- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Eiffel Towers
. Ik hoop dat die verraders er zo snel mogelijk uitgekickt worden.
Zit het in Nijmegen nog steeds zo hoog?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik vind dit toch beter:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Grygera - Vermaelen
Gabri - Maduro - Emanuelson
Sneijder
Perez - Huntelaar
Ik denk niet dat Ajax vaker 442 gaat spelen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Zit het in Nijmegen nog steeds zo hoog?
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Ik vind dit toch beter:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Grygera - Vermaelen
Gabri - Maduro - Emanuelson
Sneijder
Perez - Huntelaar
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om het even op basketbal te houden. Door de komst van Ben Wallace is mijn club the Chicago Bulls weer goed op dreef. Na al die jaren kansloos achter gelaten worden, en de afgelopen twee seizoenen wel playoffs maar net kwalitatief niet goed genoeg ziet het er eindelijk naar uit dat ze eindelijk weer een rol van betekenis gaan spelen door de kwaliteitsinjectie deze zomer.
Ze hadden natuurlijk de no 2 draft pick te goed van, ik meen Atlanta. Dan heb je nog de ontwikkeling van Ben Gordon, Kirk Hinrich en Nocioni. Met klap op de vuurpijl natuurlijk de komst van All Star en winnaar van meerdere MVP Awards; Ben Wallace. 
Ik heb er zin in. 
Ze hebben zelfs de Spurs in San Antonio alle kanten van het veld laten zien.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Daar ben ik het wel mee eens op Maduro na dan maar ik verwacht niet dat Ajax elke wedstrijd zo gaat spelen. 433 is heilig.
Wouter
-
- 18753 berichten
- 3105 stemmen
[quote]Zavo schreef:
Vorig jaar kon Ajax hem voor een miljoen of acht verkopen, maar besloot dat niet te doen. Babel was en is verre van afgeschreven.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
[quote]Wouter schreef:
Een miljoen of 8? Welke club gaat dat nou betalen voor zo'n voetballer?
Hij speelt op dit moment best redelijk ja maar het blijft een beperkte voetballer. Ik zie veel liever Perez of Mitea als linksbuiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij was dat Fiorentina maar pin me er niet op vast.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dus Perez kan zich natuurlijk ook zo als Rosenberg opstellen.
Ben er nog steeds van overtuigd dat de reactie van Perez meer komt door de cynische en respectloze reactie van Ten Cate dan doordat die op de bank zat.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij was dat Fiorentina maar pin me er niet op vast.
Ja dat dacht ik ook, maar die hadden geloof ik ook al interesse Heitinga 1,5 jaar geleden voor 8 of 9 miljoen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ben er nog steeds van overtuigd dat de reactie van Perez meer komt door de cynische en respectloze reactie van Ten Cate dan doordat die op de bank zat.
Dat kan natuurlijk ook
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Ja dat dacht ik ook, maar die hadden geloof ik ook al interesse Heitinga 1,5 jaar geleden voor 8 of 9 miljoen.
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Daar ben ik het wel mee eens op Maduro na dan maar ik verwacht niet dat Ajax elke wedstrijd zo gaat spelen. 433 is heilig.
Wie moet er anders voor Maduro spelen. En de 3 wedstrijden speelt Ten Cate zo. Met Emanuelson als verkapte linksbuiten en de Mul op de plek van Perez. Op deze manier lijkt het in veld bij balbezit aardig op 4-3-3. Plus ik vind Ajax sterker voetballen zo.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dat had Nec wel kunnen doen toch? want loopt zijn contract ook niet eens af?
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Het is helaas niet concreet geworden. Barreto voor een paar miljoen van de hand doen zou echt briljant zijn.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wie moet er anders voor Maduro spelen. En de 3 wedstrijden speelt Ten Cate zo. Met Emanuelson als verkapte linksbuiten en de Mul op de plek van Perez. Op deze manier lijkt het in veld bij balbezit aardig op 4-3-3. Plus ik vind Ajax sterker voetballen zo.
Ajax heeft toch nog zo'n dure Spanjaard: Roger.
Ik ben het met je eens dat Ajax nu goed voetbalt zo maar dat zegt natuurlijk niet dat ze er niet nog een sterker team van kunnen maken door 1 of 2 wijzingen door te voeren.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Om het even op basketbal te houden. Door de komst van Ben Wallace is mijn club the Chicago Bulls weer goed op dreef. Na al die jaren kansloos achter gelaten worden, en de afgelopen twee seizoenen wel playoffs maar net kwalitatief niet goed genoeg ziet het er eindelijk naar uit dat ze eindelijk weer een rol van betekenis gaan spelen door de kwaliteitsinjectie deze zomer.
Ze hadden natuurlijk de no 2 draft pick te goed van, ik meen Atlanta. Dan heb je nog de ontwikkeling van Ben Gordon, Kirk Hinrich en Nocioni. Met klap op de vuurpijl natuurlijk de komst van All Star en winnaar van meerdere MVP Awards; Ben Wallace. 
Ik heb er zin in. 
Ze hebben zelfs de Spurs in San Antonio alle kanten van het veld laten zien.
Ze hebben afgelopen nacht ook de Heat al alle hoeken van het veld laten zien. Bulls - Heat 108-66. 
