- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Nou hij is vrij fanatiek. Ach maar wat heeft het nou voor zin om te gaan discussiëren over wie er kampioen zou worden. Voor hetzelfde geld verrast Roda JC nu. Dat is vaker gebeurd toen ze tweede werden.
Vanavond is in ieder geval Kluiverts eerste basisplaats. En wel tegen de Kozakken Boys.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik lees al jaren Cox's collumn in de Feyenoord krant en hij heeft het de laatste jaren niet geroepen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Gerard Cox roept het vast wel ieder jaar.
Wat een vreselijke vent is dat
Kon altijd wel om hem lachen in Toen was geluk heel gewoon maar in het echt is het een enorme lul die zijn anti-Ajax gevoelens in elk programma moet vermelden.
Werd zijn objectieve mening gevraagd afgelopen zomer bij Studio Voetbal in Duitsland zegt ie: 'Ja ik snap niet wat Heitinga,Sneijder en van der Vaart bij Nederland doen'
En meneer komt dan met oplossingen als Greene,Hofs en Vlaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je neemt zijn statement wat te serieus. de humoristische lading droop ervan af. Ik vind Cox een geweldige vent en zijn anti Ajax statements kan je hem niet kwalijk nemen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Als je iemand uitnodigt in een vrij serieus praatprogramma over voetbal verwacht ik wel dat iemand een beetje normaal kan lullen over voetbal
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan moet je Cox niet uitnodigen, je weet wat je in huis haalt door hem te laten komen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Begrijp me goed ik vind het niet erg dat ie in een Feyenoord krant of op een Feyenoord site zich negatief uitlaat over andere clubs in dit geval dus Ajax maar als je in een landelijk voetbalprogramma komt praten en dan nog net zo stom lult als op diverse sites en bladen ben je heel dom bezig
Ik hoorde hem laatst op de radio weet niet meer welke zender zeggen: Ik krijg het woord (Ajax) niet uit mijn mond.
Dan denk ik waar ben je mee bezig. Je hebt als 'BN'er' een voorbeeldfunctie voor veel Feyenoord supporters.
Die denken dan van: Oh het is stoer om zo te praten als Gerard Cox want als hij het mag en kan dan doen wij het ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begrijp me goed ik vind het niet erg dat ie in een Feyenoord krant of op een Feyenoord site zich negatief uitlaat over andere clubs in dit geval dus Ajax maar als je in een landelijk voetbalprogramma komt praten en dan nog net zo stom lult als op diverse sites en bladen ben je heel dom bezig
Ik hoorde hem laatst op de radio weet niet meer welke zender zeggen: Ik krijg het woord (Ajax) niet uit mijn mond.
Dan denk ik waar ben je mee bezig. Je hebt als 'BN'er' een voorbeeldfunctie voor veel Feyenoord supporters.
Die denken dan van: Oh het is stoer om zo te praten als Gerard Cox want als hij het mag en kan dan doen wij het ook.
Ik snap je punt maar toch vind ik er niks mis mee. Hij kan dan een voorbeeldfunctie voor velen omdat hij een BN-er is maar dat vind ik een ongeldig argument om niet te zeggen wat je wil. Dat voorbeeld functie argument vind ik altijd zo onzinnig.
Tuurlijk zou hij er inhoudelijk op kunnen ingaan maar wat Cox probeert op zijn eigen manier te zeggen dat het selectie beleid gewoon rammelt aan alle kanten, en dat Van Basten de ajacieden veel krediet gaf die niet in Oranje thuis horen of op dat moment er niet hoorden en dat degene die er wel horen met geen ajax verleden veel te weinig krediet bezaten. Ik sluit me er volledig bij aan.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ik kan mij ook een (niet-sport) programma herinneren waarin Cox met nogal racistische uitspraken kwam, al weet ik niet meer wat hij precies zei.
Een akelige, xenofobische, en een wat dommige man inderdaad.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik snap je punt maar toch vind ik er niks mis mee. Hij kan dan een voorbeeldfunctie voor velen omdat hij een BN-er is maar dat vind ik een ongeldig argument om niet te zeggen wat je wil. Dat voorbeeld functie argument vind ik altijd zo onzinnig.
