele carrière al zo gedaan”, aldus Wenger.

De Londenaren speelden in de voorbije Champions League-finale tegen Barcelona slechts met twee Engelsen, Sol Campbell en Ashley Cole, in het team. Door hun vertrek deze zomer verschijnt nu alleen nog Justin Hoyte als enige Engelsman regelmatig in het elftal van The Gunners.

-------- --------------------- --------------------- -----------------

Prima regel wat mij betreft.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die hadden ze ook nooit mogen afschaffen, wat mij betreft.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Ik heb ook wel sympathie voor die regel, al is het wel wat vreemd met betrekking tot vrij verkeer van werknemers in de EU. Hoe verhoudt zich dat tot andere bedrijven in andere sectoren?

IK ben ook erg benieuwd wat de gevolgen zouden zijn m.b.t. de kloof tussen rijke en minder rijke clubs.

“Een speler kan toch niet op de bank gaat zitten met de wetenschap dat hij beter is dan degene die op het veld staat, maar dat hij simpelweg door zijn nationaliteit niet aan spelen toekomt?
Wat een raar argument. Dan moet je als club natuurlijk zorgen dat je die spelers sowieso niet in je selectie hebt zitten natuurlijk.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Het is werk.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Er moeten zeker regels komen want de laatste tijd gaat het nergens meer over. Je ziet het ook bij Feyenoord. Ze laten allerlei jeugdspelers gaan om weer spelers uit Polen, Bulgarije, Chili, Brazilië, Egypte, Ghana, Portugal, Zweden, Tunesië en de V.S. te halen die bij lange na niet beter zijn dan die jeugdspelers.

Vervolgens floppen ze stuk voor stuk en zit Evander Sno in de voorselectie van Oranje. Het is maar een voorbeeld maar toch.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Volgens mij kan de fifa dat er nooit doorheen krijgen. EU regulering lijkt me wel iets zwaarder wegen dan plannen van de fifa..

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

ik weet het niet meer na vanmiddag. Weer kansloos verloren met 2-0

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat hadje anders verwacht tegen Heerenveen ?

Feyenoord WEER met 1 doelpunt verschil gewonne

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

mikoz schreef:

Who Cares. Het is een begin dat ze winnen. Niet gaan zeuren om dat doelpuntje verschil. Gewoon goed van Feyenoord!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Doom schreef:
(quote)

Who Cares. Het is een begin dat ze winnen. Niet gaan zeuren om dat doelpuntje verschil. Gewoon goed van Feyenoord!

Nee.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mikoz schreef:

Het is een SCHANDE.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de wedstrijd van Feyenoord niet gezien, maar goed, het is weer een overwinning en dat is voor hen erg belangrijk.
De winnende goal viel niet in de laatste minuut, dus ja. Het lijkt geen gelukkig overwinning.

Ajax won met 0-3 bij Heracles, dat leek wel lange tijd slechts 0-1 te blijven. Slecht gespeeld.
Heitinga rood, terwijl dat absoluut geen rood was.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tottenham Hotspur-Chelsea was een hele mooie wedstrijd vanmiddag.
Geweldige sfeer en het allermooiste: de Spurs hebben Chelsea verslagen met 2-1.
Eindelijk, na 16 jaar.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

In hetzelfde weekend dat Lyon ook verloor voor de 1e keer dit seizoen.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

The Hunter schreef:
.
De winnende goal viel niet in de laatste minuut, dus ja. Het lijkt geen gelukkig overwinning.
Is een doelpunt in de laatste minuut dan toch gelukkig? Dat ik dat Ajacieden nog zou horen zeggen...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ajax speelde vandaag overgens ondermaats en is gelukkig met de 3-0 die in de slotfase afgedwongen werd.

Dat moet ik toegeven.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Is een doelpunt in de laatste minuut dan toch gelukkig? Dat ik dat Ajacieden nog zou horen zeggen...

Het hoeft niet, je kunt ook dominerend en veel beter spelen, maar dat het gewoon niet mee zit.

Maar het kan inderdaad wel.

En vandaag won Ajax dan wel met 0-3, wat er dus als makkelijk uitziet, maar dat was het zeker niet.

Het had ook best in 1-1 kunnen eindigen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

mikoz schreef:

Ik had toch wel op een puntje gehoopt na de overwinning vorige week

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Overigens belachelijke rode kaart voor Heitinga.

Ook werd Ajax nog eens een zuivere penalty onthouden.

Ze hebben wel eens geluk met de scheids maar vandaag absoluut niet.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Vind ik niet. Totaal geen intentie om de bal te spelen. Terecht rood.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Eens.

Ook werd Ajax nog eens een zuivere penalty onthouden.
Oneens.

Ze hebben wel eens geluk met de scheids ...
Dat wordt zomaar door iedereen geroepen en als argument aangevoerd, maar kom eens met wat voorbeelden ... ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.