De titelverdediger compleet van het veld geblazen.
Verrassend: Lakers winnen met 114 - 106 van de Suns. Zonder Bryant nog wel. Odom 34pt.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het is helaas niet concreet geworden. Barreto voor een paar miljoen van de hand doen zou echt briljant zijn.
Niedzielan voor een paar miljoen van de hand doen dat is dan een historische transfer.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ajax heeft toch nog zo'n dure Spanjaard: Roger.
Ik ben het met je eens dat Ajax nu goed voetbalt zo maar dat zegt natuurlijk niet dat ze er niet nog een sterker team van kunnen maken door 1 of 2 wijzingen door te voeren.
Roger is er een voor de positie Sneijder, als linker of aanvallende middenvelder. en niet voor Maduro als een verdedigende middenvelder. Maduro wordt de laatste wedstrijden met dit systeem goed ontlast. Perez zou als spits een goede functie hebben en op dit moment staat de verdediging als een huis. Behalve ADO misschien, maar toen lieten ze het wel een beetje lopen. Vermaelen is een openbaring als linksback en Emanuelson is aanvallend zeer dreigend en kan verdedigend op deze positie ook zijn steentje bijdragen. Ik zie geen betere opstelling als die ik eerder vermeldde
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Roger is er een voor de positie Sneijder, als linker of aanvallende middenvelder. en niet voor Maduro als een verdedigende middenvelder. Maduro wordt de laatste wedstrijden met dit systeem goed ontlast. Perez zou als spits een goede functie hebben en op dit moment staat de verdediging als een huis. Behalve ADO misschien, maar toen lieten ze het wel een beetje lopen. Vermaelen is een openbaring als linksback en Emanuelson is aanvallend zeer dreigend en kan verdedigend op deze positie ook zijn steentje bijdragen. Ik zie geen betere opstelling als die ik eerder vermeldde
Roger heeft het als verdedigende middenvelder niet slecht gedaan in het begin dan. Hij scoorde ook 2 x dacht ik.
Dat vind ik knap aangezien hij vrij verdedigend speelde.
Verder heeft Roger meer ervaring en Ajax kan dat nog altijd goed gebruiken.
Qua passing vind ik Maduro en Roger allebei niet goed genoeg voor een topclub in Nederland maar daar zullen anderen vast anders over denken.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Volgens de Arabische krant Al-Watan heeft Ajax vergaande interesse in Didier Ya Konan. De 22-jarige aanvaller uit Ivoorkust staat onder contract bij ASEC Abidjan in zijn vaderland
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Roger heeft het als verdedigende middenvelder niet slecht gedaan in het begin dan. Hij scoorde ook 2 x dacht ik.
Dat vind ik knap aangezien hij vrij verdedigend speelde.
Verder heeft Roger meer ervaring en Ajax kan dat nog altijd goed gebruiken.
Qua passing vind ik Maduro en Roger allebei niet goed genoeg voor een topclub in Nederland maar daar zullen anderen vast anders over denken.
Verdedigend vind ik Roger zeer zwak, als aanvaller is het zeker een meerwaarde voor ajax. Ik vind Maduro verdedigend beter.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Verdedigend vind ik Roger zeer zwak, als aanvaller is het zeker een meerwaarde voor ajax. Ik vind Maduro verdedigend beter.
Ja, Roger heb ik ook wel fouten zien maken. Maar hetzelfde geld voor Maduro. Laten we het erop houden dat ze beide eigenlijk niet goed genoeg zijn.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja hij was verhuurd aan NAC Breda vorig jaar en dit jaar is hij vertrokken naar Celtic. Tot zover wat ik weet over Evander Sno
.
Sno speelde de laatste tijd veel bij Celtic en hij deed vrij behoorlijk ook, maar het lijkt me een beetje vroeg voor Oranje. Voorlopige selectie kan wel, maar niet voor een definitieve. Nog niet althans, want wie weet wordt het in de toekomst wat want hij is pas 19/
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Waarom laat Feyenoord beste talenten lopen?
Zuiverloon,Sno,Van Persie?
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tja, ik had je graag vertelt als ik het je wist en het is een vraag die iedereen wel beantwoord zou willen hebben.
Het rijtje is nog langer dan dat. Denk maar aan Boutahar, El Hamdaoui en enkele andere talenten die verhuurd zijn aan Exselsior en daar kapot zijn gegaan.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Waarschijnlijk omdat ze niet goed genoeg waren he..
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Waarschijnlijk omdat ze niet goed genoeg waren he..
Onzin
Zuiverloon vond ik al toen 1 van de beste talenten die ze hadden.
Sno ken ik niet goed maar aangezien hij nu regelmatig in de basis staat bij Celtic is ie ook goed genoeg voor Feyenoord om over van Persie nog maar niet te beginnen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Tja, ik had je graag vertelt als ik het je wist en het is een vraag die iedereen wel beantwoord zou willen hebben.
Het rijtje is nog langer dan dat. Denk maar aan Boutahar, El Hamdaoui en enkele andere talenten die verhuurd zijn aan Exselsior en daar kapot zijn gegaan.
Danny Buys ook zo'n voorbeeld. Eerst te slecht en nu is ie weer de volksheld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.