Tuurlijk zou hij er inhoudelijk op kunnen ingaan maar wat Cox probeert op zijn eigen manier te zeggen dat het selectie beleid gewoon rammelt aan alle kanten, en dat Van Basten de ajacieden veel krediet gaf die niet in Oranje thuis horen of op dat moment er niet hoorden en dat degene die er wel horen met geen ajax verleden veel te weinig krediet bezaten. Ik sluit me er volledig bij aan.
Zoals ik al zei interesseert het me niet wat hij zegt over andere clubs, als ie het maar onder zijn eigen supportersaanhang houdt.
Dat jij geen problemen hebt met zijn uitspraken is niet zo gek aangezien je een Feyenoord supporter bent (toch?)
Wat de spelersselectie betreft van van Basten: Ik ben het er ook niet mee eens dat spelers als van Bommel en vooral van Nistelrooy er niet bij zitten.
Maar om nou spelers als Hofs,Greene en Vlaar op te noemen slaat ook nergens op.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik kan mij ook een (niet-sport) programma herinneren waarin Cox met nogal racistische uitspraken kwam, al weet ik niet meer wat hij precies zei.
Een akelige, xenofobische, en een wat dommige man inderdaad.
Ach ja die racistische opmerkingen hoor ik in Rotterdam-West bij Sparta ook genoeg ondanks dat de wijk sterft van de allochtonen(jaja PVDA nu mag het nog).
Ik snap best dat mensen balen dat hun stad wordt ingenomen door Allochtonen maar een type als Gerard Cox een rasechte Rotterdammer gaat zijn denkbeelden weer naar buiten brengen en bij veel mensen schiet dat in het verkeerde keelgat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens. Ik ben het met je eens maar Cox staat toch bekend om zijn Feyenoord fanatisme. Die spelers zijn ook zwaar onder de maat van Oranje natuurlijk maar je had niets anders kunnen verwachten van Cox.
Mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooy zijn om niks gekleineerd. Ruud kreeg geen bruikbare ballen (ééntje, waar hij een doelpunt uit haalt) en van Bommel is zo gekleineerd dat hij op het veld erg angstig oogde. Terwijl hij wel aardig speelde.
Sneijder, Heitinga etc. hadden een bagger WK achter de rug maar die hebben veel krediet en krijgen genoeg schouderklopjes terwijl de twee Van's bedolven werden onder kritiek.
Daarna komt Van Basten tot de ocnclusie dat ze fysieke kracht missen, en dan van Bommel en Davids gewoon negeren en beledigen. 
Van Basten, de reden waarom ik hoop dat Oranje elke keer weer op hun bek gaat.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Mee eens. Ik ben het met je eens maar Cox staat toch bekend om zijn Feyenoord fanatisme. Die spelers zijn ook zwaar onder de maat van Oranje natuurlijk maar je had niets anders kunnen verwachten van Cox.
Mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooy zijn om niks gekleineerd. Ruud kreeg geen bruikbare ballen (ééntje, waar hij een doelpunt uit haalt) en van Bommel is zo gekleineerd dat hij op het veld erg angstig oogde. Terwijl hij wel aardig speelde.
Sneijder, Heitinga etc. hadden een bagger WK achter de rug maar die hebben veel krediet en krijgen genoeg schouderklopjes terwijl de twee Van's bedolven werden onder kritiek.
Daarna komt Van Basten tot de ocnclusie dat ze fysieke kracht missen, en dan van Bommel en Davids gewoon negeren en beledigen. 
Van Basten, de reden waarom ik hoop dat Oranje elke keer weer op hun bek gaat.
Ach ja het komt er gewoon op neer dat van Basten en Cox beide vreemde figuren zijn 
Van Basten op het trainersvlak, Cox op het voetbalverstand vlak 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een conclusie waar ik me volledig bij aansluit. 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Mensen die wel vrij objectief kunnen praten over andere clubs dan die van hun zelf zijn Ruud Gullit,Youri Mulder,Jan van Halst,Willem van Hanegem en toch ook good old Johan Derksen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Je denkt toch niet dat als een sportprogramma Gerard Cox vraagt om te komen, ze verwachten dat hij objectoef commentaar gaat geven mag ik hopen?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik had het gehoopt
Ondanks dat ik het een lul vind kon die Jack Spijkerman zelf bij Cafe de Sport wel vrij objectief oordelen over voetbal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Youri Mulder en Willem van Hanegem
Met deze namen ben ik het eens maar van die andere wordt ik nooit echt vrolijk
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik zeg ook niet dat ik ze goed vond maar ze waren in ieder geval objectief.
