- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Daar kan hij deze week wel mee beginnen aangezien ze tegen RKC 2 voor de beker moeten.
Idd als Ten Cate slim is laat ie tenminste 5 spelers rusten.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Misschien kan hij dan Rydell Poepon in de spits zetten, kunnen we zien of hij inderdaad beter is dan Gaar isteas.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wat denk je hiervan tegen RKC 2
Gentenaar Ogararu Stam Vermaelen Lindenbergh Maduro Krohn-Dehli Perez Manucharyan Rosenberg De Mul
Dan moet RKC 2 ook wel te verslaan zijn
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik zou het eerst houden op een valse start. Na dit deel van het programma kunnen ze echt beginnen. Ik verwacht NEC ook wel hoger dan dit. Maar de competitie staat sowieso nog niet. En het seizoen is nog lang.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik weet niet wat het programma na ajax is voor NEC. Als ze nou ADO, Vittesse en Willem 2 krijgen. Dan kunnen ze idd weer in een ritme komen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ze moeten gewoon weer gelijkspelen in de Arena zoals vorig jaar
. Dan gaat het wel weer.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat denk je hiervan tegen RKC 2
Gentenaar Ogararu Stam Vermaelen Lindenbergh Maduro Krohn-Dehli Perez Manucharyan Rosenberg De Mul
Dan moet RKC 2 ook wel te verslaan zijn
Ja dat moet wel te doen wezen met dit elftal. Ik vind ook dat hij verplicht is om andere spelers op te stellen. Stam speelt in ieder geval niet mee. Die krijgt sowieso rust.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ja dat moet wel te doen wezen met dit elftal. Ik vind ook dat hij verplicht is om andere spelers op te stellen. Stam speelt in ieder geval niet mee. Die krijgt sowieso rust.
Wie zou je dan naast Vermaelen centraal zetten?
Lijkt me dat Heitinga ook rust moet krijgen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ze moeten gewoon weer gelijkspelen in de Arena zoals vorig jaar
. Dan gaat het wel weer.
Héhé daar ga ik zondag toch zeker niet voor naar het stadion. Meer voor een nulletje of 5!!
Ach ik zal wel zien wat het wordt. Ik hoop beter als de wedstrijd tegen Roda. En de laatste wedstrijd die ik in het stadion heb gekeken (Ajax - Kopenhagen
)
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wie zou je dan naast Vermaelen centraal zetten?
Lijkt me dat Heitinga ook rust moet krijgen
Ik weet niet of hij geblesseerd is, maar het word weer eens tijd voor Grygera.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Liever dan Ajax in ieder geval
.
Bij mij is het als Spartaan andersom
Ik heb een hekel aan Feyenoord en heb meer sympathie voor Ajax

Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ja klopt die was ik vergeten. Goede optie centraal naast Vermaelen
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik doelde ook meer op Ajax en Feyenoord maar goed dat je het opmerkt.
Europees voetbal bestaat idd al lang en ploegen die op dinsdag spelen hebben genoeg tijd om zich voor te bereiden maar als je op Donderdagavond nog een uitwedstrijd ergens in Timboektoe hebt gehad vind ik het niet zo gek dat ploegen er zondagmiddag nog niet voor 100 procent staan ondanks dat ze profs zijn
Het blijven ook mensen.
Tja, maar wie op dinsdag europees speelt, heeft dan daar maar weer drie dagen voorbereiding voor gehad, want zaterdags ervoor gespeeld..
Een ploeg die europees speelt moet soms een wedstrijd midweeks spelen, en dat komt neer op 3 potten in 7 of met geluk 8 dagen.
Als ze dat niet kunnen, dan zijn ze ook geen europees waard, vind ik.
AZ vocht zich overigens nog knap terug tegen Twente, en dat voor een jonge ploeg in opbouw. (want toch wel wat ervaring kwijt geraakt in de zomerstop (Van Galen, Buskermolen, Perez, Mathijsen, Timmer...).
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
AZ speelt thuis gelijk tegen een Twente die ze normaal opvreten.
Trouwens Twente heeft ook al gewonnen van PSV dit seizoen. Dus Twente is zeker geen makkelijke ploeg, maar dat is ook wel te zien, want ze hebben er zeker aardige spelers rondlopen
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Grygera lijkt me ook een goede optie voor woensdag.
Stam krijgt sowieso rust en er zijn er nog meerdere die rust gaan krijgen vertelde Spijkerman.