Jan Mulder is natuurlijk ook gewoon een ouwehoer.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Kloten dat Heracles Almelo uit de KNVB beker ligt.3-2 verloren van het nietige Eindhoven.
ongelooflijk
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hugo Borst vind ik een erg objectieve kijk op zaken hebben.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Hugo Borst is net een klein kind
Tony Bruins Slot vond ie niks, Joop Alberda vond ie niks en dan gaat ie achter de rug van die 2 om nepgeeuwen.
Maar hij heeft af en toe wel gelijk
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
en dan gaat ie achter de rug van die 2 om nepgeeuwen.
Maar hij heeft af en toe wel gelijk
Bij Bruins Slot was het gewoon omdat die man 5 minuten aan het woord was en nog steeds geen antwoord had gegeven op de vraag die was gesteld. Erg irritant die gasten die niks durven zeggen. Ga er dan niet zitten.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Mensen die wel vrij objectief kunnen praten over andere clubs dan die van hun zelf zijn Ruud Gullit,Youri Mulder,Jan van Halst,Willem van Hanegem en toch ook good old Johan Derksen.
Ruud Gullit kan volgens mij niks positiefs over Feyenoord zeggen. Terwijl hij zelf het niet veel beter deed. Youri Mulder is op zich een goeie maar praat vaak met halve zinnen en dan weer zacht en weer hard ( heel vaag). Jan van Halst, van Hanegem, Derksen, Borst en enkele tijdens het Wk waren lekker om naar te luisteren.
Ik vind trouwens ook heerlijk om naar een progamma te kijken waar René van der Gijp in zit. Prachtig die man zoals hij met een komische noot over het voetballen kan praten. Van WIm Kieft ben ik overigens minder gecharmeerd, die moet eerst een half uur nadenken/opwarmen voordat hij aan een zin begint.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Kloten dat Heracles Almelo uit de KNVB beker ligt.3-2 verloren van het nietige Eindhoven.
ongelooflijk
Dat klopt helemaal. Ongelooflijk? ja dat sowieso gezien het overwicht dat heracles had in de negentig minuten had het daar al beslist moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met happie over Gullit, blijft zich negatief uitlaten. Hij doet alsof hij weet hoe alles moet terwijl hij flink gefaald heeft in Rotterdam Zuid. 
Begint de koop van Charisteas te bekritiseren. Op wiens verzoek kwamen die bagger spelers die Woerts van de zomer met grote moeite heben moeten lozen?!
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
20/9/2006 19:46
Dikke pech voor Mounir El Hamdaoui en Willem II. De aanvaller blijkt in het bekerduel met Flevo Boys een zware knieblessure te hebben opgelopen. Voor hem lijkt het seizoen nu al voorbij.
Woensdagmiddag onderging El Hamdaoui woensdagmiddag een kijkoperatie. Daarbij kwam aan het licht dat de Rotterdammer een kruisband in zijn linkerknie heeft afgescheurd. Tevens werd tijdens de kijkoperatie zijn meniscus geopereerd.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
checkte net effe de sportpools site en ik zie nu pas dat ik de Vuelta heb gewonnen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Die KNVB beker kunnen ze volgens mij beter afschaffen. Ik vind het zo'n totale onzin. Nu speelt Ajax tegen Jong RKC en PSV tegen Kozakken Boys. Zelfs als fan van Ajax viel ik gewoon bijna in slaap omdat het allemaal niets uitmaakt. Geef die amateurs 5-0 voorsprong en maak er dan een wedstrijd van. Dan gaat het nog ergens over.
Bovendien zelfs al zou er een amateurclub een eredivisieclub uitschakelen wacht er in de volgende ronde weer een nieuwe. Zo'n beker is nergens goed voor. Of het moet zijn dat een ploeg als Willem II een keer de finale haalt en dan Europees mag voetballen en ervoor zorgt dat Nederland nog verder wegzakt op de ranglijst.
KNVB beker 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.