Heitinga zal er daar ook wel een van zijn. En ook Emanuelson mag wel een duel wachten.
Dus dan Ogararu, Grygera, Vermaelen en Lindenbergh in de verdediging lijkt me wel een optie.
Dan Maduro nu inderdaad een kans geven op het middenveld. Als hij dit niet meer aankan, is er toch iets mis.
En verder hoop ik dat Manucharyan speelt.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Trouwens Twente heeft ook al gewonnen van PSV dit seizoen. Dus Twente is zeker geen makkelijke ploeg, maar dat is ook wel te zien, want ze hebben er zeker aardige spelers rondlopen
PSV speelde wel met een flutelftal toen
Zonder de nieuwe aankopen en zonder Ooyer en Vennegoor.
Even iets anders: Ik vind geen enkele van de top 4 clubs echt een goede indruk maken.
Allemaal zijn ze zo wisselvallig als de pest.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik noem dit geen flut elftal wat tegen Twente speelde. Ik denk dat Feyenoord hier op dit moment een moord voor zou doen
Gomes,
Salcido
Alex
Lamey
Eric Addo
Cocu
Simons
Afellay
Arouna Koné
Farfán
Culina
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Even iets anders: Ik vind geen enkele van de top 4 clubs echt een goede indruk maken.
Allemaal zijn ze zo wisselvallig als de pest.
Ik ben het er niet mee eens dat PSV toen met een flutelftal speelde. Het kon natuurlijk sterker, maar het was toch een aardig team.
Maar ik ben het wel me je eens dat de top 4 een wisselvallige seizoensstart heeft.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dit zijn mooie uitslagen. Hulde aan de amateurploegen en niet te vergeten Eindhoven.
FC Eindhoven - Heracles Almelo 4-2 nv (Van der Heyden, Van de Langenberg; Everton 2)
Rijnsburgse Boys - Fortuna Sittard 1-0 (Freke)
ASWH-Cambuur Leeuwarden 4 - 2 nv (Human 2, Van Lare; )
Genemuiden-FC Omniworld 3 - 2 (Brouwer, Jansen, Halfwerk; Duits)
Achilles'29-FC Volendam 0 - 0 (Achilles'29 wns)
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Conclusie is dus dat niemand nog met 100 procent zekerheid durft te zeggen dat die of die club kampioen wordt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Conclusie is dus dat niemand nog met 100 procent zekerheid durft te zeggen dat die of die club kampioen wordt. 
Oh jawel PSV wordt gewoon weer kampioen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Iedere supporter van Ajax, Feyenoord en PSV kan met zekerheid zeggen dat hun eigen ploeg kampioen wordt. Je kunt beter in eigen ploeg geloven.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dat is waar, maar iedereen zegt het wel maar niemand weet het echt zeker.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dat is waar, maar iedereen zegt het wel maar niemand weet het echt zeker.
Wij PSV supporters zijn natuurlijk wel betrouwbaarder dan de gemiddelde Ajax supporter aangezien wij de laatste twee jaar ook al gelijk hadden en de Ajax supprters er al twee jaar achter elkaar langs zitten. 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wij PSV supporters zijn natuurlijk wel betrouwbaarder dan de gemiddelde Ajax supporter aangezien wij de laatste twee jaar ook al gelijk had en de Ajax supprters er al twee jaar achter elkaar langs zitten. 
Kun je nagaan hoe lang de Feyenoord supporters er al naast zitten. 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik ken anders geen Feyenoord supporters die de afgelopen jaren aan het begin van het seizoen hebben geroepen dat ze kampioen zouden worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik ken anders geen Feyenoord supporters die de afgelopen jaren aan het begin van het seizoen hebben geroepen dat ze kampioen zouden worden.
Daarom noemde ik die ook niet. meestal zijn het de Ajax supporters die te hoog van de toren blazen. Och ja die amsterdamse bluf is ze al vaker fataal geworden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wij PSV supporters zijn natuurlijk wel betrouwbaarder dan de gemiddelde Ajax supporter aangezien wij de laatste twee jaar ook al gelijk hadden en de Ajax supprters er al twee jaar achter elkaar langs zitten. 
Slap geouwehoer.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik ken er genoeg 
Ik weet niet of ze het cynisch bedoelen maar het kwam in ieder geval vrij zeker over
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Gerard Cox roept het vast wel ieder jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.